abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 september 2000 @ 20:22:31 #1
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_327455
Sorry hoor, maar waar heb ik ergens op jou zitten zeiken? Of eigenlijk uberhaupt zitten zeiken? Ik ken je niet eens!!Ik was weer een beetje leuk aan het posten in het bus forum, MHM opent een topic over de onsmakelijke titel van een nieuwsbericht, waaruit bleek dat 80% van de mensen het met hem eens waren. Verder post ik eigenlijk nooit meer ergens, soms in onzin maar that's it! De enige die mij vanmiddag weer es de strot uitkwam is iemand die we allemaal wel kennen en waarvan algemeen bekend is dat we elkaar niet liggen. Maar zij vondt het kennelijk nodig om nog eens te gaan iriteren, waarop ik heel kort even heb gereageerd. Ik denk dat je eerder moe moet worden van mensen die alle energie uit je zuigen en niet van mensen die gewoon een beetje leuk willen posten zoals MHM en ik. Als je onze topics niet leuk vindt, of je kan onze humor niet waarderen, lees ze dan gewoon niet!!

[Dit bericht is gewijzigd door Puckzzz op 05-09-2000 20:23]

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_327459
Slotje, Admins.
"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
  dinsdag 5 september 2000 @ 20:26:22 #3
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_327460
quote:
Op 05 september 2000 20:24 schreef De Parasiet het volgende:
Slotje, Admins.
eeeh...had ik het tegen jou? Daar ga je weer. blijf toch eens even uit een topic van mij weg zodat ik normaal kan posten hier.

[Dit bericht is gewijzigd door Puckzzz op 05-09-2000 20:27]

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 september 2000 @ 20:29:39 #4
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_327463
je begint wel weer over Para Puckzzz
Iets wat ik jullie al de hele dag vraag mee op te houden. (dus ook Para)
Topic kan dus wel weer dicht

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 05-09-2000 20:30]

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')