abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juli 2002 @ 22:37:04 #1
32399 Crosswinds
See you in Walhalla
pi_5128004
Ik irriteer me zwaar aan het feit dat Bennie Jolink
voor de dertigste keer een crash overleefd. Terwijl
hij zich probeert te profileren als een "stoere rocker"
met zn simpele dialect-softrock, is hij nog zo manisch
dat hij denkt op die leeftijd nog met een crossmoter
te kunnen rijden. Het geeft nix dat ie op zn bek ging,
maar wat mij irriteert is dat dat meteen breed uitgemeten
in de pers moest verschijnen.
Verder vind ik dat Normaal al veel te veel aandacht krijgt
van zowel hun publiek als van de media. Als Normaal teksten in het Engels zou zingen ( lees schreeuwen) met dezelfde muziek, dan mochten ze nog niet eens in de buurtkroeg spelen.
Alleen om het feit dat ze zich associeren met de boeren-
minderheid in dit land trekken ze volle tenten, want dat geeft die boeren weer de gelegenheid om met ze allen te gaan zuipen en te schreeuwen. En dan komt er een randstedelijke cameraploeg van vijf in het land om ons westerlingen even te laten zien hoe heftig die boeren wel
niet zijn......yeah right, ik zou ook zo uit mijn dak gaan als dit mijn jaarlijkse uitje is. Mijn irritatie is dus dat de media veel aandacht geeft aan zo,n minimale band
terwijl er genoeg bands zijn die qua muziek niet onderdoen
aan buitenlandse acts en zelden of nooit op tv of radio komen. Ik bedoel overigens niet Kane.
iedereen mag zich met mijn mening profileren.
pi_5128163
quote: Gordon@538 Achh Doe toch eens NORMAAL
pi_5128180
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 22:37 schreef Crosswinds het volgende:
voor de dertigste keer een crash overleefd.
Had je gewild dat ie dood was dan?
quote:
Verder vind ik dat Normaal al veel te veel aandacht krijgt van zowel hun publiek als van de media. Als Normaal teksten in het Engels zou zingen ( lees schreeuwen) met dezelfde muziek, dan mochten ze nog niet eens in de buurtkroeg spelen.
Goh en heb je ze al een in het theater zien/horen optreden? Ik wel. Daar komen ze wel binnen. Schande zeg
quote:
Mijn irritatie is dus dat de media veel aandacht geeft aan zo,n minimale band
aan buitenlandse acts en zelden of nooit op tv of radio komen. Ik bedoel overigens niet Kane.
Oh is DAT het? Nee ik begreep even dat je Benny Jolink onder de groene zoden wilde hebben en de boerenbevolking even wilde beschrijven.
pi_5128334
quote:
Verder vind ik dat Normaal al veel te veel aandacht krijgt van zowel hun publiek als van de media.
Oh ja? Je hoort juist nooit iets van ze, behalve als Bennie weer eens met d'n brommert op z'n plaat is gegaan.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_5128343
Normaal zuigt. Bweeeh.....
  dinsdag 23 juli 2002 @ 23:12:56 #6
1358 Xhorder
He's back...
pi_5128415
Ik luister liever Normaal 24 uur per dag dan die troep die ze op TMF uitzenden (wat zeg ik nou...). En zo vaak komt ie niet in het nieuws, alleen als ie in de kreukels ligt (okay, dat is vaak, maar toch...)
... na vijf jaar
pi_5128469
Waarom staat 'es' tussen haakjes in de topictitel

Owhja, mag ik ook nog even van deze gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat Koos Alberts teveel aandacht heeft gekregen na z'n ongeluk. Ze hebben er GVD zelf een reclamespotje over gemaakt

pi_5128636
quote:
voor de dertigste keer een crash overleefd.
Moet ie dood dan?
quote:
Terwijl
hij zich probeert te profileren als een "stoere rocker"
met zn simpele dialect-softrock
't is gewoon achterhoekse rockmuziek. Simpel? Dat is jouw mening, doe het maar eens na dan...
quote:
is hij nog zo manisch
dat hij denkt op die leeftijd nog met een crossmoter
te kunnen rijden.
Ach ja, sommige mensen hebben hobbies...
quote:
Het geeft nix dat ie op zn bek ging,
maar wat mij irriteert is dat dat meteen breed uitgemeten
in de pers moest verschijnen.
Valt mij ook op dat mensen er altijd nog zo van opkijken
Bekende mensen krijgen nou eenmaal veel aandacht in de pers.
quote:
Verder vind ik dat Normaal al veel te veel aandacht krijgt
van zowel hun publiek als van de media.
Teveel aandacht van hun eigen fans Explain
En van de pers? Normaal komt juist nauwelijks in het nieuws.
quote:
Als Normaal teksten in het Engels zou zingen ( lees schreeuwen) met dezelfde muziek, dan mochten ze nog niet eens in de buurtkroeg spelen.
Alleen om het feit dat ze zich associeren met de boeren-
minderheid in dit land trekken ze volle tenten, want dat geeft die boeren weer de gelegenheid om met ze allen te gaan zuipen en te schreeuwen.
Nou en? Ze worden tenminste niet agressief en slopen ook geen dingen(kun je van veel andere mensen niet zeggen). 't Is gewoon een prima sfeer daar, dat zuipen(en schreeuwen) hoort er gewoon bij.
quote:
En dan komt er een randstedelijke cameraploeg van vijf in het land om ons westerlingen even te laten zien hoe heftig die boeren wel
niet zijn......
Kijk dan ook geen SBS6
quote:
yeah right, ik zou ook zo uit mijn dak gaan als dit mijn jaarlijkse uitje is. Mijn irritatie is dus dat de media veel aandacht geeft aan zo,n minimale band
Zo, een Kane fan dus
Nogmaals, de media geeft helemaal niet veel aandacht aan de band, dat vindt jij alleen maar. 't Is alleen nu in het nieuws dat Bennie Jolink gevallen is, als Frans Bauer dat zou gebeuren, kwam het ook in het nieuws
En als de muziek je niet aanstaat, ga je toch gewoon Kane luisteren ofzo
pi_5128712
Ik vraag me af welke verzekeringsmaatschappij Joling nog wil hebben na het zoveelste motor-ongeluk... 't is wel een brokkenpiloot.

Maar eh, ik dacht eigenlijk dat Normaal een paar jaar geleden had aangekondigd dat ze met pensioen gingen? Of herinner ik me dat verkeerd?

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_5128756
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 23:35 schreef Zander het volgende:

Maar eh, ik dacht eigenlijk dat Normaal een paar jaar geleden had aangekondigd dat ze met pensioen gingen? Of herinner ik me dat verkeerd?

Ach ja, dat zeggen al die artiesten aan het einde van hun carriere... "Nog 1 keer op tournee en dan stop ik"....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')