Stel als heer zijnde ga je naar een cafe, of naar een restaurant, en na het nuttigen van een aantal drankjes raakt je blaas zo langzamerhand vol. Je besluit om de waterstand wat aan te passen en de bezoekt de plaatselijke (af)waterplaats.
En wat ziet men daar... een mooie chromen pisgoot. En niet zomaar een pisgoot, nee een pisgoot met soortgenoten ervoor.
Wat ga je nu doen, waar moet je nu aan denken, wat zijn de regels, ongeschreven en ongesproken? Moet je de voorhuid terugrollen, of niet? Als je klaar bent, schudden, of knijpen, of gewoon opbergen? Kijk je recht voor je tegen de muur aan of kijk je of alles wel de goede kant op gaat?
etc etc...
Sim-pel
quote:jij laat altijd je broek los?
Op maandag 12 augustus 2002 19:23 schreef RDV het volgende:
Stap 1: Naar de WC lopen
Stap 2: Leuter eruit rollen
Stap 3: Pissen en genieten
Stap 4: Leuter terugrollen
Stap 5: Handen wassen
Stap 6: Meer bier drinkenSim-pel
quote:er staat ook nergens dat ie zn broek los gooit
Op maandag 12 augustus 2002 19:37 schreef Alkaline het volgende:[..]
jij laat altijd je broek los?
quote:Weet je wat ook indruk maakt... een kwartier lang daar staan en onafgebroken door blijven zeiken.
Op maandag 12 augustus 2002 19:43 schreef Lexie het volgende:
Met een flinke waterval maak je tenminste indruk op de medetoiletbezoekers.
quote:Jazeker, maar hoe doe je dat?
Op maandag 12 augustus 2002 20:02 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
Weet je wat ook indruk maakt... een kwartier lang daar staan en onafgebroken door blijven zeiken.
Uit een onderzoek kwam ooit naar voren dat in schaaltjes pinda's e.d. in café's gemiddeld 15 verschillende urinesporen worden aangetroffen omdat mensen hun handen niet wassen na het plassen.
quote:Hmm.. dat is dan weer iets dat ik liever niet zou weten..
Op maandag 12 augustus 2002 20:03 schreef Marble het volgende:Handen wassen na afloop Uit een onderzoek kwam ooit naar voren dat in schaaltjes pinda's e.d. in café's gemiddeld 15 verschillende urinesporen worden aangetroffen omdat mensen hun handen niet wassen na het plassen.
ik was altijd mijn handjes
Maar de overige vragen blijven wel een beetje genegeerd... wat doe je er allemaal omheen, wat kan en wat kan nu echt niet. Voorhuid rol je die naar achteren, deels of helemaal of juist helemaal niet, en hoe zit het met die laatste paar druppels... knijpen, melken, schudden?
En hoe gaat het normaal gesproken?
quote:Ik ben blij dat ik geen pinda's en dergelijken lust, maar wel trots dat ik altijd grondig m'n handen was na een bezoekje aan het kleinste kamertje.
Op maandag 12 augustus 2002 20:03 schreef Marble het volgende:Handen wassen na afloop
quote:Voorhuid naar achteren, anders heb je kans op een waaierstraal of een onverwachte hoek. Afknijpen, melken, schudden moet je zelf bepalen, als je dat laatste irritante druppeltje er maar uitkrijgt.
Op maandag 12 augustus 2002 20:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
Veel drinken... heel erg veel drinken, of het geluk hebben dat je een probleem met pissen hebt.Maar de overige vragen blijven wel een beetje genegeerd... wat doe je er allemaal omheen, wat kan en wat kan nu echt niet. Voorhuid rol je die naar achteren, deels of helemaal of juist helemaal niet, en hoe zit het met die laatste paar druppels... knijpen, melken, schudden?
En hoe gaat het normaal gesproken?
quote:Bij mij is het net andersom, een mooie rechte straal tegenover een waaierstraal...
Op maandag 12 augustus 2002 20:11 schreef Lexie het volgende:Voorhuid naar achteren, anders heb je kans op een waaierstraal of een onverwachte hoek.
quote:Hoe onzeker ben jij ? sjies
Op maandag 12 augustus 2002 19:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
ter verduidelijking...Stel als heer zijnde ga je naar een cafe, of naar een restaurant, en na het nuttigen van een aantal drankjes raakt je blaas zo langzamerhand vol. Je besluit om de waterstand wat aan te passen en de bezoekt de plaatselijke (af)waterplaats.
En wat ziet men daar... een mooie chromen pisgoot. En niet zomaar een pisgoot, nee een pisgoot met soortgenoten ervoor.
Wat ga je nu doen, waar moet je nu aan denken, wat zijn de regels, ongeschreven en ongesproken? Moet je de voorhuid terugrollen, of niet? Als je klaar bent, schudden, of knijpen, of gewoon opbergen? Kijk je recht voor je tegen de muur aan of kijk je of alles wel de goede kant op gaat?
etc etc...
neh ik denk eik niet dat er een protocol voor bestaat.. we kunne er wel 1 make met ons allen
Onderwijl drink ik rustig biertje door of rook ik peukje op en eventueel als er bekende naast me staat ga ik beetje staan blaten over van alles. Indien geen bekenden dan loer ik gewoon naar de muur..
En zoals thuis, ff afkloppen en huppa terug die broek in met dat ding
Handen wassen ligt beetje aan waar ik ben, ken tenten waar de wasbak ook gewoon als pisbak dient en dan lijkt het me verstandiger om me handen dan maar beetje af te vegen aan me broek ofzo met het idee dat het dan vast schoner word dan het was.. En zowiezo pies ik nie over me handen heen
(Was onlangs bij The Comedy Factory)
Je wordt 's ochtends wakker met een ochtend erectie... (which is a terrible thing to waste).
Natuurlijk moet je nodig naar het toilet... alleen heb je nu problemen met richten... Ik neem aan dat iedere man dit wel kent...
WAT NU???
quote:Hard naar beneden duwen of ver weg gaan staan en dan met een boogje (moet je wel goed richten natuurlijk
Op vrijdag 16 augustus 2002 10:05 schreef -POEP- het volgende:
Ander dilemma:(Was onlangs bij The Comedy Factory)
Je wordt 's ochtends wakker met een ochtend erectie... (which is a terrible thing to waste).
Natuurlijk moet je nodig naar het toilet... alleen heb je nu problemen met richten... Ik neem aan dat iedere man dit wel kent...
WAT NU???
quote:Nou nee... dat is me te pijnlijk.
Hard naar beneden duwen
quote:'s-Ochtends ben ik te slaperig om enigzins in de juiste richting te mikken.
Ver weg gaan staan en dan met een boogje (moet je wel goed richten natuurlijk)
(Beide helaas niet haalbaar
)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |