abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 25 juli 2002 @ 21:24:33 #1
4605 KingShakur
back.... really...
pi_5150570
Die wil ik echt!

-------------------------------------
Latest word confirmed from EMI is that they had not scheduled a new album release for 2001, nothing confirmed for 2002 either. HomeGround magazine report that Kate is continuing to work steadily on a new album, "As ever Del is engineering and already guest musicians are arriving to add their work...". Kate announced on 19th July 2000 that she is "very happy and proud to have such a beautiful son, Bertie - he is absolutely gorgeous...I am having great fun being a Mum as well as working on a new album."

As previously reported Kate began writing and demoing songs for a new album in early 1999. She has had her recording studio serviced and upgraded and recording was expected to have began before Christmas '99. Kate is reported to be "happy and full of energy". In the meantime EMI still plan to release remastered and repackaged CDs of the remainder of Kate's album catalogue as with 1997's Hounds Of Love reissue. The CDs will have new packaging and photos and extra tracks. The initial release schedule has "slipped" but it is still hoped that they will be released sometime in 2002. EMI are hoping that the reissues will pave the way for the release of Kate's eighth studio album.

A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
pi_5150799
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 21:24 schreef KingShakur het volgende:
Die wil ik echt!
Ik ook!

Nadat ik al jaren wacht op het nieuwe Peter Gabriel album blijkt er ook een album van Kate Bush in de wachtkamer te zitten!!!!!

In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_5191985
Weinig liefhebbers
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_5193446
Wel liefhebber, maar dit nieuws was me al bekend. http://www.clubi.ie/twomey/katebush.htm
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  maandag 29 juli 2002 @ 20:38:50 #5
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_5193840
Nu ben ik een fan van Kate Bush, maar The Red Shoes was een overgeproduceerde, volgepropte baggerplaat.

Ik houd mijn adem dus ook niet in voor deze, eerlijk gezegd...

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 29 juli 2002 @ 20:40:37 #6
4605 KingShakur
back.... really...
pi_5193854
Gewoon even afwachten. Er doen ook gastmuzikanten mee heb ik begrepen. Ze zou ook een nummer met Tori hebben opgenomen.
A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
  maandag 29 juli 2002 @ 20:42:31 #7
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_5193883
quote:
Op maandag 29 juli 2002 20:40 schreef KingShakur het volgende:
Gewoon even afwachten. Er doen ook gastmuzikanten mee heb ik begrepen.
Dat was ook zo op de vorige (Prince ring a bell?)
quote:
Ze zou ook een nummer met Tori hebben opgenomen.
Kijk, en Tori leverde met haar Little Earthquakes destijds de plaat af die Bush had moeten maken.

En Amos lijdt ook aan het Bush-virus: per plaat minder

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_5194690
quote:
Op maandag 29 juli 2002 20:38 schreef Verbal het volgende:
Nu ben ik een fan van Kate Bush, maar The Red Shoes was een overgeproduceerde, volgepropte baggerplaat.

Ik houd mijn adem dus ook niet in voor deze, eerlijk gezegd...

V.


Same here, maar ik ben toch wel benieuwd.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 21:03:39 #9
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_6418200
Ik gooi deze ff omhoog omdat ik de laatste dagen veel Kate Bush aan het draaien ben en god, wat zit er toch mooie muziek tussen!

The Red Shoes ken ik helemaal niet, maar het is geen aanrader, begrijp ik?

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_6418486
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 21:03 schreef Jane het volgende:
Ik gooi deze ff omhoog omdat ik de laatste dagen veel Kate Bush aan het draaien ben en god, wat zit er toch mooie muziek tussen!

The Red Shoes ken ik helemaal niet, maar het is geen aanrader, begrijp ik?


Die is inderdaad niet zo heel erg goed. Maar mag je een misser maken na 6 topplaten?
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_8242999
quote:
Op maandag 29 juli 2002 20:38 schreef Verbal het volgende:
Nu ben ik een fan van Kate Bush, maar The Red Shoes was een overgeproduceerde, volgepropte baggerplaat.

Ik houd mijn adem dus ook niet in voor deze, eerlijk gezegd...

V.


Klopt, op enkele tracks na was The Red Shoes echt een afknapper. The Sensual World vond ik de laatste goede van Kate, maar die was dan ook wel erg mooi. Ik hoop dat ze weer een plaat in de oude stijl aflevert. Ze blijft uniek, ondanks die ene uitglijer.
pi_8243107
Heb laatst de live-cd Live at Hammersmith gekocht, maar wat Kate Bush live laat horen is ook niet misselijk
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_12939648
ze heeft geen eigen topic, maar ze verdient het eigenlijk wel. Waarom is er geen kate bush topic? Ik kan er niet 1 open krijgen, misschien iemand anders? Ik ben al sinds kind af fan van deze artiest.

[Dit bericht is gewijzigd door Vork op 13-09-2003 13:19]

  donderdag 4 september 2003 @ 16:50:46 #14
27648 Weakling
available in strong mint
pi_12940388
quote:
Op donderdag 4 september 2003 16:22 schreef baukel het volgende:
ze heeft geen eigen topic

maar ze verdient het eigenlijk wel

waarom is er geen kate bush topic? ;-)

ik kan er niet 1 open krijgen

misschien iemand anders?

ik ben al sinds kind af fan van deze artiest


Als je er genoeg over te vertellen hebt om een leuke topicstart te maken, dan moet het ook jou lukken als foklid om een nieuw topic aan te maken (als er nog echt geen van KB bestaat). Maar je kunt natuurlijk ook dit topic bombarderen tot centraal KB topic ... vertel maar wat je over d'r te vertellen hebt ...
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_12940787
ik krijg geen topcis open ;-(
pi_12940962
quote:
Op maandag 29 juli 2002 20:42 schreef Verbal het volgende:
En Amos lijdt ook aan het Bush-virus: per plaat minder
Tori Amos heeft wat mij betreft trouwens heel aardig revanche genomen met Scarlet's Walk, dus als Bush nu even zo vriendelijk zou willen zijn hetzelfde te doen... .
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_12945534
Ik ken helemaal niks van Kate Bush, op Wuthering Heights na dan. Dat vind ik een geweldig nummer.... Welke nummers zijn nog meer aan te raden?

edit: als ik het de rest van haar repertoire óók goed vindt, ga ik het natuurlijk kopen.... nu eerst ff downloaden

Bleuh.
  donderdag 4 september 2003 @ 20:52:49 #18
18989 __________
Vul Uw naam op de lijn in.
pi_12945637
babooska
running up that hill
the man with the child in his eyes
Army dreamers
En plak Uw pasfoto in het daartoe bestemde vakje.
  donderdag 4 september 2003 @ 20:56:31 #19
20023 Retro
studio bruxelles
pi_12945751
Ik ken eigenlijk alleen Running Up That Hill en Wuthering Heights. Van die laatste krijg ik elke keer dat ik hem draai kippevel, wat een stem.
pi_12945784
quote:
Op donderdag 4 september 2003 20:48 schreef PimD het volgende:
Ik ken helemaal niks van Kate Bush, op Wuthering Heights na dan. Dat vind ik een geweldig nummer.... Welke nummers zijn nog meer aan te raden?
  • The Man With The Child In His Eyes
  • Wow
  • Running Up That Hill
  • Cloudbusting
  • Babooshka
  • Als je Wuthering Heights mooi vind, dan kan je hier ook vast wel wat mee. Zelf vind ik het werk van The Dreaming ook erg mooi, maar in wezen kan je je niet echt een buil vallen aan tracks van The Kick Inside, Lionheart en de eerste vijf tracks van Hounds of Love.

    [Dit bericht is gewijzigd door Litpho op 04-09-2003 22:17]

    A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
      donderdag 4 september 2003 @ 21:03:08 #21
    20023 Retro
    studio bruxelles
    pi_12945938
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 20:57 schreef Litpho het volgende:

    [..]

  • The Man With The Child In His Eyes
  • Wow
  • Running Up That Hill
  • Cloudbusting

  • [*}Babooshka
    Mijn ouders hebben de plaat van The Whole Story staan beneden, ik zal hem eens opzetten binnekort (daar staan een paar van de nummers die jij noemt op)
    pi_12949431
    Running up that hill en Cloudbusting zijn van de LP Hounds Of Love

    Waking the Witch is

    pi_12949533
    quote:
    Op donderdag 4 september 2003 22:44 schreef zoom het volgende:
    Waking the Witch is
    Ja, maar om Waking the Witch nou aan mensen aan te raden die alleen Wuthering Heights hebben gehoord? Beetje shocktherapie is dat wel.

    Raad ze dan Get out of my house aan .

    A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
    pi_13008682
    Gisteren op de platenbeurs in Arnhem het album "The Dreaming" gekocht (voor 5 euro durfde ik de gok wel aan). Klinkt echt heel erg goed, en als ik het goed begrijp zijn de albums daarvoor nóg beter ?

    binnenkort maar 's even ergens de overige albums vandaan halen

    Overigens kan ik aan de Kate Bush-fans hier ook Valensia aanraden. Hij is beïnvloed door Kate Bush & Queen - vooral aan zijn zang kun je heel erg horen wat voor invloed KB op hem heeft (gehad). Via zijn muziek ben ik dus ook op Kate Bush gekomen

    Bleuh.
    pi_13008864
    quote:
    Op zondag 7 september 2003 20:17 schreef PimD het volgende:
    Gisteren op de platenbeurs in Arnhem het album "The Dreaming" gekocht (voor 5 euro durfde ik de gok wel aan). Klinkt echt heel erg goed, en als ik het goed begrijp zijn de albums daarvoor nóg beter ?
    Nee. Het album daarna is haar meesterwerk. De albums ervoor zijn grotendeels ànders.
    A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')