abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 augustus 2002 @ 14:09:50 #1
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_5241782
Hanneke...
waar blijven de pics van de lalala-meeting...ik wil ze graag zien eindelijk en kuupke en THE_ED ook...
Van mafkaas weet ik het niet, maar vast ook wel...die is alleen nu op vakantie dus...

Wanneer komen ze??

Bedankt!!

To infinity…and beyond!
  vrijdag 2 augustus 2002 @ 14:26:20 #2
11458 ivetje
pi_5242025
nou ja, zo te zien ben je er niet...ik hoop dat je dit leest en dat de foto's nog komen. Zou het iig erg fijn vinden...
To infinity…and beyond!
pi_5242054
MSN/ICQ?
Zet anders iets in haar fotoboek...
For great justice!
  vrijdag 2 augustus 2002 @ 14:49:30 #4
11458 ivetje
pi_5242435
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 14:28 schreef QyRoZ het volgende:
MSN/ICQ?
Zet anders iets in haar fotoboek...
ik heb geen msn/icq van d'r...en ook geen mailadres...
en denk niet dat ze op mail van mij zit te w8en eigenlijk
To infinity…and beyond!
pi_5242890
Tja van mij ook niet
  zaterdag 3 augustus 2002 @ 16:33:06 #6
11458 ivetje
pi_5253860
Hanneke!!!
To infinity…and beyond!
pi_5253985
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 16:33 schreef ivetje het volgende:
Hanneke!!!
ze wil gewoon niet naar je luisteren
  zaterdag 3 augustus 2002 @ 16:49:27 #8
11458 ivetje
pi_5253997
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 16:47 schreef Riann het volgende:

[..]

ze wil gewoon niet naar je luisteren

Ze wil me niet spreken...maar dat wist ik al. Beetje kinderachtig als je de rede hiervoor weet...
To infinity…and beyond!
pi_5254012
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 16:49 schreef ivetje het volgende:

[..]

Ze wil me niet spreken...maar dat wist ik al. Beetje kinderachtig als je de rede hiervoor weet...

Misschien moet ze je gewoon niet

ik moet je wel hoor

zaterdag 3 augustus 2002 @ 16:52:55 #10
11458 ivetje
pi_5254022
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 16:51 schreef Riann het volgende:

[..]

Misschien moet ze je gewoon niet

ik moet je wel hoor

Ze moet me ook niet omdat ze in d'r hoofdje heeft zitten dat ik kuupke heb ingepikt
Maar goed, ik heb niet eens iets met em dus inpikken is beetje vaag...en het was al 3 maanden uit tussen die 2, dus beetje vaag dat ze er moeilijk over doet...

vind kuupke zelf ook btw...

Maar om daar nou foto's van een meeting voor achter te houden, ook voor de andere vind ik een beetje erg jammer...

To infinity…and beyond!
pi_5254050
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 16:52 schreef ivetje het volgende:

[..]

Ze moet me ook niet omdat ze in d'r hoofdje heeft zitten dat ik kuupke heb ingepikt
Maar goed, ik heb niet eens iets met em dus inpikken is beetje vaag...en het was al 3 maanden uit tussen die 2, dus beetje vaag dat ze er moeilijk over doet...

vind kuupke zelf ook btw...

Maar om daar nou foto's van een meeting voor achter te houden, ook voor de andere vind ik een beetje erg jammer...

Ja het laatste ben ik het wel met je eens van de rest kan ik niet over oordelen daar weet ik niks van.
  zaterdag 3 augustus 2002 @ 16:59:04 #12
11458 ivetje
pi_5254068
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 16:56 schreef Riann het volgende:

[..]

Ja het laatste ben ik het wel met je eens van de rest kan ik niet over oordelen daar weet ik niks van.

Haha, dat wil je verder ook niet weten

Nee, ik vind het gewoon lullig want er zat een leuke foto van THE_ED tussen die hij erg leuk vond zelf, en dat ontneemt ze hem nu ook...alleen maar omdat ze om een vage rede boos op mij is...
Maar goed...denk niet dat ik ze ooit nog te zien krijg iig

To infinity…and beyond!
pi_5254194
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 16:59 schreef ivetje het volgende:

[..]

Haha, dat wil je verder ook niet weten

Nee, ik vind het gewoon lullig want er zat een leuke foto van THE_ED tussen die hij erg leuk vond zelf, en dat ontneemt ze hem nu ook...alleen maar omdat ze om een vage rede boos op mij is...
Maar goed...denk niet dat ik ze ooit nog te zien krijg iig

Stuur d'r een mail
  zaterdag 3 augustus 2002 @ 17:35:05 #14
11458 ivetje
pi_5254248
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 17:23 schreef Riann het volgende:

[..]

Stuur d'r een mail

Ik heb dus geen mailadres...heb al wel in haar fotoboek gepost, maar krijg ik ook geen reactie op dus...
To infinity…and beyond!
pi_5254260
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 17:35 schreef ivetje het volgende:

[..]

Ik heb dus geen mailadres...heb al wel in haar fotoboek gepost, maar krijg ik ook geen reactie op dus...

okay maar wat voor een meeting was dat en waren jullie erbij en hoe is dat dan gegaan als jullie elkaar niet moeten
pi_5254271
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 17:36 schreef Riann het volgende:

[..]

okay maar wat voor een meeting was dat en waren jullie erbij en hoe is dat dan gegaan als jullie elkaar niet moeten

Gaat je niks aan
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
  zaterdag 3 augustus 2002 @ 17:40:09 #17
11458 ivetje
pi_5254287
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 17:36 schreef Riann het volgende:

[..]

Was een lalala-meeting. En er was helemaal nix aan de hand toen, was hartstikke gezellig. Maar Kuupke vond mij toen wel beetje leuk enzo en ik heb gewoon hele tijd met hem zitten lullen die dag. Hanneke was daar niet zo happy mee, omdat het pas 3 maandne uit was met hem en dat lag nogal gevoelig vertelde ze me. Ze heeft toen ook onder 4 ogen aan me gevraagd of ik van kuupke af wilde blijven, omdat ze het er nogal moeilijk mee had en het gevoelig lag. Ik heb toen gezegt dat ik dat wel begreep en ik nix met hem wilde.
Maar goed, de volgende dag kwam ik er achter dat kuupke mij wel heel erg leuk vond enzo en toen hebben we een dagje iets afgesproken samen.
Dat wist hanneke en toen begon ze tegen mij enzo....dat ze het niet aardig van me vond en dat ik hem ingepikt had
Maar goed, ik heb iets met freud (ok, ten tijde van die afspraak met kuupke niet) maar kuupke en ik hebben nooit iets gehad of wat dan ook...

En na die meeting moet ze me dus niet meer en krijgt geen van allen van die meeting de foto's te zien...

sorry voor het lange verhaal

To infinity…and beyond!
pi_5254314
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 17:40 schreef ivetje het volgende:

[..]

Was een lalala-meeting. En er was helemaal nix aan de hand toen, was hartstikke gezellig. Maar Kuupke vond mij toen wel beetje leuk enzo en ik heb gewoon hele tijd met hem zitten lullen die dag. Hanneke was daar niet zo happy mee, omdat het pas 3 maandne uit was met hem en dat lag nogal gevoelig vertelde ze me. Ze heeft toen ook onder 4 ogen aan me gevraagd of ik van kuupke af wilde blijven, omdat ze het er nogal moeilijk mee had en het gevoelig lag. Ik heb toen gezegt dat ik dat wel begreep en ik nix met hem wilde.
Maar goed, de volgende dag kwam ik er achter dat kuupke mij wel heel erg leuk vond enzo en toen hebben we een dagje iets afgesproken samen.
Dat wist hanneke en toen begon ze tegen mij enzo....dat ze het niet aardig van me vond en dat ik hem ingepikt had
Maar goed, ik heb iets met freud (ok, ten tijde van die afspraak met kuupke niet) maar kuupke en ik hebben nooit iets gehad of wat dan ook...

En na die meeting moet ze me dus niet meer en krijgt geen van allen van die meeting de foto's te zien...

sorry voor het lange verhaal

okay maar hanneke moet kuupke toch eens leren los te laten als iemand zoiets tegen mij had gezegt dan had ik gezegt van flikker maar op of het moet een hele goede vriendin van me zijn natuurlijk.
  zaterdag 3 augustus 2002 @ 17:46:22 #19
11458 ivetje
pi_5254338
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 17:43 schreef Riann het volgende:

[..]

okay maar hanneke moet kuupke toch eens leren los te laten als iemand zoiets tegen mij had gezegt dan had ik gezegt van flikker maar op of het moet een hele goede vriendin van me zijn natuurlijk.

Ja, dat vond ik dus ook...en kuupke ook. Maar goed, ik was zo sociaal om er enigzins rekening mee te houden en ik wilde helemaal nix met hem die dag ofzo dus...waar zou ik uberhaupt rekening mee moeten houden toen
Kan ik er iets aan doen dat kuupke mij leuk gaat vinden...maar goed, ik heb nog steeds geen foto's dus
To infinity…and beyond!
pi_5254348
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 17:46 schreef ivetje het volgende:

[..]

Ja, dat vond ik dus ook...en kuupke ook. Maar goed, ik was zo sociaal om er enigzins rekening mee te houden en ik wilde helemaal nix met hem die dag ofzo dus...waar zou ik uberhaupt rekening mee moeten houden toen
Kan ik er iets aan doen dat kuupke mij leuk gaat vinden...maar goed, ik heb nog steeds geen foto's dus

nee.....

Nou hanneke laat die foto's zien ik wil ze ook wel zien

zaterdag 3 augustus 2002 @ 17:49:28 #21
11458 ivetje
pi_5254356
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 17:48 schreef Riann het volgende:

[..]

nee.....

Nou hanneke laat die foto's zien ik wil ze ook wel zien

ik heb je nieuwsgierig gemaakt...hehe
To infinity…and beyond!
pi_5254373
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 17:49 schreef ivetje het volgende:

[..]

ik heb je nieuwsgierig gemaakt...hehe

jah hehe
  zaterdag 3 augustus 2002 @ 17:53:45 #23
11458 ivetje
pi_5254376
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 17:52 schreef Riann het volgende:

[..]

jah hehe

Ok, ik heb dus al 4 aanhangers die de foto's ook willen zien.
Jij, kuupke, THE_ED en Mafkaas
To infinity…and beyond!
pi_5254380
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 17:53 schreef ivetje het volgende:

[..]

Ok, ik heb dus al 4 aanhangers die de foto's ook willen zien.
Jij, kuupke, THE_ED en Mafkaas

Nou wil ik ze ook wel eens zien !

Kom op Hanneke1983, zet je wrok opzij !

pi_5254381
wat kinderachtig om dat hele verhaal hier neer te zetten, zeg.
ik ben het mannetje in de chinese kamer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')