abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5354900
Bestaat er een plas-protocol voor mannen? Wat wel en wat niet te doen en in welke situaties...
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_5354931
als we nou eerst vaststellen dat jij een zeikerd bent. Zijn we al een heel stuk verder.
pi_5354955
situatie: Je moet nodig plassen.
wat te doen: naar de wc gaan.
pi_5355019
ter verduidelijking...

Stel als heer zijnde ga je naar een cafe, of naar een restaurant, en na het nuttigen van een aantal drankjes raakt je blaas zo langzamerhand vol. Je besluit om de waterstand wat aan te passen en de bezoekt de plaatselijke (af)waterplaats.

En wat ziet men daar... een mooie chromen pisgoot. En niet zomaar een pisgoot, nee een pisgoot met soortgenoten ervoor.

Wat ga je nu doen, waar moet je nu aan denken, wat zijn de regels, ongeschreven en ongesproken? Moet je de voorhuid terugrollen, of niet? Als je klaar bent, schudden, of knijpen, of gewoon opbergen? Kijk je recht voor je tegen de muur aan of kijk je of alles wel de goede kant op gaat?

etc etc...

There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  maandag 12 augustus 2002 @ 19:23:10 #5
22495 RDV
Ik was hier
pi_5355044
Stap 1: Naar de WC lopen
Stap 2: Leuter eruit rollen
Stap 3: Pissen en genieten
Stap 4: Leuter terugrollen
Stap 5: Handen wassen
Stap 6: Meer bier drinken

Sim-pel

Huiswerk?! Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school!!
pi_5355209
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 19:23 schreef RDV het volgende:
Stap 1: Naar de WC lopen
Stap 2: Leuter eruit rollen
Stap 3: Pissen en genieten
Stap 4: Leuter terugrollen
Stap 5: Handen wassen
Stap 6: Meer bier drinken

Sim-pel

jij laat altijd je broek los?
  maandag 12 augustus 2002 @ 19:40:25 #7
15726 wouswous
Smile, tomorow will be worse
pi_5355238
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 19:37 schreef Alkaline het volgende:

[..]

jij laat altijd je broek los?

er staat ook nergens dat ie zn broek los gooit
ik droomde vanacht dat ik een spekje van 1 KG at,
vanochtend toen ik wakker werd, was mijn kussen opeens weg.
pi_5355241
Bagger centrale topics
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_5355290
Nou, je moet in ieder geval nooit bij de buurman kijken. En mik altijd een flinke straal, zo'n dun pisstraaltje maakt ook zo'n zielig geluid. Zeker als je alleen het putje hoort gorgelen. Met een flinke waterval maak je tenminste indruk op de medetoiletbezoekers.
  maandag 12 augustus 2002 @ 20:02:14 #10
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_5355473
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 19:43 schreef Lexie het volgende:
Met een flinke waterval maak je tenminste indruk op de medetoiletbezoekers.
Weet je wat ook indruk maakt... een kwartier lang daar staan en onafgebroken door blijven zeiken.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_5355482
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 20:02 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

Weet je wat ook indruk maakt... een kwartier lang daar staan en onafgebroken door blijven zeiken.

Jazeker, maar hoe doe je dat?
  maandag 12 augustus 2002 @ 20:03:49 #12
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_5355492
  • Handen wassen na afloop
  • Uit een onderzoek kwam ooit naar voren dat in schaaltjes pinda's e.d. in café's gemiddeld 15 verschillende urinesporen worden aangetroffen omdat mensen hun handen niet wassen na het plassen.

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
    pi_5355504
    quote:
    Op maandag 12 augustus 2002 20:03 schreef Marble het volgende:
  • Uit een onderzoek kwam ooit naar voren dat in schaaltjes pinda's e.d. in café's gemiddeld 15 verschillende urinesporen worden aangetroffen omdat mensen hun handen niet wassen na het plassen.

Hmm.. dat is dan weer iets dat ik liever niet zou weten..

ik was altijd mijn handjes

Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
      maandag 12 augustus 2002 @ 20:06:38 #14
    20919 Kugari-Ken
    Scandal Beauty
    pi_5355536
    Veel drinken... heel erg veel drinken, of het geluk hebben dat je een probleem met pissen hebt.

Maar de overige vragen blijven wel een beetje genegeerd... wat doe je er allemaal omheen, wat kan en wat kan nu echt niet. Voorhuid rol je die naar achteren, deels of helemaal of juist helemaal niet, en hoe zit het met die laatste paar druppels... knijpen, melken, schudden?

En hoe gaat het normaal gesproken?

There Is No Gravity.
    The Earth Sucks.
    --Brett Easton Ellis
      maandag 12 augustus 2002 @ 20:08:18 #15
    20919 Kugari-Ken
    Scandal Beauty
    pi_5355558
    quote:
    Op maandag 12 augustus 2002 20:03 schreef Marble het volgende:

• Ik ben blij dat ik geen pinda's en dergelijken lust, maar wel trots dat ik altijd grondig m'n handen was na een bezoekje aan het kleinste kamertje.
    There Is No Gravity.
    The Earth Sucks.
    --Brett Easton Ellis
    pi_5355588
    quote:
    Op maandag 12 augustus 2002 20:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
    Veel drinken... heel erg veel drinken, of het geluk hebben dat je een probleem met pissen hebt.

Maar de overige vragen blijven wel een beetje genegeerd... wat doe je er allemaal omheen, wat kan en wat kan nu echt niet. Voorhuid rol je die naar achteren, deels of helemaal of juist helemaal niet, en hoe zit het met die laatste paar druppels... knijpen, melken, schudden?

En hoe gaat het normaal gesproken?

Voorhuid naar achteren, anders heb je kans op een waaierstraal of een onverwachte hoek. Afknijpen, melken, schudden moet je zelf bepalen, als je dat laatste irritante druppeltje er maar uitkrijgt.
      maandag 12 augustus 2002 @ 20:14:31 #17
    20919 Kugari-Ken
    Scandal Beauty
    pi_5355638
    quote:
    Op maandag 12 augustus 2002 20:11 schreef Lexie het volgende:

Voorhuid naar achteren, anders heb je kans op een waaierstraal of een onverwachte hoek.

Bij mij is het net andersom, een mooie rechte straal tegenover een waaierstraal...
    There Is No Gravity.
    The Earth Sucks.
    --Brett Easton Ellis
    pi_5359676
    quote:
    Op maandag 12 augustus 2002 19:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
    ter verduidelijking...

Stel als heer zijnde ga je naar een cafe, of naar een restaurant, en na het nuttigen van een aantal drankjes raakt je blaas zo langzamerhand vol. Je besluit om de waterstand wat aan te passen en de bezoekt de plaatselijke (af)waterplaats.

En wat ziet men daar... een mooie chromen pisgoot. En niet zomaar een pisgoot, nee een pisgoot met soortgenoten ervoor.

Wat ga je nu doen, waar moet je nu aan denken, wat zijn de regels, ongeschreven en ongesproken? Moet je de voorhuid terugrollen, of niet? Als je klaar bent, schudden, of knijpen, of gewoon opbergen? Kijk je recht voor je tegen de muur aan of kijk je of alles wel de goede kant op gaat?

etc etc...

Hoe onzeker ben jij ? sjies
    Knahmsayin?
      vrijdag 16 augustus 2002 @ 00:24:15 #19
    22851 Erosjuhhh
    Blijven dromen schatjuh
    pi_5398448
    je kan ook in je broekpiesen.. en gwoon verder blijven sjikkeren...

neh ik denk eik niet dat er een protocol voor bestaat.. we kunne er wel 1 make met ons allen

Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
    pi_5398501
    Ik las de titel, als zodanig, en ik moet spontaan naar de plee.
    Als zodanig
    pi_5399574
    Ik was ook altijd m'n handen voordat de leiding in handen neem, ik kom met m'n handen op veel meer plaatsen dan met m'n leuter.
      vrijdag 16 augustus 2002 @ 03:24:17 #22
    6373 thaduck
    !! nu Tha_Duck !!
    pi_5399879
    Erhmm ik wandel naar toilet en gooi de sluisdeuren gewoon open..

Onderwijl drink ik rustig biertje door of rook ik peukje op en eventueel als er bekende naast me staat ga ik beetje staan blaten over van alles. Indien geen bekenden dan loer ik gewoon naar de muur..

En zoals thuis, ff afkloppen en huppa terug die broek in met dat ding Handen wassen ligt beetje aan waar ik ben, ken tenten waar de wasbak ook gewoon als pisbak dient en dan lijkt het me verstandiger om me handen dan maar beetje af te vegen aan me broek ofzo met het idee dat het dan vast schoner word dan het was.. En zowiezo pies ik nie over me handen heen

tegenwoordig bekend als Tha_Duck
    pi_5400950
    Ander dilemma:

(Was onlangs bij The Comedy Factory)

Je wordt 's ochtends wakker met een ochtend erectie... (which is a terrible thing to waste).

Natuurlijk moet je nodig naar het toilet... alleen heb je nu problemen met richten... Ik neem aan dat iedere man dit wel kent...

WAT NU???

vrijdag 16 augustus 2002 @ 10:12:37 #24
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_5401011
    quote:
    Op vrijdag 16 augustus 2002 10:05 schreef -POEP- het volgende:
    Ander dilemma:

(Was onlangs bij The Comedy Factory)

Je wordt 's ochtends wakker met een ochtend erectie... (which is a terrible thing to waste).

Natuurlijk moet je nodig naar het toilet... alleen heb je nu problemen met richten... Ik neem aan dat iedere man dit wel kent...

WAT NU???

Hard naar beneden duwen of ver weg gaan staan en dan met een boogje (moet je wel goed richten natuurlijk )
    My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
    pi_5401167
    quote:
    Hard naar beneden duwen
    Nou nee... dat is me te pijnlijk.
    quote:
    Ver weg gaan staan en dan met een boogje (moet je wel goed richten natuurlijk )
    's-Ochtends ben ik te slaperig om enigzins in de juiste richting te mikken.

(Beide helaas niet haalbaar )

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')