quote:Dat meen je niet
Op donderdag 25 juli 2002 20:34 schreef r8ality het volgende:
slotje ik had er al 1
[Dit bericht is gewijzigd door ikke_ook op 25-07-2002 20:36]
[Dit bericht is gewijzigd door Censere op 25-07-2002 20:36]
quote:wat zei je ook al weer in tmf-quote topic
Op donderdag 25 juli 2002 20:35 schreef ikke_ook het volgende:[..]
Dat meen je niet
Ik heb ook al gelinkt in het vorige deel
EN DIT WAS DE LAATSTE REPLY
quote:neuj
Op donderdag 25 juli 2002 20:36 schreef r8ality het volgende:[..]
wat zei je ook al weer in tmf-quote topic
EN DIT WAS DE LAATSTE REPLY
quote:Over de Eindhovenaren, de mooie stad en de belevenissen in het prachtige E-town
Op donderdag 25 juli 2002 20:37 schreef Censere het volgende:
Waar gaan deze Eindhoven topics over eigenlijk?
quote:Over Eindhoven
Op donderdag 25 juli 2002 20:37 schreef Censere het volgende:
Waar gaan deze Eindhoven topics over eigenlijk?
quote:vertel?? ik weet van niks
Op donderdag 25 juli 2002 20:37 schreef blieblie het volgende:
Oh en dat bed van Mal is echt gammel, ik mocht er niet op toen ge....![]()
quote:en over ons...
Op donderdag 25 juli 2002 20:38 schreef blieblie het volgende:[..]
Over Eindhoven
quote:Ze vraagt er zelf om blieblie, kom maar uit de doeken met dat verhaal!!
Op donderdag 25 juli 2002 20:38 schreef _Mal_ het volgende:[..]
vertel?? ik weet van niks
quote:bar weinig
Op donderdag 25 juli 2002 20:39 schreef Censere het volgende:
Hoe vaak is Theo Maassen al ge-quote in deze topics?
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 20:39 schreef ikke_ook het volgende:[..]
Ze vraagt er zelf om blieblie, kom maar uit de doeken met dat verhaal!!
quote:1 keer, ik heb em wel gezien vandaag, voor de xenos, en de vrouw die aan zijn arm keek echt zo van: "KIJK!! IK HANG AAN DE ARM VAN THEO MAASSEN
Oeh en ik heb NaRRaToR gespot op zijn werk
(Hij keek me heeeeel doordringend aan )
quote:Ik denk dat Barb meer wordt gequote hier dan alle cabaretiers van Eindhoven bij elkaar
quote:had ff gezegd dat je in de stad was, dop!
Op donderdag 25 juli 2002 20:40 schreef blieblie het volgende:[..]
1 keer, ik heb em wel gezien vandaag, voor de xenos, en de vrouw die aan zijn arm keek echt zo van: "KIJK!! IK HANG AAN DE ARM VAN THEO MAASSEN
"
(Hij keek me heeeeel doordringend aan)
beetje de STICHTER, PIONIER, TOPICREEKSSTARTER negeren he
stelletje ondankbare honden!
quote:Mjaaaaaaaaaaah................ er zijn helaas jaloerse vriendjes in het spel dus ik kan nix zeggen
Op donderdag 25 juli 2002 20:39 schreef ikke_ook het volgende:[..]
Ze vraagt er zelf om blieblie, kom maar uit de doeken met dat verhaal!!
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 20:41 schreef r8ality het volgende:
STELLETJE SCHOBBEJAKKEN, LANDSVERRADERS, (censuur), (censuur)beetje de STICHTER, PIONIER, TOPICREEKSSTARTER negeren he
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 20:41 schreef r8ality het volgende:
STELLETJE SCHOBBEJAKKEN, LANDSVERRADERS, (censuur), (censuur)beetje de STICHTER, PIONIER, TOPICREEKSSTARTER negeren he
quote:die durft toch niet op fok te komen...
Op donderdag 25 juli 2002 20:41 schreef blieblie het volgende:[..]
Mjaaaaaaaaaaah................ er zijn helaas jaloerse vriendjes in het spel dus ik kan nix zeggen
quote:toch maar eens wat meer contact met crazaay hebben.. of smeergeld..
Op donderdag 25 juli 2002 20:41 schreef _Mal_ het volgende:[..]
![]()
![]()
heb jke lang moeten wachten voor je hier in durfde?
poef *topic dicht* ofzow dan
quote:beter zuigen wil ook wel werken
Op donderdag 25 juli 2002 20:43 schreef r8ality het volgende:[..]
toch maar eens wat meer contact met crazaay hebben.. of smeergeld..
poef *topic dicht*
ofzow dan
quote:* ikke_ook niet
Op donderdag 25 juli 2002 20:42 schreef julekes het volgende:
Iemand hier al eens in cafe Wilhelmina op het Wilhelmina plein geweest op zondag?
Was echt vet afgelopen zondag. Hele avond relaxe muziek (top 100 allertijden) en er lopen geweldige figuren rond: alles door elkaar, hoogblonde anita's, hardrockers, yuppen en nog wat studentenvolk
. Echt de perfecte tent om de week te beginnen...
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 20:40 schreef ikke_ook het volgende:[..]
Ik denk dat Barb meer wordt gequote hier dan alle cabaretiers van Eindhoven bij elkaar
![]()
Sterker nog, dat weet ik wel zeker
code:Je zoekactie naar 'schreef barb' leverde 2372 resultaten op. Resultaten 1 - 50
quote:dat laat ik geheel aan jou over
Op donderdag 25 juli 2002 20:43 schreef _Mal_ het volgende:[..]
beter zuigen wil ook wel werken
en blieblie kan ze het een beetje?
http://members.lycos.nl/theomaassen/dingen/eindhove.ram
Theo Maassen - Eindhoven uit: Bepaalde dingen
Zal ik 's wa zeggen? Eindhoven da is de mooiste stad van de wereld. Ja, dat meen ik. Ik zeg altijd: Als je Eindhoven niet kan waarderen dan kun je het leven niet waarderen. En mensen boven de rivieren denken vaak dat Eindhoven dat dat een stom boeregat is en da wij in Eindhoven jaren achterlopen. nou daar klop dus helemaal niks van. Ik hoorde dat in Amsterdam de mode uit de jaren zeventig populair is, da hebben wij in Eindhoven al zeker vijf, zes jaar.
Jaa, Eindhoven da's... dat is voor mij een beetje het Frankrijk van Parijs, weete je niet. Ja, het puntje van de zalm zeg ik altijd. Mensen zijn daar gemoedelijk, dat vind ik belangrijk. Gewoon een beetje gemoedelijk. En natuurlijk ge hebt ook stratumseind, het uitgangscentrum van Eindhoven, ja daar moet je oppassen want de kans is gewoon hoog dat je op je bakkes wordt geslagen hè. Maar als dat gebeurt, dan gebeurt dat gemoedelijk hè. Ja das heel gek
Wil jij een slokje? Nee, ik heb het tegen de dieje daar? Wil je een slokje? Ik moet nog rijden? Bende gij een mietje of wah? Nou en, ik moet nog rijen? Hedde gij op de HAVO gezeten ofzo? Hè? Hé meneer de professor ik moet nog rijen, verrekte Willy Wortel. Daar ben jij te goed voor om te rijden met bier op in een auto ofzo omda jij een HAVO diploma hebt? Hogere Algemene Havo Onderwijs hè? Ja en nou kijk jij natuurlijk een beetje op me neer omdat jij dan een Havo diploma hebt en ik alleen maar ehh….ja LTS zwakstroom dan? En jij denkt natuurlijk 'ik ken allemaal moeilijke woorden en die kent hij niet'. Denk jij dat? Hè, dat ik geen moeilijke woorden ken, hè? Moet jij eens opletten jongen. Moet jij eens opletten Ja? Anders gaan we da'lijk maar eens even mee naar buiten jongen. Gaan we tandjes tuffen. Ja da wordt een paar weekies pap eten, jongen. Verrekte homofiel.
Moet jij eens opletten: moeilijke woorden ja, moeilijke woorden.
Chipolatapudding.
Alumumimium.
M-Meta M, M, M, Meta de Vries.
Sta je mooi te kijken met je havo-diploma hè? Ja! Moet een keer naar Eindhoven kommen gij, dan kunde gij wat leren man. Hè ? Een keer naar Eindhoven kommen man met carnaval, da's mooi man. Da's het mooiste wat er is man. Carnaval van Eindhoven da is het mooiste wat er is. Gewoon een raar petje op, een maskertje voor en een paar dagen helemaal jezelf zijn. Ja ! da's schitterend. Ja, da's schitterend.
Alleen het zielige is, in Amsterdam proberen ze dan nou ook hè. In Amsterdam daar proberen ze ook Carnaval te vieren. Allemaal dure pakken, mooie praalwagens. Ja maar zo werk dat nie. Carnaval da zit nie in de portemonnee. Carnaval zit hier, dat zit van binnen. Dat kunde nie kopen. Da carnaval zit ons Eindhovenaren in het bloed. En die Amsterdammers hebben daar weer heule andere dingen zitten.
Amsterdam, tjongejongejonge. Met hun smartlappen. Die zijn godverdomme trots op André Hazes man. Ja, als dat bij ons in Eindhoven rond zou lopen dan zouden we ons helemaal kapot schamen. Lelijke nageboorte. Jaaa, wandelende wrat dat 't is. Die verschrompelde zak van mij is nog mooier dan die kop van hem. En dan zeggen ze 'Alles wat ie zingt, komt recht uit z'n hart'. Dan zeg ik d'r snel uithalen dat ding! Ja ... nee man.
Al die smerigheid, al die smerigheid dat komt allemaal uit Amsterdam mannen, da wijf van m'n zit nou op yoga, dat komt uit ook uit Amsterdam hè? Yoga, om te ontspannen, huhhuh. Ja dit is mijn yoga, je yogadrink. Dan komt ze thuis, dan moet ze allemaal oefeningen doen, ehh op d'r kop staan, ademhalen doet ze nou ook heel vaak. En steeds maar terugkeren naar d'r basis, ik zeg nou, ik vind alles best maar weet je als je thuis maar weet wie de baas is, ja? Kom nou, ja ja, nee man.
D'r is in Amsterdam daar is 't er helemaal niks wat wij nie hebben man. Wij hebben ook junkies ja? Ja junkies uhh, eentje eigenlijk maar hoor. Die doet het er toch meer bij als hobby zo weettenie? Ja ikzelf moet er niks van hebben hoor van verdovende drugs. Nee, ik drink af en toe een pilsje, dat is het hè. Maar ik drink nie als ik nog moet rijden. Integendeel, ik drink wel als ik nog moet rijden. Ja, da begrijpen jullie nie echt hè? Neee, da is van die typische Eindhovense humor is da meer, hè. Van die humor met zo'n dubbele betekenis in die ehh, in die bodem zeg maar. Humor met een grote K, da zeg ik altijd. Ja, Nee ik drink rustig veertig, vijftig potten bier, dat introduceert me helemaal niks. En dan stap ik zo in de auto. En weette wat mij dan altijd opvalt? Dat ik veel ontspannener rij! Ja, ik zal nooit meer in een auto stappen zonder dat ik gezopen heb man, levensgevaarlijk. Ja d'n diee daar, Amsterdam, d'r is helemaal niks wat wij nie hebben man, we hebben ook parken, we hebben ook een eredivisieclub, we hebben ook een Anne Frankhuis. Alleen wij lopen d'r niet zo mee te koop. Amsterdam, we zeggen altijd maar zo: Het enige goeie wat er uit Amsterdam komt, dat is de trein naar Eindhoven.
quote:hij is weg
Op donderdag 25 juli 2002 20:45 schreef r8ality het volgende:[..]
dat laat ik geheel aan jou over
en blieblie kan ze het een beetje?
![]()
quote:kut
Op donderdag 25 juli 2002 20:47 schreef _Mal_ het volgende:[..]
hij is weg
![]()
vanavond iets te doen
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 20:40 schreef blieblie het volgende:[..]
1 keer, ik heb em wel gezien vandaag, voor de xenos, en de vrouw die aan zijn arm keek echt zo van: "KIJK!! IK HANG AAN DE ARM VAN THEO MAASSEN
"
(Hij keek me heeeeel doordringend aan)
quote:en jij had nie zoiets als kom ik zeg ff wat ofzo
Op donderdag 25 juli 2002 20:47 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
quote:FF luisteren dan maar
Op donderdag 25 juli 2002 20:45 schreef Censere het volgende:
Nou, vooruit dan maar. Als je te lui bent om te lezen dan kun je hier klikken (Real Audio):http://members.lycos.nl/theomaassen/dingen/eindhove.ram
Theo Maassen - Eindhoven uit: Bepaalde dingen
[..]
![]()
quote:jij heb em dus nie herkend
Op donderdag 25 juli 2002 20:47 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |