abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 augustus 2002 @ 21:29:14 #1
28362 dahaaz
zoekt een stage plek, ict3
pi_5274062
ff ter info
ik hbe nu 1,5 maand een vriendin
het gaat allemaal super goed
ik vinger haar regelmatig en bef haar ook wel eens
anders om ook (alleen dan trekken en zuigen)
ik was er nog nooit helemaal voor gegaan en had ook de behoefte ook nie
maar vandag had ik die behoefde wel
en zij tege haar : vandaag ga ik het afmaken,
>afmaken
ik>ja, je weet wel - tot je klaar komt
>maar ik kan nie klaar komen

na verder prate weet ik da ze nog nooit is klaargekomen en da ze het nie erg vind dat dat zo is

maar ik wel
hoe weet ik nu waneer ik moet stoppen ?
en vind ze het dan nog wel zo fijn als ze zegd
en heefd ze dan geen steeds heftigger worden gevoel zoals jongens hebben ?

iemand tips/ ervaring ?

fotoboek > Fotoboek van dahaaz
pi_5274111
Het word echt wel heftiger, en de ene meid heeft er meer moeite mee dan de andere hoor.

Gewoon lekker elkaar opgeilen en dan toch vrij lang doorgaan, het lukt altijd wel, maar op een gegeven moment frustreert het je zoveel dat je denkt laat ik er maar mee ophouden, je kan ook tussendoor wel eens veranderen met wat je doet en dan meteen vragen of dat andere misschien lekkerder was.

https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
  maandag 5 augustus 2002 @ 21:37:54 #3
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_5274163
Als ze er sowieso al vanuit gaat, wat ik denk te lezen dan in je verhaal, dat ze niet kan klaarkomen dan kan je doen wat je wil, maar lukken zal het niet.

Focus je niet op je techniek of uithoudingsvermogen, maar vraag gewoon eens door waarom ze dat denkt en praat er met haar over. Hou het gewoon allemaal luchtig en bespreekbaar en laat het probleem zichzelf oplossen, ze kan het best zelf aangeven wat en wanneer ze iets wil.

Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_5274410
Dit topic staat in een serieus forum, degene die daar niet mee om kan gaan blijft hier dus weg en gaat ergens anders lopen kloten.

We gaan weer ontopic.

* EDIT de post zijn verwijderd

[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 06-08-2002 01:58]

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  maandag 5 augustus 2002 @ 21:59:11 #5
331 Merel
Be here now.
pi_5274509
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 21:29 schreef dahaaz het volgende:

na verder prate weet ik da ze nog nooit is klaargekomen en da ze het nie erg vind dat dat zo is

maar ik wel

Zij moet gewoon aangeven wanneer jij moet stoppen; zolang jullie elkaar nog helemaal aan het ontdekken zijn, kan jij dat niet inschatten en moet zij haar grenzen aangeven

Als ze nog nooit is klaargekomen weet ze ook niet wat ze mist, en waarschijnlijk vindt ze het gewoon echt niet erg. Misschien moet ze zichzelf en jou nog wat meer ontdekken, moet ze zich nog leren laten gaan en ook gewoon leren toegeven aan het gevoel. Dat moet je gewoon de tijd geven, komt vanzelf wel goed

"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 5 augustus 2002 @ 22:01:53 #6
28362 dahaaz
zoekt een stage plek, ict3
pi_5274553
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 21:59 schreef Merel het volgende:

[..]

Zij moet gewoon aangeven wanneer jij moet stoppen, zolang jullie elkaar nog helemaal aan het ontdekken zijn kan jij dat niet inschatten en moet zij haar grenzen aangeven

Als ze nog nooit is klaargekomen weet ze ook niet wat ze mist, en waarschijnlijk vind ze het gewoon echt niet erg. Misschien moet ze zichzelf en jou nog wat meer ontdekken, moet ze zich nog leren laten gaan en ook leren toegeven aan het gevoel. Dat moet je gewoon de tijd geven, komt vanzelf wel goed

ze is bijna 17
is ze dan laat ?
---
en kan het nie zijn da het gewoon nie kan bij haar
of zit het tusse de oren
en als het tusse de oren zit kan ik het dan het beste duidelijk maken da het wel kan
of moet ze da zelf ontdekken
fotoboek > Fotoboek van dahaaz
  maandag 5 augustus 2002 @ 22:52:33 #7
331 Merel
Be here now.
pi_5275441
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 22:01 schreef dahaaz het volgende:

