Het is een Noorse band waarin kennelijk voor Metalliefhebbers 2 erg gerespecteerde bandleden zitten namelijk: Carl August Tidemann op gitaar en Jan Axel von Blomberg als drummer, schitterende namen iig Verder heb je nog de zanger Lars Eric Si met een orginele dramatische stem maar dan niet zoals velen in de nu-metal beter! En Andy Winter als degene die Winds erg bijzonder maakt door zijn klasieke achtergrond en de schrijver van de muziek. Want daar ben ik van onder de indruk.. Er zit in dat nummer een stuk met piano en viool als basis van het nummer waar ik net gewoon ontroert van werd *snif*
Kortom zeer de moeite waard dit luisterd en huivert! Ik ga opzoek naar meer en ga zeker het eerste album (ohja ook ff noemen
) Reflections of the I kopen en er schijnt er nog een aan te komen.
voor mij klinkt dit meer naar een soort kruising tussen de dodenmars, de sirtaki en die orgeldraaier die el;ke week hier in de stad staat...
brrr..
geef mij maar liever tool ofsow...
quote:Cool!
Vandaag ontdekt door de signature van Xhorder www.musiquemachine.com
quote:Ja, om daar legale mp3's van te krijgen moet ik veel geld voor neerleggen. Maar we hebben wel een recensie: http://www.musiquemachine.com/reviews/reviews_template.php?id=47
geef mij maar liever tool ofsow...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |