Vroeger vond ik Jean al niet veel aan maar na de 'JeanZwiep' en 'JeanPPK-Scratch' was het echt helemaal gedaan.
Ik ben die gozer rechts op de foto, die het papiertje om hoog houdt. Het gaf een mega goed gevoel om de man zo voor LUL te zetten daaro in Salou.
Je wilt trouwens niet weten hoe gemakkelijk het ging om Jean zo voor lul te zetten. Eerst ging ik en m`n vriend met hem praten om een beetje te vertrouwen te winnen, maar ik merkte al dat er niet veel zinnings uit zijn mond kwam deze avond (waarschijnlijk weer zwaar bezopen)
"IK: Wat ga je vanavond draaien Jean, beetje groovy-club achtige sound of...?" (was echt een dood-serieuse vraag van mij) maar voordat ik m`n zin kon afmaken interrupeerde die enorme BOER me en zei "Neuh man!! we gaan LEKKER BEUKEN" (alcohol-geur mij tegemoet komend) Tjonge jongen.... ook de woordkeuze beuken ook wat een lompe aap is het ook.....
Toen hadden m`n vriend en ik echt zo het gevoel van, JIJ MOET voor lul worden gezet :-) En dat deden we dan ook keihard
Voor de rest zijn we de avond snel weggevlucht uit Paccha, want zijn Set was niet om aan te horen (onnozele scratches, totaal geen opbouw.... gewoon het ALLERLAAGSTE stampwerk)
quote:BrEeZeRBoYz.
Op maandag 05 augustus 2002 23:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wat een gladde tuipen op die foto...
quote:Nou dat vind ik wel grappig
Op maandag 05 augustus 2002 23:32 schreef tong80 het volgende:
Ben jij die dikke rechts ?
quote:Vet kicken man! hee, joh, man hee..
Op maandag 05 augustus 2002 23:15 schreef magicelmo het volgende:
Ja dit is de man die dus echt bagger draait en het woord boven ze hoofdt eer aan doet, deze foto is gemaakt door 2 vrieden van me. de foto is gemaakt in Paccha, discotheek salou.
En deze 2 jongens haten hem tot op het BOT voor zijn slechte muziekale prestaties
Jullie hadden 1 week eerder moeten komen!
Toen was ik daar lekker los aan het gaan terwijl Tiësto draaide!!!
Jean maakt altijd keiveel draaifouten en draait bovendien geen goede muziek
quote:Toen Tiesto draaide waren wij er ook nog gelukkig (altijd leuk om mee te pikken in een vakantie), dammm druk was het he die avond in Pachha??? Ongelovelijk, kon me nauwelijsk voortbewegen daar... Toch draaide Tiesto zeker niet slecht (de man kan goed dj`en hoor ,respect) maar z'n sound/muziekkeuze was niet echt opmerkelijk verrasend (maar tiesto is ook niet echt helemaal m`n stijl), vond Erick-E VS Juan Diaz beters..
Op maandag 05 augustus 2002 23:41 schreef FlowDesign het volgende:
SUPER!!!Jullie hadden 1 week eerder moeten komen!
Toen was ik daar lekker los aan het gaan terwijl Tiësto draaide!!!Jean maakt altijd keiveel draaifouten en draait bovendien geen goede muziek
quote:Later op de avond werd het wat rustiger. Tiësto draaide tot 05:00. Toen stak hij een plaat in de lucht en wuifde ermee gedag. Ik vind dat hij heel erg strak heeft gedraaid die avond. Ging echt uit m'n dak.
Op maandag 05 augustus 2002 23:46 schreef POL het volgende:[..]
Toen Tiesto draaide waren wij er ook nog gelukkig (altijd leuk om mee te pikken in een vakantie), dammm druk was het he die avond in Pachha??? Ongelovelijk, kon me nauwelijsk voortbewegen daar... Toch draaide Tiesto zeker niet slecht (de man kan goed dj`en hoor ,respect) maar z'n sound/muziekkeuze was niet echt opmerkelijk verrasend (maar tiesto is ook niet echt helemaal m`n stijl), vond Erick-E VS Juan Diaz beters..
Erick-E heb ik dus een schijthekel aan.
Die draait veels te clubbie. Dat is wat eentonig en saai vind ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |