quote:Dat was ook wel een beetje kort.
Op maandag 12 augustus 2002 12:38 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
ja.
quote:A) Ik ben rustig, maar enigszins ontstemd
Op maandag 12 augustus 2002 12:28 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
A)rustig
B)Dit is al bij meerdere rondes het geval geweest hoor!
C) Ik kan er goed mee leven als Robert wint
D) Ik vind het alleen nogal gehaast en helaas ook onnadenkend overkomen om in een weekend zo'n ronde af te raffelen.
E) Verder mag ik je wel (op wang links)
F) Edward G. Robinson is toch mijn favoriet
quote:Bijna tijd voor een nieuw toernooi
Op woensdag 14 augustus 2002 18:58 schreef Gorro het volgende:
Kick..nog 3 minuten!!!
quote:ja leuk... Ultimate Horror Tournament is ook afgelopen... en ik kan niet zonder!!!
Op woensdag 14 augustus 2002 18:58 schreef aa het volgende:[..]
Bijna tijd voor een nieuw toernooi
Welke wordt het nu? Film allertijden ofzo?
quote:Zullen we iets groters op gaan zetten? Bij het Metal Tournament in Muziek deden 100 mensen mee die lijstjes instuurden van hun favoriete albums.
Op woensdag 14 augustus 2002 19:00 schreef Gorro het volgende:[..]
ja leuk... Ultimate Horror Tournament is ook afgelopen... en ik kan niet zonder!!!
Welke wordt het nu? Film allertijden ofzo?
We zouden bij film ook kunnen vragen je 20 favoriete films in te sturen. Dan krijgt de nr.1 20 punten, de nr. 2 19 punten etc.
quote:En zo in 1x een totaal ervan maken?
Op woensdag 14 augustus 2002 19:13 schreef Mike het volgende:[..]
We zouden bij film ook kunnen vragen je 20 favoriete films in te sturen. Dan krijgt de nr.1 20 punten, de nr. 2 19 punten etc.
Het is accurater, maar minder spannend, korter en minder leuk.
Misschien zouden we een dergelijke aanpak wel kunnen gebruiken om de lijst met films samen te stellen. Al lijkt het me enorm tijdrovend.
quote:Ik ben altijd erg benieuwd geweest of je dan een totaal andere uitslag zou krijgen. Bij het Metal Tournament heeft het heel goed gewerkt...en je krijgt dan ook echt een ranglijst. Bij de methode die we nu hebben weet je alleen de nummer 1 en kan de nummer 2 er al in de eerste ronde uitliggen.
Op woensdag 14 augustus 2002 19:24 schreef aa het volgende:[..]
En zo in 1x een totaal ervan maken?
Het is accurater, maar minder spannend, korter en minder leuk.
Misschien zouden we een dergelijke aanpak wel kunnen gebruiken om de lijst met films samen te stellen. Al lijkt het me enorm tijdrovend.
quote:Dat besef ik, dat bedoel ik met accurater, maar als toernooi aantrekkelijker? Lijkt me niet.
Op woensdag 14 augustus 2002 19:35 schreef Mike het volgende:[..]
Ik ben altijd erg benieuwd geweest of je dan een totaal andere uitslag zou krijgen. Bij het Metal Tournament heeft het heel goed gewerkt...en je krijgt dan ook echt een ranglijst. Bij de methode die we nu hebben weet je alleen de nummer 1 en kan de nummer 2 er al in de eerste ronde uitliggen.
Misschien is een dubbeltoernooi een optie.
Iedereen kan van tevoren zijn/haar Top20 opsturen, die worden geteld en bewaard. Vervolgens wordt het knock-out-toernooi gespeeld, als die afgelopen is wordt ook de uitslag van de ander bekend gemaakt.
quote:Dat zou helemaal een mooie test zijn.
Op woensdag 14 augustus 2002 19:44 schreef aa het volgende:[..]
Dat besef ik, dat bedoel ik met accurater, maar als toernooi aantrekkelijker? Lijkt me niet.
Misschien is een dubbeltoernooi een optie.
Iedereen kan van tevoren zijn/haar Top20 opsturen, die worden geteld en bewaard. Vervolgens wordt het knock-out-toernooi gespeeld, als die afgelopen is wordt ook de uitslag van de ander bekend gemaakt.
quote:Ok, tijd voor een Fok! Beste Film Allertijden voorbereidingstopic?
Op woensdag 14 augustus 2002 19:46 schreef Mike het volgende:[..]
Dat zou helemaal een mooie test zijn.
quote:Laat ik eerst even gaan kijken hoe ik dat precies met de email aan ga pakken dan...
Op woensdag 14 augustus 2002 19:49 schreef aa het volgende:[..]
Ok, tijd voor een Fok! Beste Film Allertijden voorbereidingstopic?
quote:Wil jij het e-mailgedeelte doen?
Op woensdag 14 augustus 2002 19:54 schreef Mike het volgende:[..]
Laat ik eerst even gaan kijken hoe ik dat precies met de email aan ga pakken dan...
quote:Dat lijkt me een goed plan, want dit tournooi is nu afgelopen en het horror toernooi wa ook afgelopen. Top 20 allertijde lijkt me wel gaaf, ook al kost het veel tijd.
Op woensdag 14 augustus 2002 19:49 schreef aa het volgende:[..]
Ok, tijd voor een Fok! Beste Film Allertijden voorbereidingstopic?
de uitslag komt er trouwens aan hoor
[Dit bericht is gewijzigd door mamamiep op 14-08-2002 19:55]
quote:Ja...ik geloof dat seborik daar iets handigs voor had...ga ik even navragen...
Op woensdag 14 augustus 2002 19:54 schreef aa het volgende:[..]
Wil jij het e-mailgedeelte doen?
En dat betekend natuurlijk het einde van dit toernament. Voor ik de (onbekende ) uitslag bekend zal maken toch nog even een paar dingen die ik wil zeggen
Ondanks alle problemen die er (van mijn kant) zijn geweest heb ik echt een hele leuke tijd gehad met allerlei grappige dingen die onderling (tussen mamamiep en mij) gebeurden, zoals te laat erachter komen dat er nog geteld moest worden of discussies houden over wat de stand nou was. Daarom wil ik hierbij toch nog mamamiep én jullie een bloemetje geven, omdat jullie me niet te hard aanvielen op de problemen en vooral omdat mamamiep me ENORM heeft kunnen helpen (toen ik er bijv. 2 dagen niet was) maar opzich met alle rondes. Zonder haar had ik het niet gered. Dus hierbij :
Thanks
Oke, nu verder met het belangrijkste stukje...De uitslag!
The winnner is.....Robert Deniro, een niet echt onverwachtte winnaar jammergenoeg, maar hij heeft het verdient
Ik hoop dat jullie het leuk hebben gehad!
BlaatschaaP
quote:Ajb
Op woensdag 14 augustus 2002 19:59 schreef BlaatschaaP het volgende:
EN DE FINALE IS AFGELOPEN!En dat betekend natuurlijk het einde van dit toernament. Voor ik de (onbekende
) uitslag bekend zal maken toch nog even een paar dingen die ik wil zeggen
Ondanks alle problemen die er (van mijn kant) zijn geweest heb ik echt een hele leuke tijd gehad met allerlei grappige dingen die onderling (tussen mamamiep en mij) gebeurden, zoals te laat erachter komen dat er nog geteld moest worden of discussies houden over wat de stand nou was. Daarom wil ik hierbij toch nog mamamiep én jullie een bloemetje geven, omdat jullie me niet te hard aanvielen op de problemen en vooral omdat mamamiep me ENORM heeft kunnen helpen (toen ik er bijv. 2 dagen niet was) maar opzich met alle rondes. Zonder haar had ik het niet gered. Dus hierbij :
Thanks
quote:Het is niet onverwacht, maar hij heeft het idd verdiend.
Oke, nu verder met het belangrijkste stukje...De uitslag!The winnner is.....Robert Deniro, een niet echt onverwachtte winnaar jammergenoeg, maar hij heeft het verdient
Ik hoop dat jullie het leuk hebben gehad!BlaatschaaP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |