Ik woon hier namelijk ook in the middle of nowhere en om nou zeg maar voor niks 'helemaal' naar de randstad te gaan om te kijken is ook zo wat...dus ik zoek zeg maar een aanknopingspunt
Kijk even op www.marktplaats.nl en dan zoeken op trefwoord, komen er zomaar een heleboel twijfelaartjes uitrollen
quote:maakt die 20 cm extra veel uit voor je of niet? anders zou ik niet teveel moeite gaan doen en gewoon voor die van 140x200 gaan.
Op woensdag 24 juli 2002 23:40 schreef Maggie het volgende:
Ik ga binnenkort verhuizen en ik wil een twijfelaar, omdat..naja omdat ik dat gewoon wil![]()
De maat van een twijfelaar is 120x200, maar ik zie overal alleen maar 140x200..
Weet iemand misschien bij welke meubelzaak ik een kans heb om er één te vinden?
quote:heb je zo'n handig ding voor wat je in de spleet kan leggen ... en het is 1 geheel!
Op woensdag 24 juli 2002 23:44 schreef Voodoo202 het volgende:
ja maar dan zit er een spleet tussen de matrassen, en dat is ook niet altijd handig vindt ik. En de hoeslakkens zijn duurder als een twijfelaar
hoeslakens duurder?
als je daarom een ander bed koopt HAHAHAHHAHAHAHA
Kijk eens bij een goede beddenspeciaalzaak zoals http://www.beds-bedding.nl
quote:Hahahaha, blieblie
Op woensdag 24 juli 2002 23:44 schreef _Mal_ het volgende:
ik zoek ook nog een bed!
heeft iemand hier misschien een STEVIG NIET KRAKEND bed over.
Mijn huidige bed kan niet meer dan 1 persoon aan, anders zak ik er door. En ik ga nu op kamers dus moet toch nog een bed erbij
quote:wel ontopic blijven he!
Op donderdag 25 juli 2002 10:45 schreef ikke_ook het volgende:[..]
Hahahaha, blieblie
quote:Een paar jaar terug iig nog wel. Daar heb ik mijn twijfelaar (120x200)vandaan
Op donderdag 25 juli 2002 11:47 schreef E.T. het volgende:
Volgens mij heeft ikea bedden van 120 breed
Nieuw heb ik ze eik nog nooit ergens gezien, behalve dan bij IKEA.
Ikzelf ben toch maar overgestapt op 140cm, veel meer standaard maat, dus ook makkelijker lakens enzo voor te krijgen hoor! En niks geen spleet tussen matrassen, gewoon 1 heel matras heb ik. Liefst had ik ook wel twijfelaar gehad...maar dit 2persoons bed kon ik echt niet laten staan! qua stijl wel wat ik zocht en inclusief matras en goedkoop! En ik had erge haaast met bedje kopen. Dan maar wat krapper op me kamertje... Maar in mijn bedje zal ik lekker ruim liggen!
Durf bijna niet te vragen...overstappen naar 140 is echt geen optie...?
*klappen ontwijkt*
Hoeslakens? Ik gebruikte er altijd 1 van 140x200. Paste perfect, omdat het matras nogal dik was.
Wil je hem kopen?
quote:Plaatje?
Op donderdag 25 juli 2002 23:50 schreef Eriksie het volgende:
Nou, vanavond kwamen we erachter dat een twijfelaar met een matras van 2 bij 1 twintig niet in een kamer past met een langte van twee, want het bed is langer dan het matras. Dus nu zijn de muren kapot, en het bed staat halverwege de kamer, dus los van de grond, helemaal vast tussen de muren.Wil je hem kopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |