abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5186883
Vervolg van:

Deel 1: Het Grote GTA3 Topic - Deel 1
Deel 2: Het Grote GTA3 Topic - Deel 2
Deel 3: Het Grote GTA3 Topic - Deel 3
Deel 4: Het Grote GTA3 Topic - Deel 4

Mijn vorige vraag:

quote:
Die missie van El Burro met dat oppikken van kranten lukt echt niet.
Halverwege raak ik het spoor kwijt, ergens bij de brug naar Staunton Island.
Iemand die de weg verder weet
En kent iemand misschien een aantal geheime oprachtgevers zoals die telefoonmissies van Martin Chonks ???
pi_5186981
Je moet gewoon blijven oefenen en die route een beetje uit je hooft leren dan gaat het vanzelf
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  maandag 29 juli 2002 @ 11:28:19 #3
33117 Erik1
Carpe Aptenodytes!
pi_5187052
GTA3 is tof! Met een tank vliegen is lol!
pi_5187070
quote:
Op maandag 29 juli 2002 11:28 schreef Erik1 het volgende:
met dodo vliegen is nog leuker
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_5187532
Kzit zelf een beetje vast op het 2e eiland met de eerste missie van Ray en Grand Theft Auto missie voor Kenji...

Iemand nog iets van tips voor deze shit??

[url=http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=bizkid]DVD Collectie[/url]
pi_5187714
gwoon via Love Kenji killen, hebbie geen 100% maar kun je wel verder, btw ik zit ook vast bij die laatste van Ray
  maandag 29 juli 2002 @ 12:28:07 #7
19284 B
van benbenieuwd
pi_5187773
is dat die met dat vliegtuig
pi_5187873
Vooral de laatste posts uit dat vorige topic waren erg interessant, Bossie.
Ik denk dat ik het wel eens eerder vergeten ben.
pi_5188553
quote:
Op maandag 29 juli 2002 12:28 schreef B het volgende:
is dat die met dat vliegtuig
nee, das dat je met ray naar airport moet en dat je via tunnel moet (kan subway ook??)
pi_5189448
quote:
Op maandag 29 juli 2002 11:28 schreef Erik1 het volgende:
Kan je asjeblieft ff uitleggen hoe dat het beste gaat, want ik blijf steeds maar 3 seconden in de lucht .
  maandag 29 juli 2002 @ 15:34:24 #11
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_5190285
Ik zit vast bij die missie waar je drugs moet oppikken met een bootje. Je ziet die pakjes zo onduidelijk!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_5190436
quote:
Op maandag 29 juli 2002 12:35 schreef Imi het volgende:
Vooral de laatste posts uit dat vorige topic waren erg interessant, Bossie.
Kinder8ig bedoel je
quote:
Op maandag 29 juli 2002 14:31 schreef ThA_DeViL het volgende:

[..]

Kan je asjeblieft ff uitleggen hoe dat het beste gaat, want ik blijf steeds maar 3 seconden in de lucht .

stond laatst een duidelijke handleiding @ GOT, maar daar kan ik nu niet bij
pi_5191161
quote:
Op maandag 29 juli 2002 15:44 schreef hielkej het volgende:

[..]

Kinder8ig bedoel je

idd, beetje erg triest
pi_5192501
Weet echt niemand waar je geheime opdrachtgevers kan vinden

En sorry van dat vorige topic maar ik dacht dat ie tot de 245 ging

pi_5192810
quote:
Op maandag 29 juli 2002 18:45 schreef bossie het volgende:
Weet echt niemand waar je geheime opdrachtgevers kan vinden

En sorry van dat vorige topic maar ik dacht dat ie tot de 245 ging

dan hoef je hem nog niet vol te spammen
quote:
Op maandag 29 juli 2002 15:44 schreef hielkej het volgende:

stond laatst een duidelijke handleiding @ GOT, maar daar kan ik nu niet bij

das wel shit, maar ik had al een uitleg gelezen dat je eerst giveusatank moest intypen (das nog al logisch) en dan chittychittybb (ook logisch) en dan je turret omdraaien en lekker schieten. Maar ik stijg maar niet op, en als ik dan een beetje in de lucht ben ga ik recht omhoog en ga ik langzaam weer naar beneden .

[Dit bericht is gewijzigd door ThA_DeViL op 29-07-2002 19:20]

pi_5201061
Kben nu bij de missie van Ray dat ik een wagen moet beuken met bewijsstukken van iemand die ik ook nog eens lekker moet verzamelen met politie achter mn aars aan...
Iemand nog tips hoe hier langs te komen met al te weinig kleerscheuren???
[url=http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=bizkid]DVD Collectie[/url]
pi_5202000
neem de enforcer, btw die wagen is geloof ik ep/fp/bp (die bobcat)
  dinsdag 30 juli 2002 @ 14:25:54 #18
32836 Gordy
Desperado
pi_5202319
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 12:42 schreef Bass_Boy het volgende:
Kben nu bij de missie van Ray dat ik een wagen moet beuken met bewijsstukken van iemand die ik ook nog eens lekker moet verzamelen met politie achter mn aars aan...
Iemand nog tips hoe hier langs te komen met al te weinig kleerscheuren???
Neem een tankje... Zet hem zo neer dat je met je snuitje in de richting dan de straat waar die gek inrijdt wijst en schiet je magazijn leeg op de straat. No hassle met politie, die je wel krijgt als je tegen hem aanbotst om zo langzaamaan schade te maken. Gewoon een goed schot en klaar. (En negeer die bodyparts die overal liggen...)
Why don't you come to your senses? You've been out riding fences for so long now. You'd better let somebody love you.. before it's too late!!
pi_5208602
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 14:25 schreef Gordy het volgende:

[..]

Neem een tankje... Zet hem zo neer dat je met je snuitje in de richting dan de straat waar die gek inrijdt wijst en schiet je magazijn leeg op de straat. No hassle met politie, die je wel krijgt als je tegen hem aanbotst om zo langzaamaan schade te maken. Gewoon een goed schot en klaar. (En negeer die bodyparts die overal liggen...)

Zou t ook ipv die tank met een rocketlauncher kunnen???
pi_5252767
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 23:18 schreef Bass_Boy het volgende:

[..]

Zou t ook ipv die tank met een rocketlauncher kunnen???

dat lijkt mij zelf veel beter, met een tank mis je heel snel.
pi_5252799
Ik probeer al die 100 hidden packages te vinden, maar er ligt er eentje in het leegstaande zwembad op het terrein van de villa van Catalina. Die missie daarzo heb ik alleen al gedaan en dat hek is weer dicht, kan ik op een andere manier bij die villa komen of niet?

edit: owja ik kan het natuurlijk met de Dodo proberen, daar kan ik wel goed mee vliegen

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
pi_5252834
nog nie geprobeerd, maar zou het kunnen door er een truck tegenaan te zetten, dan op het dak springen en dan eroverheen springen ?? (worth the try)

[edit] of met de dodo

pi_5252851
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 14:24 schreef ToXiCitY het volgende:
Ik probeer al die 100 hidden packages te vinden, maar er ligt er eentje in het leegstaande zwembad op het terrein van de villa van Catalina. Die missie daarzo heb ik alleen al gedaan en dat hek is weer dicht, kan ik op een andere manier bij die villa komen of niet?

edit: owja ik kan het natuurlijk met de Dodo proberen, daar kan ik wel goed mee vliegen

ik kan nog gewoon dat huis binnen hoor, de poort wordt netjes voor me geopend als ik hem nader

dodo gaat iig ja

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_5252854
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 14:29 schreef Kleintjuh het volgende:
nog nie geprobeerd, maar zou het kunnen door er een truck tegenaan te zetten, dan op het dak springen en dan eroverheen springen ?? (worth the try)
ja zo moet je er iig eentje bij het ziekenhuis in Staunton Island weghalen, die ligt op een afdak, gewoon een ambulance ernaast zetten en daarop springen (desnoods met behulp van een andere auto)
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
pi_5252858
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 14:29 schreef Kleintjuh het volgende:

[edit] of met de dodo

zo heb ik al verschillende dingen gehaald, op auto's springen en er dan overheen..beste werkt een gewone auto met erachter een bestelbusje ofzo en dan via die auto op het busje en dan erover
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')