[..]

ze is bijna 17
is ze dan laat ?
---
of zit het tusse de oren
en als het tusse de oren zit kan ik het dan het beste duidelijk maken da het wel kan

Ieder heeft z'n eigen tempo toch? Vroeg of laat.. dat maakt niet uit, het is haar lichaam en ze doet het op haar manier

Het komt bijna niet voor dat een vrouw door lichamelijke oorzaken niet klaar kan komen. En dat kun je haar best vertellen, maar probeer het ook niet te veel te pushen, dan gaat ze zich zo focussen op het klaarkomen voor jou, dat het juist niet meer lukt. Het hoeft ook echt niet aan jouw kwaliteiten te liggen!

Komt vanzelf wel goed, en zelfs al komt ze nooit klaar, zolang zij wel van jou geniet en er verder niet mee zit maakt dat toch niet uit?

Trouwens, eens in de zoveel tijd staat hierover wel een artikel in meidenbladen zoals de Yes en de Fancy en de Flair enzo, misschien moet ze zoiets eens doorbladeren?

"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_5296224
Dat je vriendin niet klaar komt is zowel kan voor jou maar zeker voor haar best een frustratie zijn.
Ik heb het zelf ook ervaren.
Mijn tip naar jullie toe is er over praten.
Welligt kan zij jou vertellen wat je presies moet doen om hetvoor haar prettig te maken.
Het is wel zo dat ik met mijn 1e keer erg gespannen was en dat blokkerde de hele boel.
Je vriendin kan je misschien vertellen hoe zij bv vingerd hiermee stimuleerd zij haar gevoelige plekjes en kan jij hiermee verder gaan experimenteren
Maar bespreek het in ieder geval.
pi_5296730
Je kunt echt wel goeie sex hebben zonder klaar te komen hoor. laat haar aangeven wat ze prettig vind of vraag haar er naar. Klaarkomen schijnt voor mannen altijd nog belangrijker te zijn dan voor vrouwen en ik herhaal regel 1: klaarkomen MOET NIET! (is wel lekker vinnik)
ik ben wel gek... maar niet zo gek
  woensdag 7 augustus 2002 @ 21:44:03 #10
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_5297579
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 22:01 schreef dahaaz het volgende:

[..]

ze is bijna 17
is ze dan laat ?
---
of zit het tusse de oren

Niet denken in termen als laat of vroeg.
Ook niet teveel denken dat iets tussen de oren zit.
Wat je niet kent mis je niet, toch?
Misschien legt zij de waarde van sex op een heel ander vlak, denk bijv. aan het vertrouwen wat ze in jou stelt door uberhaubt sex met je te hebben.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_5297646
De ene meid komt snel klaar de ander heeft echt heel veel gevoel nodig... ga rustig door en als ze er toch van geniet zonder klaar te komen moet dat dan toch ook geen probleem zijn lijkt mij
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  woensdag 7 augustus 2002 @ 21:51:47 #12
14806 CrashOne
100% compliant
pi_5297712
Ik heb ook eens een vriendin gehad die nog nooit wad klaar gekomen. Neem gewoon de tijd een iets wat hard kan trillen (vibo, koop er anders één) en ga eens lekker ontspannen met elkaar liggen klooien. Niks van het moet want dan werkt het niet.

Als je dat gewoon eens in de zoveel tijd doet lukt het waarschijnlijk van zelf. Daarna gaat het steeds makkelijker en lukt het misschien ook wel met beffen en/of vingeren.

pi_5485722
Als ze geen lichamelijke afwijkingen heeft dan is het mogelijk

*zelf ook ervaring heeft*

mijn vriendin had hetzelfde, maar met een hoop gedult en doorzettings vermogen (en het niet erg vinden als het de 10e keer niet lukt of na de eerste keer niet weer gelijk) dan is het zeker goed mogelijk dat jij het wel kan!

Maar zoals er meer zeggen... Niets moet en alles mag... als je maar plezier hebt met elkaar

dan komt het vanzelf goed

(hou ons op de hoogte)

*even zijn vriendin knuffelt*

-=McLAREN ROELS=-
pi_5485775
Precies... klaarkomen is niet het belangrijkste...
Als je maar schik hbet met z'n tweeen.. of 3-en, enz...
pi_5485806
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 21:29 schreef dahaaz het volgende:
ff ter info
ik hbe nu 1,5 maand een vriendin
het gaat allemaal super goed
ik vinger haar regelmatig en bef haar ook wel eens
anders om ook (alleen dan trekken en zuigen)
ik was er nog nooit helemaal voor gegaan en had ook de behoefte ook nie
maar vandag had ik die behoefde wel
en zij tege haar : vandaag ga ik het afmaken,
>afmaken
ik>ja, je weet wel - tot je klaar komt
>maar ik kan nie klaar komen

maar ik wel

iemand tips/ ervaring ?

Had ik ook... ik was nooit klaargekomen, ik wist niet wat ik miste, en ik had dus ook niet het gevoel dat ik het miste. Ik dacht dat het niet ging, dat komt wel eens voor, dus waarom niet bij mij. Zonder klaarkomen was het ook hartstikke fijn, dus zo erg vond ik het niet eens...
Maar toen ik eenmaal een keer klaargekomen was, bleek dat toch wel heel fijn te zijn, best voor herhaling vatbaar

Wanneer je moet stoppen moet zij zelf aangeven, of je moet gewoon stoppen als je geen zin meer hebt, zij is toch gewend dat het op gegeven moment ophoudt zonder dat daar iets bijzonders aan vooraf moet gaan (zoals klaarkomen). Maar voor haar is het natuurlijk wel fijner om het ook eens te voelen, ook al vindt ze het niet erg... achteraf zal ze er blij om zijn

Ik heb zelf gemerkt dat het veel sneller gebeurt bij een zekere regelmaat. Bijv. harder en zachter afwisselen kan wel lekker zijn, maar het stelt het klaarkomen alleen maar langer uit. Dat heb ik ook al van andere vrouwen gehoord, dat ze alleen maar klaarkomen bij een lange tijd ongeveer in hetzelfde tempo vingeren/beffen. En dan ook niet te hard, dan wordt het al snel te gevoelig.
Er is dus wat geduld voor nodig, maar dat moet je er maar voor over hebben

Naja, het is natuurlijk bij iedereen anders, en misschien heb je er wel helemaal niks aan, maarja je kunt het eens proberen.

Are you pondering what I'm pondering?
pi_5485835
Had ik ook... ik was nooit klaargekomen, ik wist niet wat ik miste

:?:?:?

pi_5485846
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 01:55 schreef webshepherd het volgende:
Had ik ook... ik was nooit klaargekomen, ik wist niet wat ik miste

:?:?:?

Wat snap je daar niet aan?
pi_5485847
Mini Rulez..... ???? Hehehe... da's heel erg eerlijk.
pi_5485854
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 01:56 schreef webshepherd het volgende:
Mini Rulez..... ???? Hehehe... da's heel erg eerlijk.
Och, zoveel mensen kennen me hier niet

Misschien heeft ie er wat aan...

pi_5485855
Wat ik niet snap? .... Het NIET klaarkomen of course.
pi_5485857
Mini das heel eerlijk en oprecht van je

-=Edit=-
webshepherd was me voor
-=/edit=-

-=McLAREN ROELS=-
  donderdag 22 augustus 2002 @ 01:58:14 #22
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_5485866
Hoe oud ben je?

Dan weet ik nl. hoe ik ga reageren.

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_5485871
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 01:56 schreef webshepherd het volgende:
Wat ik niet snap? .... Het NIET klaarkomen of course.
Nee voor jongens is het ook niet zo moeilijk meestal

Hier hebben best wel veel meiden last van... is ook moeilijk om te weten hoe je het moet 'bereiken' als je het nog nooit meegemaakt hebt...

pi_5485904
Je moet gewoon eerlijk zijn tegen elkaar...
Dan is klaarkomen slechts nog een formaliteit...
pi_5485928
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 02:02 schreef webshepherd het volgende:
Je moet gewoon eerlijk zijn tegen elkaar...
Dan is klaarkomen slechts nog een formaliteit...
Nou het is toch ook wel lekkerder dan niet klaarkomen hoor
Maar het is niet het belangrijkste idd, het kan ook heel fijn zijn als je niet klaarkomt. Zeker voor meiden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')