Dit nieuws kwam ik onlangs tegen in de Aardschok. Ben erg benieuwd hoe de band gaat klinken, maar dat zowel Al Pitrelli en Marty Friedman gitaarspelen in een band beloofd zeker wat.
Anderen hier ook benieuwd naar?
quote:Niet echt als jij niet meer mee doet.
Op zaterdag 10 augustus 2002 19:00 schreef Dave_Mustaine het volgende:Anderen hier ook benieuwd naar?
Dave was toch wel de drijvende creative kracht die het bijzondere werk deed.
quote:Geen id. Ik dacht ook dat Pitrelli weer terug naar Savatage was gegaan. Maar het laatste nieuws is echter anders. De site van Marty Friedman vermeldt hier nog niks van. Ik vind het persoonlijk super cool dat Marty weer van de partij is. Nu nog een goede zanger
Op zaterdag 10 augustus 2002 20:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ik dacht dat Pitrelli weer gewoon in Savatage zat? of doet ie dat gewoon even erbij?
quote:Ja hij zit weer in Savatage, maar is momenteel niet mee op tour.
Op zaterdag 10 augustus 2002 20:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ik dacht dat Pitrelli weer gewoon in Savatage zat? of doet ie dat gewoon even erbij?
Marty has completed writing, playing, even engineering(!)his new solo album, "music for speeding
Fans of Marty's first solo album, "Dragon's Kiss" and his aggressive playing in Cacophony and Megadeth will freak out when they hear that style applied in Marty's new and more modern format.
We here at the site feel that this is the kind of playing that Marty's fans wish that he had played for the last few years while he was in Megadeth.".
Check de site voor meer info:
quote:Op de site van Megadeth staat helaas niks...
Melodic Rock (www.melodicrock.com) are reporting that a “trusted source” has told them that a band billing itself as MEGADETH is currently recording at a Nashville studio.The source claims that session giant Vinnie Colauita (JACK RUSSELL, AEROSMITH tribute) is playing drums and that Dave Mustaine IS there!
More info on this as it becomes available.
quote:vinnie op een cd van megadeth? hehe, krijgen we fusiondeth
Op donderdag 23 oktober 2003 21:56 schreef Los_Bastardos het volgende:
Van www.bravewords.com:
[..]Op de site van Megadeth staat helaas niks...
Ik heb er verder niets meer over gehoord, maar als onze god drummer mee gaat spelen moet ik dat album zoieso hebbenquote:Op donderdag 23 oktober 2003 22:35 schreef _Etter_ het volgende:
vinnie op een cd van megadeth? hehe, krijgen we fusiondeth
pas 2 jaarquote:Op zondag 18 april 2004 23:10 schreef Tunerd het volgende:
Is megadeth dat uit elkaar?
dan loop jij alweer achter want ze zijn dus weer bij elkaar, tenminste dave mustaine heeft weer een band bij elkaar gezocht met chris poland op gitaar en coluta (?) op drum, op de site van megadeth staat zelf alweer een korte sampelquote:Op zondag 18 april 2004 23:25 schreef LtMSchaffer het volgende:
[..]
pas 2 jaar
Fijn van die Celine Dion stukjes zekerquote:Op maandag 19 april 2004 19:20 schreef Carn het volgende:
Vinnie Colaiuta. Waag het niet om de naam van god fout te tiepen!
Waarschijnlijk speelt ie gewoon precies hetzelfde als wat Menza had gedaan..het is te hopen dat er zo nu en dan een Vinnie moment voorbijkomt.
speciaal voor _etter_ ...quote:Op zondag 18 april 2004 23:04 schreef LtMSchaffer het volgende:
ik dacht dat megadeth inmiddels weer bij elkaar is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |