[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 05-09-2000 14:20]
Zuster Isa heeft eigenhandig een nieuw klooster gebouwd, vlak bij de kerk van Phalanx.
quote:Twiet! je gaat toch niet het klooster in he
Op 05 september 2000 08:30 schreef killer tweety het volgende:
Zeg Zuster Isa, rekent u mij ook tot het gespuis?
(je bent nu een non, maar met welke levensbeschouwlijke instelling?)
wij kunnen namelijk altijd nog een extra Bene Geserit zuster gebruiken hoor... of een Visspreker... maar dan moet je wel een vechtlustige lesbienne zijn.
quote:Zou je wel willen!!!
Op 05 september 2000 21:48 schreef DIGGER het volgende:
Jullie mogen me ook beiden opvangen hoor
quote:Neeeeeee, natuurlijk niet !!!!!!!! Zo'n kapje staat niet bij een vogeltje, toch?
Op 05 september 2000 21:19 schreef DIGGER het volgende:
Twiet! je gaat toch niet het klooster in he
quote:Wel hoor, had een hele lieve papa en mama vogel, maar in deze brute wereld moet je weleens voor jezelf opkomen, ik ben maar een klein vogeltje hoor. Valt lang niet altijd mee, en what's in a name ....
Op 06 september 2000 00:09 schreef Isabeau het volgende:
Vogeltjes moeten vrij zijn. Alleen vrijheid zal een vogel bekoren gelijk een zonnestraal het gebladerte. Maar vogeltje...vanwaar die enge naam. Hielden papa en mama vogel niet van je.
quote:Alle schepselen zijn mij even lief, Tararaboemdijee. Van het zacht zingende mereltje tot de craziest man. * Isabeau kijkt weer zo misselijkmakend lief en sereen
Op 06 september 2000 00:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
mijn vogeltje is liever
quote:*indoctrinatie is craziest immuun voor
Op 06 september 2000 01:53 schreef Isabeau het volgende:
Alle schepselen zijn mij even lief, Tararaboemdijee. Van het zacht zingende mereltje tot de craziest man. * Isabeau kijkt weer zo misselijkmakend lief en sereen
Je hebt wel wat weg van honneponnetje zo
quote:wauw, psychic? igegeven door god?
Op 06 september 2000 01:53 schreef Isabeau het volgende:
Alle schepselen zijn mij even lief, Tararaboemdijee. Van het zacht zingende mereltje tot de craziest man. * Isabeau kijkt weer zo misselijkmakend lief en sereen
quote:Waaaat trappistenbier?
Op 05 september 2000 22:05 schreef Isabeau het volgende:
Ach wee...Digger is ook weer bezig. Geen monnikenleven voor hem ben ik bang. Alhoewel...* Isabeau kijkt naar het trapisten bier
Geen Leffe met grenadine
* sataN grijnst en vind dit eigenlijk wel een goed idee!
Iemand die zich aan wil melden? Alle dagen sataN-aanbidding, en om de dag Dionyses-verheerlijking! (god van de wijn en het theater)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |