Deel 1: Het Grote GTA3 Topic - Deel 1
Deel 2: Het Grote GTA3 Topic - Deel 2
Deel 3: Het Grote GTA3 Topic - Deel 3
Deel 4: Het Grote GTA3 Topic - Deel 4
Mijn vorige vraag:
quote:
Die missie van El Burro met dat oppikken van kranten lukt echt niet.
Halverwege raak ik het spoor kwijt, ergens bij de brug naar Staunton Island.
Iemand die de weg verder weet
En kent iemand misschien een aantal geheime oprachtgevers zoals die telefoonmissies van Martin Chonks ???
quote:met dodo vliegen is nog leuker
Op maandag 29 juli 2002 11:28 schreef Erik1 het volgende:
GTA3 is tof! Met een tank vliegen is lol!
Iemand nog iets van tips voor deze shit??
quote:nee, das dat je met ray naar airport moet en dat je via tunnel moet (kan subway ook??)
Op maandag 29 juli 2002 12:28 schreef B het volgende:
is dat die met dat vliegtuig
quote:Kan je asjeblieft ff uitleggen hoe dat het beste gaat, want ik blijf steeds maar 3 seconden in de lucht
Op maandag 29 juli 2002 11:28 schreef Erik1 het volgende:
GTA3 is tof! Met een tank vliegen is lol!
quote:Kinder8ig bedoel je
Op maandag 29 juli 2002 12:35 schreef Imi het volgende:
Vooral de laatste posts uit dat vorige topic waren erg interessant, Bossie.
quote:stond laatst een duidelijke handleiding @ GOT, maar daar kan ik nu niet bij
Op maandag 29 juli 2002 14:31 schreef ThA_DeViL het volgende:[..]
Kan je asjeblieft ff uitleggen hoe dat het beste gaat, want ik blijf steeds maar 3 seconden in de lucht
.
quote:idd, beetje erg triest
Op maandag 29 juli 2002 15:44 schreef hielkej het volgende:[..]
Kinder8ig bedoel je
En sorry van dat vorige topic maar ik dacht dat ie tot de 245 ging
quote:dan hoef je hem nog niet vol te spammen
Op maandag 29 juli 2002 18:45 schreef bossie het volgende:
Weet echt niemand waar je geheime opdrachtgevers kan vindenEn sorry van dat vorige topic maar ik dacht dat ie tot de 245 ging
quote:das wel shit, maar ik had al een uitleg gelezen dat je eerst giveusatank moest intypen (das nog al logisch) en dan chittychittybb (ook logisch) en dan je turret omdraaien en lekker schieten. Maar ik stijg maar niet op, en als ik dan een beetje in de lucht ben ga ik recht omhoog en ga ik langzaam weer naar beneden
Op maandag 29 juli 2002 15:44 schreef hielkej het volgende:stond laatst een duidelijke handleiding @ GOT, maar daar kan ik nu niet bij
[Dit bericht is gewijzigd door ThA_DeViL op 29-07-2002 19:20]
quote:Neem een tankje... Zet hem zo neer dat je met je snuitje in de richting dan de straat waar die gek inrijdt wijst en schiet je magazijn leeg op de straat. No hassle met politie, die je wel krijgt als je tegen hem aanbotst om zo langzaamaan schade te maken. Gewoon een goed schot en klaar. (En negeer die bodyparts die overal liggen...)
Op dinsdag 30 juli 2002 12:42 schreef Bass_Boy het volgende:
Kben nu bij de missie van Ray dat ik een wagen moet beuken met bewijsstukken van iemand die ik ook nog eens lekker moet verzamelen met politie achter mn aars aan...
Iemand nog tips hoe hier langs te komen met al te weinig kleerscheuren???
quote:Zou t ook ipv die tank met een rocketlauncher kunnen???
Op dinsdag 30 juli 2002 14:25 schreef Gordy het volgende:[..]
Neem een tankje... Zet hem zo neer dat je met je snuitje in de richting dan de straat waar die gek inrijdt wijst en schiet je magazijn leeg op de straat. No hassle met politie, die je wel krijgt als je tegen hem aanbotst om zo langzaamaan schade te maken. Gewoon een goed schot en klaar. (En negeer die bodyparts die overal liggen...)
quote:dat lijkt mij zelf veel beter, met een tank mis je heel snel.
Op dinsdag 30 juli 2002 23:18 schreef Bass_Boy het volgende:[..]
Zou t ook ipv die tank met een rocketlauncher kunnen???
edit: owja ik kan het natuurlijk met de Dodo proberen, daar kan ik wel goed mee vliegen
[edit] of met de dodo
quote:ik kan nog gewoon dat huis binnen hoor, de poort wordt netjes voor me geopend als ik hem nader
Op zaterdag 03 augustus 2002 14:24 schreef ToXiCitY het volgende:
Ik probeer al die 100 hidden packages te vinden, maar er ligt er eentje in het leegstaande zwembad op het terrein van de villa van Catalina. Die missie daarzo heb ik alleen al gedaan en dat hek is weer dicht, kan ik op een andere manier bij die villa komen of niet?
edit: owja ik kan het natuurlijk met de Dodo proberen, daar kan ik wel goed mee vliegen
dodo gaat iig ja
quote:ja zo moet je er iig eentje bij het ziekenhuis in Staunton Island weghalen, die ligt op een afdak, gewoon een ambulance ernaast zetten en daarop springen (desnoods met behulp van een andere auto)
Op zaterdag 03 augustus 2002 14:29 schreef Kleintjuh het volgende:
nog nie geprobeerd, maar zou het kunnen door er een truck tegenaan te zetten, dan op het dak springen en dan eroverheen springen ?? (worth the try)
quote:zo heb ik al verschillende dingen gehaald, op auto's springen en er dan overheen..beste werkt een gewone auto met erachter een bestelbusje ofzo en dan via die auto op het busje en dan erover
Op zaterdag 03 augustus 2002 14:29 schreef Kleintjuh het volgende:
nog nie geprobeerd, maar zou het kunnen door er een truck tegenaan te zetten, dan op het dak springen en dan eroverheen springen ?? (worth the try)[edit] of met de dodo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |