Ik zet trouwens wel vraagtekens bij het komisch talent(?) van Josh Harnett, of viel dat wel mee?
zie pic. hieronder

![]()
link even gemaakt...
DL
[Dit bericht is gewijzigd door David Letterman op 24-07-2002 15:47]
Ik heb de film donderdag gezien. Vond hem een beetje tegenvallen. De leukste stukjes had ik al op TV gezien...
Maar ondanks dat ie tegenviel vond ik hem wel leuk (de verwachtingen waren te hoog).
quote:Das waar... ik heb hem in zo'n sneak preview gezien een aantal weken terug... echt helemaal goed.. maarja idd. dan verwacht je er niets van...
Op woensdag 24 juli 2002 15:50 schreef -Schorpioen- het volgende:
He hallo man,Ik heb de film donderdag gezien. Vond hem een beetje tegenvallen. De leukste stukjes had ik al op TV gezien...
Maar ondanks dat ie tegenviel vond ik hem wel leuk (de verwachtingen waren te hoog).
Spreek je later.....
quote:geen sex inderdaad, maar je mag ook niet met jezelf spelen he? DAT is wel ff moeilijker
Op woensdag 24 juli 2002 15:56 schreef extreme het volgende:
ach, 90% van de FOK!kers haalt die 40 dagen zonder problemen denk ik, en die hoeven er geen moeite voor te doen
Oh ja [edit] ik heb hem ook al gezien en vond hem wel lachen. Samen met mijn vriendin gekeken ![]()
Zitten echt leuke stukjes in.
.......en voor de vrouwen ook nog eens Josh Hartnett. Dus ja, een goeie film die je zeker moet zien ![]()
Inmiddels al twee keer gezien
Maar uh, je moet er maar zin in hebben, veertig dagen geen seks..;(
Greetz Mij
k ga zeker na de film....
heb josh voor het eerst gezien in the faculty, en toen was ik over...
Boeiend dat het een vaag verhaal is.
Het is gewoon een hele leuke film om lekker te zien voor het uitgaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |