Persoonlijk heb ik toch meer de voorkeur voor
http://www.moonen.com/yachts/index/index07.html
alllen nog even een suiker oompje vinden
deze vink toch wel het mooist
helemaal leuk als je em dan doodleuk voor het casino in Monaco ziet staan
quote:kicken! hoe laat moet ik waar zijn?
Op zondag 11 augustus 2002 20:45 schreef rbman het volgende:
Die gele vind ik zeker wel strak.
btw. Binnekort mag ik op bezoek komen bij Hessing Nederland
Ben namelijk uitgenodigd en krijg een hele rondleiding daarzo en dus ook bij de Bentley/Rolls Royce afdeling
quote:Is helaas alleen op afspraak, anders kom je d'r niet in.
Op zondag 11 augustus 2002 20:50 schreef haaahaha het volgende:[..]
kicken! hoe laat moet ik waar zijn?
quote:ja dat bedoel ik, we gaan er toch heen?
Op zondag 11 augustus 2002 20:54 schreef rbman het volgende:[..]
Is helaas alleen op afspraak, anders kom je d'r niet in.
Maar ik heb al een afspraak
quote:Bullescheet.
Op zondag 11 augustus 2002 20:00 schreef Taz het volgende:
Hoort een statige auto te zijn. Ze proberen ze er snel uit te laten zien. Niet mooi, sorry.
Oorspronkelijk waren Bentley's sportwagens, wonnen 1927-1930 4 maal achtereen Le Mans. Wel duur en goed gebouwd, maar zeker niet "statig".
Is alleen maar mooi dat ze weer rappe wagens bouwen. Alleen moet die RollsRoyce koets er nu eigenlijk wel uit...
Overigens, snel uitzien? De Arnage is begrensd op 270 in het uur... en dolt met elke Porsche in tussenacceleraties
Alleen een hoek om gaat natuurlijk iets moeilijker met 2,5 ton, maar een Porsche 911 wordt ook steeds zwaarder...
[Dit bericht is gewijzigd door heijx op 12-08-2002 10:48]
Dit is echt de mooise auto allertijden wat mij betreft
(zie icoon
)
Specs:
Bentley Arnage Red Label/Bentley Arnage R:
6.75 liter turbocharged V8 motor
Acceleratie: 0-100 km/uur in 6,3 seconden
0-160 km/uur in 15,3 seconden
80-120 km/uur in 4,3 seconden
Maximum snelheid: 249 km/uur - electronisch begrensd
Maximum vermogen: 400 pk (298 kW) bij 4.000 tpm
Maximum koppel: 830 Nm bij 2.150 tpm
Draaicirkel: 12.4 m
Hoogte: 1515 mm
Breedte: 2120 mm
Lengte: 5390 mm
Gewicht: 2520 (!) kg
Wielbasis: 3116 mm
Bagageruimte: 374 liter
[Dit bericht is gewijzigd door febster op 20-08-2002 01:49]
quote:Mercedes rules gewoon.
Op woensdag 21 augustus 2002 21:10 schreef Kreator het volgende:
Ze zeiden vanmiddag op discovery dat de rij-eigenschappen slechter zijn dan een mercedes.
En met de Maybach is het: dag dag Rolls/Bently
quote:Tssssss Tommetje toch
Op woensdag 21 augustus 2002 22:07 schreef Tom het volgende:[..]
Mercedes rules gewoon.
En met de Maybach is het: dag dag Rolls/Bently
Persoonlijk vind ik Bentley's ook echte droombakken
De opties zijn gewoon eindeloos man en elk stukje van deze wagens wordt met de hand gemaakt! Paar maand geleden een reportage gezien over de Bentley-fabriek, zaten dus wagens bij met een volledig 19" TFT-scherm in de rugleuning + pc-keyboard man! Waar vind je anders zoiets gewoon, je mag er me gerust 1 komen leveren hoor!
quote:Idd, sjezus, die Maybach, da's een beest! Niet te geloven... Maaruh, nog niet te bestellen in NL geloof ik hè?
Op woensdag 21 augustus 2002 22:07 schreef Tom het volgende:[..]
Mercedes rules gewoon.
En met de Maybach is het: dag dag Rolls/Bently
quote:Ik weet niet of je het al gemerkt hebt maar die staat in Uitgaan & Vrije Tijd, niet echt een gepaste plaats voor een autoptopic dus.
Op donderdag 22 augustus 2002 18:51 schreef k_man het volgende:
[autotopic] Bentley.
quote:
Bentley past Jan Modaal ook...
AMSTERDAM - Herman Heinsbroek, Vanessa, René Froger, Harry Mens, Emile Ratelband en meer dan 1500 andere liefhebbers behoren tot het keurkorps van echte Bentley-rijders. De Nederlandse 'Bentley-Boys' hebben er wel een slordige €400.000 voor over om in het degelijke Britse staal en met de fluwelen motor in de polder rond te rijden. Maar het zijn niet alleen de vooraanstaande Nederlanders uit de nouveau riche die zich verplaatsen in het statige wonder op wielen. Ook Jan Modaal heeft de Bentley ontdekt en ziet met de aankoop een lang gekoesterde jongensdroom in vervulling gaan. Als de rekeningen van de garage voor reparaties en onderhoudsbeurten zich blijven opstapelen, kan de droom veranderen in een nachtmerrie.
quote:
"Als je in Nederland een Bentley koopt dan zou je eigenlijk een koninklijke onderscheiding moeten krijgen, want als je hem via België aanschaft dan scheelt het snel ¤70.000", rekent Harry Mens in de Franse jetsetbadplaats snel uit. Volgens de makelaar moet je een echte liefhebber zijn. "Het is een sprookje dat een Bentley waardevast is. Dat vertellen ze wel bij aankoop. Maar voor de Bentley die ik voor 650.000 gulden kocht, kreeg ik na drie jaar slechts tweeënhalve ton terug."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |