Is dat;
-Stomme boer
-Wannabe dure sportauto rijder
-Johnny
-Kamper
-Aso
-Cultbak bestuurder
-Man met smaak
Maarja........ vin het zelf wel een hip bakkie ondanks ik geen boerenzoon ben
Wat gaat er door het hoofd van een Opel Manta bestuurder als'ie met 200 Km/uur tegen een muur aan rijdt?
Z'n spoiler
Ik heb overigens liever een Manta dan zo een spliksplinter nieuwe spacebak met EPS, ABS, ESP, Pi Pi, RSI, TIK, JUT, IPO en ANT.....
In een Manta rij je puur! met achterwiel aandrijving, lekker gummem!
quote:juiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiist
Op maandag 22 juli 2002 23:17 schreef LangeJan het volgende:
In een Manta rij je puur! met achterwiel aandrijving, lekker gummem!
quote:He, maar ik heb goede smaak (vind ik zelf) ... ik rij nu BMW! net als u...
Op maandag 22 juli 2002 23:20 schreef SwissCom het volgende:Stomme boer Wannabe dure sportauto rijder Johnny Kamper Aso Cultbak bestuurder Man met smaak
quote:
Op maandag 22 juli 2002 23:25 schreef speedcore het volgende:[..]
juiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiist
fuck die zeikerds, raggen met dat ding
Aso/boer/johnny
quote:
Op maandag 22 juli 2002 23:20 schreef SwissCom het volgende:Stomme boer Wannabe dure sportauto rijder Johnny Kamper Aso Cultbak bestuurder Man met smaak
[Dit bericht is gewijzigd door raimen op 22-07-2002 23:29]
quote:Nah, dan ben ik maar een stomme boer, niemand begrijpt mij !
Op maandag 22 juli 2002 23:26 schreef LangeJan het volgende:[..]
quote:Heb je vrienden ?
Op maandag 22 juli 2002 23:28 schreef LangeJan het volgende:[..]
Nah, dan ben ik maar een stomme boer, niemand begrijpt mij !
, mijn vrienden ook al niet..
quote:Jaja, dat kan wel wezen, maar dit is wat ik vooral in Opel Manta's zie rijden. Het kan aan de omgeving liggen, maar in een klein dorpje buiten Amsterdam waar ik woonde reden alleen maar van dat soort types in Manta's.
Op maandag 22 juli 2002 23:26 schreef LangeJan het volgende:[..]
He, maar ik heb goede smaak (vind ik zelf) ... ik rij nu BMW! net als u...
Waar ik nu woon is er zelfs geen Manta in velden of wegen te bekennen.
[Dit bericht is gewijzigd door SwissCom op 22-07-2002 23:37]
quote:you bet
Op maandag 22 juli 2002 23:26 schreef gelly het volgende:[..]
Aso/boer/johnny
and not giving a fuck
quote:Dat is 1 van de kenmerken ja.
Op maandag 22 juli 2002 23:30 schreef speedcore het volgende:[..]
and not giving a fuck
quote:schijt aan in wat je rijdt.. de meeste kunnen niet eens 1 normale auto betalen dus boeie !!!! een manta = racen
Is dat;-Stomme boer
-Wannabe dure sportauto rijder
-Johnny
-Kamper
-Aso
-Cultbak bestuurder
-Man met smaak
-Automobilist
quote:Ff offtopic, aan je webicon te zien ben je een Sopranos fan. Wanneer wordt de nieuwe serie (4) uitgezonden?
Op maandag 22 juli 2002 23:56 schreef tbadwin2002 het volgende:
..
En weer ontopic.
Gewoon kopen, als je het leuk vind moet je het doen. Wat kan jou het schelen wat voor volk er in een manta rondrijdt? (Hoewel het wel vaak errug fout volk is )
quote:]
Op dinsdag 23 juli 2002 00:12 schreef LordLynx het volgende:
Pure onzin om iemand te definieren naar de wagen die hij of zij rijdt. Is gewoon een kwestie van smaak, als jij het een mooie/fijne auto vind gewoon lekker in rijden, en je zeker niks aantrekken van mensen die het niks vinden en je daarom maar een johnny vinden.
Aight!, Ik ga ook wel lekker in een Manta rijden, wel gewoon netjes en niet hard, maar ik hoop niet dat ik me naar me wagen ga gedragen in het verkeer.. geheh..
Maar goed..
quote:
Op maandag 22 juli 2002 23:59 schreef SwissCom het volgende:[..]
Ff offtopic, aan je webicon te zien ben je een Sopranos fan. Wanneer wordt de nieuwe serie (4) uitgezonden?
En weer ontopic.
Gewoon kopen, als je het leuk vind moet je het doen. Wat kan jou het schelen wat voor volk er in een manta rondrijdt? (Hoewel het wel vaak errug fout volk is
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |