geef mij alsjeblieft raad!
oh, ja, wat punt 3. betreft: we mailen wel bijna elke dag en daarin heb ik al wel laten merken dat ik haar erg leuk vind. ze gaat daar tot nu toe vrolijk op in.
dank alvast voor jullie reacties!
quote:verstandelijk weet ik natuurlijk wel dat je gelijk hebt, maar helaas werkt dat gevoelsmatig niet zo (op dit moment).
Op vrijdag 26 juli 2002 21:36 schreef flaxe het volgende:
Niet doen man, je bent zometeen je vriendin kwijt en een relatie van een ander stukmaken is nooit goed.
quote:kijk, als ik nou ZEKER zou weten dat het wederzijds is (and not just a fling) zou ik die keus wel kunnen maken ja. maar zij laat wel merken ook geinteresseerd te zijn in mij. zeker weten doe je het nooit met vrouwen. klotezooi.
Op vrijdag 26 juli 2002 21:37 schreef hyperfuzz het volgende:
klown moet gewoon een keus maken, zo makkelijk is 't...
quote:goeie vraag. ze weet dat ik haar leuk vind. dat heb ik haar al verteld, zeg maar. maar goed, ze kent me ook als iemand die altijd een grote bek heeft en voor wie eigenlijk alles een spel is. ik wil HAAR ook geen pijn doen natuurlijk.
Op vrijdag 26 juli 2002 21:39 schreef SportsIllustrated het volgende:
Dit klinkt misschien achterlijk..
maar weet dat andere meisje dat het je ernst is, of denkt ze dat je gewoon met haar loopt te flirten en het een grote grap is?
quote:Ik vind het ook niet zo eerlijk als je bij je vriendin blijft omdat je niet zeker weet of het bij die ander wederzijds is, dat heet nou aan het lijntje houden.
Op vrijdag 26 juli 2002 21:39 schreef Klown het volgende:[..]
kijk, als ik nou ZEKER zou weten dat het wederzijds is (and not just a fling) zou ik die keus wel kunnen maken ja. maar zij laat wel merken ook geinteresseerd te zijn in mij. zeker weten doe je het nooit met vrouwen. klotezooi.
quote:jamaar ik kan toch niet zomaar mn relatie afkappen omdat ik verliefd ben op iemand anders?
Op vrijdag 26 juli 2002 21:43 schreef Angeles het volgende:[..]
Ik vind het ook niet zo eerlijk als je bij je vriendin blijft omdat je niet zeker weet of het bij die ander wederzijds is, dat heet nou aan het lijntje houden.
quote:das een goeie manier inderdaad. maar ik vind dat andere meisje ook echt EXTREEM leuk. verleifd zijn hoef ik hier denk ik niet uit te leggen.
Op vrijdag 26 juli 2002 21:44 schreef Howlin_Mad het volgende:
Denk dat als je gelukkig bent met je huidige vriendin, haar gewoon veel aandacht geven en die ander minder spreken en VOORAL bedenken om welke redenen je je huidige vriendin leuk vind, (en wat je aan haar zou missen als je haar niet meer hebt).
quote:Maar eigenlijk ziet ze het als een grapje en speelt ze het mee. Zij heeft immers een relatie en waarom zou ze twijfelen over jouw relatie?
Op vrijdag 26 juli 2002 21:31 schreef Klown het volgende:
oh, ja, wat punt 3. betreft: we mailen wel bijna elke dag en daarin heb ik al wel laten merken dat ik haar erg leuk vind. ze gaat daar tot nu toe vrolijk op in.
Zoals je hierboven ook al in andere reply neerzette... je bent dus wel achter haar aan. Wordt het dan niet tijd om te gaan bepalen wat je met je huidige vriendin wil? Of blijft zij maar als een soort zekering voor je achter nu?
He, natuurlijk als de hormonen gaan dan gaan ze maar ik zou maar s wat nadenken als ik jou was (vannacht) voordat je dingen doet waarvan 4 mensen spijt en/of verdriet krijgen.
quote:Maar ik vind het wel heel berekenend om het er vanaf te laten hangen of het wederzijds is, eerlijk gezegd, als je liever bij die ander bent en alleen bij je vriendin bent omdat zij je niet wil.
Op vrijdag 26 juli 2002 21:44 schreef Klown het volgende:[..]
jamaar ik kan toch niet zomaar mn relatie afkappen omdat ik verliefd ben op iemand anders?
quote:Ik ben hier al praktisch het hele jaar mee aan het worstelen, en ik ben er uiteindelijk ook boven op gekomen.
Op vrijdag 26 juli 2002 21:50 schreef Klown het volgende:
mensen, jullie hebben allemaal zo verschrikkelijk gelijk. en ik ben het zo verschrikkelijk met jullie eens. maar fuck, het voelt totaal anders!
quote:ging het bij jou hetzelfde? ook relatie en verlief op een ander meisje? was het bij jou wederzijds (net of dat wat oplost trouwens, maar goed)?
Op vrijdag 26 juli 2002 21:53 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Ik ben hier al praktisch het hele jaar mee aan het worstelen, en ik ben er uiteindelijk ook boven op gekomen.
quote:Logisch, common sense en verliefdheid gaan nooit samen.
mensen, jullie hebben allemaal zo verschrikkelijk gelijk. en ik ben het zo verschrikkelijk met jullie eens. maar fuck, het voelt totaal anders!
[Dit bericht is gewijzigd door Howlin_Mad op 26-07-2002 21:57]
jamaar ik kan toch niet zomaar mn relatie afkappen omdat ik verliefd ben op iemand anders?
Ik denk dat jij nog nooit een lange serieuze relatie hebt gehad tot nu toe. Wat ECHTE liefde is moet je nog leren. Als jij niet snapt dat je het eigenlijk beter meteen uit kan maken met je vriendin als je nu al zo sneaky achter haar rug zit te doen, dan heb je niet mijn logica. Je gebruikt haar op dit moment, je weet toch wel dat dit niet de ware is omdat je dus blijkbaar makkelijk ineens verliefd kan worden op een ander. Als je de ware hebt gevonden, kan je volgens mij niet eens meer 'verliefd' worden op een ander. Dus ook al wordt het niks met dat meisje waar je nu verliefd op bent, dan nog zou het wel zo netjes zijn om het uit te maken met deze, want je vind haar duidelijk niet de ware....
Verliefd zijn op een ander kan gebeuren. Elke relatie kent ups en downs en periodes waarin je dat kan overkomen. Wat je er mee doet, dáár gaat het om, hoe je er mee omgaat.
quote:maar de ware vinden/hebben en verliefd worden op iemand anders sluit elkaar toch niet uit? of ligt dat nu aan mij?
Op vrijdag 26 juli 2002 21:55 schreef ParAlien het volgende:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op vrijdag 26 juli 2002 21:44 schreef Klown het volgende:
[..]jamaar ik kan toch niet zomaar mn relatie afkappen omdat ik verliefd ben op iemand anders?
Ik denk dat jij nog nooit een lange serieuze relatie hebt gehad tot nu toe. Wat ECHTE liefde is moet je nog leren. Als jij niet snapt dat je het eigenlijk beter meteen uit kan maken met je vriendin als je nu al zo sneaky achter haar rug zit te doen, dan heb je niet mijn logica. Je gebruikt haar op dit moment, je weet toch wel dat dit niet de ware is omdat je dus blijkbaar makkelijk ineens verliefd kan worden op een ander. Als je de ware hebt gevonden, kan je volgens mij niet eens meer 'verliefd' worden op een ander. Dus ook al wordt het niks met dat meisje waar je nu verliefd op bent, dan nog zou het wel zo netjes zijn om het uit te maken met deze, want je vind haar duidelijk niet de ware....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |