Ik had volgens mijn jaarrekening recht op geld terug; zo'n 185 euro.
Het enige wat ik moest doen was m'n rekeningnummer doorgeven. Nou dat had ik dus gedaan.
Na 4 weken wachten had ik nog geen geld terug..en ik had het erg nodig, want als student had ik nog meer rekeningen te betalen.
Dus ik bel ze op hun 0900 nummer met m'n prepaid telefoon. Zeggen ze dat ze van niks weten. Naja ok ik geef nogeens m'n nummer door. 2 weken later nog geen geld.
Bel ze nogeens op. Zegt de medewerker dat ik het geld wel krijg. Nou aangezien ik nog geen geld had gezien van ze besloot ik ff te wachten met betalen van m'n electriciteitsrekening.
Na nogeens 2 weken niets teruggekregen te hebben vraag ik m'n moeder of ze ze ff wil bellen aangezien het met m'n prepaid niet te betalen is. Krijgt zij mooi te horen dat ze de niet betaalde rekening hebben verekend met het terug te storten bedrag (mag dit?)
Nu heb ik nogsteeds geen geld terug ontvangen en was ik in de veronderstelling dat het een verloren zaak was..dus laat ik dus de rekeningen van 48 euro per maand maar liggen (ze worden toch verekend).
Krijg ik gisteren een herinnering in de bus over een niet betaalde rekening. Ik snap het niet meer..het werd toch verrekend? *Zucht*
Volgens mij hebben ze ook een monopoly positie net als UPC. Ik wil van ze af
Ik kan je vertellen dat ze inderdaad gewoon een terug gave mogen verrekenen met de posten die mischien nog openstaan, het kan zijn dat ze het met juli verrekend hebben terwijl juni nog openstond...
bel gewoon eens via een vriendin en vraag eens specifiek met welke maand ze het hebben verrekend en welke posten er nog openstaan, en ga AUTOMATISCH betalen, dit voorkomt veel ergenissen (automatisch op de zin van dat zij mogen incasseren)
* Chandler werkt voor Essent en weet dat er veel fout gaat.
maar in de meeste gevallen toch wel door de klant zelf (onkennis)
Zoals het verkeerd verwerken van m'n verhuizing, zodat m'n rekeningen op de naam stonden van iemand die jaren geleden hier woonde.
Of rekeningen die aangepast moesten worden naar(60 euro), omdat ik ze te hoog vond (98 euro) en dat duurde 2/3 maanden.
Kreeg dus 3 acceptgiro's tegelijk. achteraf had ik het beter niet laten aanpassen, want na m'n jaarrekening hebben ze de hoogte van m'n rekening weer aangepast (naar 48 euro). Wat in mijn optiek weer te laag is.
quote:Werkt perfect hier.
Op zondag 11 augustus 2002 20:47 schreef berney het volgende:
automatische incasso
quote:Je maakt een grapje zeker
Op zondag 11 augustus 2002 20:49 schreef dwerg het volgende:[..]
Werkt perfect hier.
Alleen jammer dat ze de maanden januari, februari, maart en april in mei in één keer afschreven.
quote:Dat is veel geld in een keer dan, en dat noem jij perfect
Op zondag 11 augustus 2002 20:49 schreef dwerg het volgende:[..]
Werkt perfect hier.
Alleen jammer dat ze de maanden januari, februari, maart en april in mei in één keer afschreven.
quote:^^ Uit mijn ervaring, ook vanuit een essent bedrijf...
Op zondag 11 augustus 2002 19:56 schreef Chandler het volgende:
Ah, mijn vak!Ik kan je vertellen dat ze inderdaad gewoon een terug gave mogen verrekenen met de posten die mischien nog openstaan, het kan zijn dat ze het met juli verrekend hebben terwijl juni nog openstond...
bel gewoon eens via een vriendin en vraag eens specifiek met welke maand ze het hebben verrekend en welke posten er nog openstaan, en ga AUTOMATISCH betalen, dit voorkomt veel ergenissen (automatisch op de zin van dat zij mogen incasseren)
* Chandler werkt voor Essent en weet dat er veel fout gaat.
maar in de meeste gevallen toch wel door de klant zelf (onkennis)
Blijkt dat:
Je moet gewoon betalen, en later word het bedrag verekend. maar dit zal je automatisch op je factuur zien...
Anyway, als ik jou was zou ik een klachtenbrief schrijven, of een brief naar de administratie.. Gewoon even bellen voor het adres en eventueel een faxnummer.
quote:Het is zelfs nog veel meer geld dan jij denkt.
Op zondag 11 augustus 2002 21:20 schreef D-Devil het volgende:
Dat is veel geld in een keer dan, en dat noem jij perfect![]()
quote:Inderdaad, je moet altijd betalen, en als het bedrijf ongelijk heeft moet JIJ dat als klant maar gaan bewijzen...
Op zondag 11 augustus 2002 21:24 schreef Aneurism het volgende:[..]
^^ Uit mijn ervaring, ook vanuit een essent bedrijf...
Blijkt dat:
Je moet gewoon betalen, en later word het bedrag verekend. maar dit zal je automatisch op je factuur zien...
Anyway, als ik jou was zou ik een klachtenbrief schrijven, of een brief naar de administratie.. Gewoon even bellen voor het adres en eventueel een faxnummer.
Best sneu maar tja dat is nou eenmaal zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |