Ik vind die dingen eigenlijk best wel fout
BMW's ook, maarja dat kan aan mij liggen
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 03:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Sjonnie!Ik vind die dingen eigenlijk best wel fout
![]()
quote:Nieuwe BMW's zijn mooi!
Op dinsdag 23 juli 2002 03:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Sjonnie!Ik vind die dingen eigenlijk best wel fout
![]()
quote:Helemaal mee eens.
Op maandag 22 juli 2002 23:20 schreef SwissCom het volgende:Stomme boer Wannabe dure sportauto rijder Johnny Kamper Aso Cultbak bestuurder Man met smaak
Halverwege de jaren tachtig hebben de ontwerpers van Opel geprobeerd of het mogelijk was een Manta te bouwen van zo'n 70 centimeter breed, zodat de bestuurder met beide ellebogen uit het raam kon rijden. Uiteindelijk is het hele plan afgeblazen, de Kenwoodsticker paste namelijk niet meer op de achterruit!
quote:ROFL
Op maandag 29 juli 2002 22:14 schreef AKF het volgende:
Nog zo'n oude bak:
Halverwege de jaren tachtig hebben de ontwerpers van Opel geprobeerd of het mogelijk was een Manta te bouwen van zo'n 70 centimeter breed, zodat de bestuurder met beide ellebogen uit het raam kon rijden. Uiteindelijk is het hele plan afgeblazen, de Kenwoodsticker paste namelijk niet meer op de achterruit!
Zelfde geldt voor oude 323jes en oude S klassen. Eindeloze zonde.
quote:Geld dat eigenlijk niet voor elke auto?
Op maandag 29 juli 2002 23:22 schreef Oosthoek het volgende:
Ik vind het basismodel niet verkeerd, er zitten een paar mooie lijnen in. Jammergenoeg worden zowat alle manta's naar de kut geholpen door een stel idioten die denken dat ze 'm 'vet' maken. Kom je vooral in Helmond veel tegen.Zelfde geldt voor oude 323jes en oude S klassen. Eindeloze zonde.
quote:In het westen des lands rijden alleen Turken en Marokkanen in die barrels.
Op maandag 22 juli 2002 23:10 schreef LangeJan het volgende:
Ok, ik ben dus een Opel Manta liefhebber.. maar ik weet niet in welke categorie ik nou val als ik in een Opel Manta rij.. ga er binnenkort een bijkopen als tweede auto :pIs dat;
-Stomme boer
-Wannabe dure sportauto rijder
-Johnny
-Kamper
-Aso
-Cultbak bestuurder
-Man met smaak
quote:2 mm?
Op zaterdag 27 juli 2002 18:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
alle auto's met een band van 2 mm dik zijn fout...
Heb je het niet over fietsen?
quote:Nee, want niet iedere auto heeft een mooi basismodel
Op maandag 29 juli 2002 23:28 schreef SwissCom het volgende:[..]
Geld dat eigenlijk niet voor elke auto?
quote:Maar als een auto een lelijk basismodel heeft, is het uiteindelijk NOG fouter dus
Op maandag 29 juli 2002 23:39 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Nee, want niet iedere auto heeft een mooi basismodel
quote:Klopt, maar dan vind ik het geen eindeloze zonde meer, eerder een deugd
Op maandag 29 juli 2002 23:44 schreef SwissCom het volgende:[..]
Maar als een auto een lelijk basismodel heeft, is het uiteindelijk NOG fouter dus
zeggen ze niet dat mantarijders alles aan hun auto mooi vinden, maar dat het zo kut is dat je zelf niet met twee armen uit het raam kunt rijden ?
Opel Manta's zijn zo'n beetje de goedkoopste (net zoals Ford Sierra's) achterwiel aangedreven auto's en makkelijk om aan te komen/te verherbouwen/te onderhouden. Perfect om daarmee op een circuit zoals Zandvoort te leren racen. Gooi een racekooi in en je kan aan de slag.
daarom getuigt het ook van veel zelfspot (=goed) om erin te rijden, mijn zegen heb je...
Ik vind ze maar zo vind jij Citroen's vast niet leuk.
Boeie....
Stel nou dat dat hoofd die auto is....
Maar goed ik vind ze
Maar desalniettemin (mooi woord) moet je idd zelf weten waar je in rijdttttttt........
Idd gaat helemaal goedkomen met de Manta
En de ouwe Manta is een leuk wagentje. Kijk wat andere merken toendertijd voor modellen hadden voor de gein (Ford Taunus ring a bell ) dan zul je mening wel bij moeten stellen. Of je hebt geen smaak dat kan natuurlijk ook
Een aan de buitenkant te zien een nieuw model....
En ga nou ziet lopen zeuren van :
je ziet toch duidelijk de manta lijnen erin... FLAUWEKUL......
quote:Zeg dan niks.
Op donderdag 6 februari 2003 21:07 schreef Hans_worst het volgende:
Tj a mar dit is een NEP MANTA !!!!!
En dat ze dat dan manta noemen...Een aan de buitenkant te zien een nieuw model....
En ga nou ziet lopen zeuren van :
je ziet toch duidelijk de manta lijnen erin...FLAUWEKUL......
Tussen model 1 en 2 van de Manta zat ook een wereld van verschil. Dus wat is dan nou het probleem met de mogelijke 3? Dat hij er beter uitziet dan een Citroën ja, maargoed das natuurlijk verschil in smaak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |