abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5162468
ik weet, het is een onderwerp dat hier op fok! vaak wordt aangesneden, maar ik heb nu even jullie raad nodig. sinds twee weken ken ik via mn vriendin een meisje. helaas pindakaas ben ik verliefd geworden op dit meisje. jullie voelen de bui al wel hangen:
1. ik heb een vriendin
2. zij heeft een vriend
3. ik weet niet precies wat ze van mij vindt (dit doet natuurlijk ook niet echt terzake ofzo)

geef mij alsjeblieft raad!

oh, ja, wat punt 3. betreft: we mailen wel bijna elke dag en daarin heb ik al wel laten merken dat ik haar erg leuk vind. ze gaat daar tot nu toe vrolijk op in.

dank alvast voor jullie reacties!

pi_5162512
Ga zo vroeg mogelijk slapen.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_5162516
Niet doen man, je bent zometeen je vriendin kwijt en een relatie van een ander stukmaken is nooit goed.
pi_5162520
dude, ik kan niet slapen. maalt steeds maar rond...
  vrijdag 26 juli 2002 @ 21:37:48 #5
29041 hyperfuzz
foxtrot hotel
pi_5162533
klown moet gewoon een keus maken, zo makkelijk is 't...
yankee charlie dinges
pi_5162541
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 21:36 schreef flaxe het volgende:
Niet doen man, je bent zometeen je vriendin kwijt en een relatie van een ander stukmaken is nooit goed.
verstandelijk weet ik natuurlijk wel dat je gelijk hebt, maar helaas werkt dat gevoelsmatig niet zo (op dit moment).
pi_5162544
Daar was ik al bang voor...
Probeer haar te vergeten.
(Daar heb je inderdaad niets aan, maar 'zo werkt het nu eenmaal'.)
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_5162562
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 21:37 schreef hyperfuzz het volgende:
klown moet gewoon een keus maken, zo makkelijk is 't...
kijk, als ik nou ZEKER zou weten dat het wederzijds is (and not just a fling) zou ik die keus wel kunnen maken ja. maar zij laat wel merken ook geinteresseerd te zijn in mij. zeker weten doe je het nooit met vrouwen. klotezooi.
pi_5162566
Dit klinkt misschien achterlijk..
maar weet dat andere meisje dat het je ernst is, of denkt ze dat je gewoon met haar loopt te flirten en het een grote grap is?
pi_5162590
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 21:39 schreef SportsIllustrated het volgende:
Dit klinkt misschien achterlijk..
maar weet dat andere meisje dat het je ernst is, of denkt ze dat je gewoon met haar loopt te flirten en het een grote grap is?
goeie vraag. ze weet dat ik haar leuk vind. dat heb ik haar al verteld, zeg maar. maar goed, ze kent me ook als iemand die altijd een grote bek heeft en voor wie eigenlijk alles een spel is. ik wil HAAR ook geen pijn doen natuurlijk.
  vrijdag 26 juli 2002 @ 21:43:26 #11
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_5162622
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 21:39 schreef Klown het volgende:

[..]

kijk, als ik nou ZEKER zou weten dat het wederzijds is (and not just a fling) zou ik die keus wel kunnen maken ja. maar zij laat wel merken ook geinteresseerd te zijn in mij. zeker weten doe je het nooit met vrouwen. klotezooi.

Ik vind het ook niet zo eerlijk als je bij je vriendin blijft omdat je niet zeker weet of het bij die ander wederzijds is, dat heet nou aan het lijntje houden.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_5162624
ik zit verdorie elk moment achter de comp om te wachten op haar mailtjes. en dan denk ik: nou, de volgende mail zal wel afstandelijk zijn (van haar kant). maar nee hoor. het lijkt erop of ze erop in gaat. ik bedoel eergisteren waren wij bij hen en toen was ze echt overduidelijk zwaar geinteresseerd in mij.
pi_5162641
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 21:43 schreef Angeles het volgende:

[..]

Ik vind het ook niet zo eerlijk als je bij je vriendin blijft omdat je niet zeker weet of het bij die ander wederzijds is, dat heet nou aan het lijntje houden.

jamaar ik kan toch niet zomaar mn relatie afkappen omdat ik verliefd ben op iemand anders?
pi_5162644
Denk dat als je gelukkig bent met je huidige vriendin, haar gewoon veel aandacht geven en die ander minder spreken en VOORAL bedenken om welke redenen je je huidige vriendin leuk vind, (en wat je aan haar zou missen als je haar niet meer hebt).
If you have a problem and no one else can help, I probably can't either, but I'll try.
pi_5162667
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 21:44 schreef Howlin_Mad het volgende:
Denk dat als je gelukkig bent met je huidige vriendin, haar gewoon veel aandacht geven en die ander minder spreken en VOORAL bedenken om welke redenen je je huidige vriendin leuk vind, (en wat je aan haar zou missen als je haar niet meer hebt).
das een goeie manier inderdaad. maar ik vind dat andere meisje ook echt EXTREEM leuk. verleifd zijn hoef ik hier denk ik niet uit te leggen.
pi_5162678
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 21:31 schreef Klown het volgende:
oh, ja, wat punt 3. betreft: we mailen wel bijna elke dag en daarin heb ik al wel laten merken dat ik haar erg leuk vind. ze gaat daar tot nu toe vrolijk op in.
Maar eigenlijk ziet ze het als een grapje en speelt ze het mee. Zij heeft immers een relatie en waarom zou ze twijfelen over jouw relatie?

Zoals je hierboven ook al in andere reply neerzette... je bent dus wel achter haar aan. Wordt het dan niet tijd om te gaan bepalen wat je met je huidige vriendin wil? Of blijft zij maar als een soort zekering voor je achter nu?

pi_5162696
Leuk voor je huidige vriendin dit.. Haar verdriet doen en ook nog s andersmans relatie naar de fillistijnen helpen..

He, natuurlijk als de hormonen gaan dan gaan ze maar ik zou maar s wat nadenken als ik jou was (vannacht) voordat je dingen doet waarvan 4 mensen spijt en/of verdriet krijgen.

[url=http://www.slackware.com/]get slack[/url]
  vrijdag 26 juli 2002 @ 21:48:32 #18
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_5162707
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 21:44 schreef Klown het volgende:

[..]

jamaar ik kan toch niet zomaar mn relatie afkappen omdat ik verliefd ben op iemand anders?

Maar ik vind het wel heel berekenend om het er vanaf te laten hangen of het wederzijds is, eerlijk gezegd, als je liever bij die ander bent en alleen bij je vriendin bent omdat zij je niet wil.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_5162733
mensen, jullie hebben allemaal zo verschrikkelijk gelijk. en ik ben het zo verschrikkelijk met jullie eens. maar fuck, het voelt totaal anders!
  vrijdag 26 juli 2002 @ 21:53:44 #20
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_5162779
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 21:50 schreef Klown het volgende:
mensen, jullie hebben allemaal zo verschrikkelijk gelijk. en ik ben het zo verschrikkelijk met jullie eens. maar fuck, het voelt totaal anders!
Ik ben hier al praktisch het hele jaar mee aan het worstelen, en ik ben er uiteindelijk ook boven op gekomen.
pi_5162799
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 21:53 schreef SportsIllustrated het volgende:

[..]

Ik ben hier al praktisch het hele jaar mee aan het worstelen, en ik ben er uiteindelijk ook boven op gekomen.

ging het bij jou hetzelfde? ook relatie en verlief op een ander meisje? was het bij jou wederzijds (net of dat wat oplost trouwens, maar goed)?
pi_5162803
quote:
Logisch, common sense en verliefdheid gaan nooit samen.
Leg je gevoel opzij en bedenk eerst welke schade je aanricht als je een dergelijke stap neemt, en het is niet te zeggen dat je met dat andere meisje net zo gelukkig wordt als met je huidige vriendin (neem aan dat je gelukkig bent iig).

[Dit bericht is gewijzigd door Howlin_Mad op 26-07-2002 21:57]

If you have a problem and no one else can help, I probably can't either, but I'll try.
  vrijdag 26 juli 2002 @ 21:55:32 #23
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_5162805
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
[..]

Ik denk dat jij nog nooit een lange serieuze relatie hebt gehad tot nu toe. Wat ECHTE liefde is moet je nog leren. Als jij niet snapt dat je het eigenlijk beter meteen uit kan maken met je vriendin als je nu al zo sneaky achter haar rug zit te doen, dan heb je niet mijn logica. Je gebruikt haar op dit moment, je weet toch wel dat dit niet de ware is omdat je dus blijkbaar makkelijk ineens verliefd kan worden op een ander. Als je de ware hebt gevonden, kan je volgens mij niet eens meer 'verliefd' worden op een ander. Dus ook al wordt het niks met dat meisje waar je nu verliefd op bent, dan nog zou het wel zo netjes zijn om het uit te maken met deze, want je vind haar duidelijk niet de ware....

Het Nieuws voor vandaag: [b]http://www.nso.lt/chemtrails/faq.htm[/b]
  vrijdag 26 juli 2002 @ 21:57:22 #24
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_5162829
Als je verliefd wordt op een ander als je een relatie hebt kan dat op zich wel gebeuren, ik heb er geen ervaring mee, maar je hoort het wel vaker - het hoeft niet meteen te betekenen dat je relatie ten gronde is, maar je moet wel een eerlijke keuze maken en het niet laten afhangen van of die ander wil of niet, want dat vind ik te berekenend.

Verliefd zijn op een ander kan gebeuren. Elke relatie kent ups en downs en periodes waarin je dat kan overkomen. Wat je er mee doet, dáár gaat het om, hoe je er mee omgaat.

pi_5162832
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 21:55 schreef ParAlien het volgende:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
[..]

Ik denk dat jij nog nooit een lange serieuze relatie hebt gehad tot nu toe. Wat ECHTE liefde is moet je nog leren. Als jij niet snapt dat je het eigenlijk beter meteen uit kan maken met je vriendin als je nu al zo sneaky achter haar rug zit te doen, dan heb je niet mijn logica. Je gebruikt haar op dit moment, je weet toch wel dat dit niet de ware is omdat je dus blijkbaar makkelijk ineens verliefd kan worden op een ander. Als je de ware hebt gevonden, kan je volgens mij niet eens meer 'verliefd' worden op een ander. Dus ook al wordt het niks met dat meisje waar je nu verliefd op bent, dan nog zou het wel zo netjes zijn om het uit te maken met deze, want je vind haar duidelijk niet de ware....

maar de ware vinden/hebben en verliefd worden op iemand anders sluit elkaar toch niet uit? of ligt dat nu aan mij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')