Zoniet wat zou het probleem wel kunnen zijn?
quote:Niet overclockt, kweet zo niet wat voor kaart en monitor, tis allemaal nog wel heel nieuw, een paar maandjes.
Op maandag 22 juli 2002 23:01 schreef Skull-splitter het volgende:
te hoog geclockt? Brakke kaart? brakke monitor?
quote:Hmm, wel 2 speakertjes, stom dat ik daar niet eerder aan gedacht heb, kzal s kijken als het weer mis is of het helpt als ik ze weg zet
Op maandag 22 juli 2002 23:02 schreef Poogie het volgende:
Heb je misschien een GSM vlak langs je monitor liggen??
Of ergens een magneet vlakbij je monitor staan??
quote:of ie te warm is, dat is moeilijk te zeggen, 60 graden voelt heeel heet aan maar dat kan je videokaart makelijk hebben
Op maandag 22 juli 2002 23:03 schreef ikke_ook het volgende:[..]
Niet overclockt, kweet zo niet wat voor kaart en monitor, tis allemaal nog wel heel nieuw, een paar maandjes.
Dus ik heb wel garantie, maar ik heb geen zin om alles op te sturen als iemand heir al kan zeggen dat een cooler op de videokaart de oplossign is
quote:dat zal niet helpen.... heb nog nooit gehoord dat je speakers je videokaart zouden verhitten. bij de meeste monitors zitten immers de speakers erbij ingebouwd. ze kunnen hoogstens je beeld kromtrekken of je beeld gaat flikkeren
Op maandag 22 juli 2002 23:04 schreef ikke_ook het volgende:[..]
Hmm, wel 2 speakertjes, stom dat ik daar niet eerder aan gedacht heb, kzal s kijken als het weer mis is of het helpt als ik ze weg zet
quote:grote speakers kunnen je beeld nog weleens goed vervormen, merkte ik wel toen ik ooit per ongeluk mijn 220 W autospeakers vlakbij de monitor hielt...heel het beeld werd groen en begon te trillen...
Op maandag 22 juli 2002 23:09 schreef nikky het volgende:[..]
dat zal niet helpen.... heb nog nooit gehoord dat je speakers je videokaart zouden verhitten. bij de meeste monitors zitten immers de speakers erbij ingebouwd. ze kunnen hoogstens je beeld kromtrekken of je beeld gaat flikkeren
Dus ik zou daar ff kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |