abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer donderdag 18 juli 2002 @ 14:53:33 #1
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_5063660
...volg mij en je zult meedelen in de vreugde en rijkdom die ik om mij heen verspreid tijdens mijn tocht des levens!

IK BEN OPGESTAAN!

Ik ben opgestaan om jullie nieuwe leider te worden. Dit is nodig, want fok mist een duidelijke leider. Moderators zijn "in dienst van" Fok en kunnen zich daarom vaak niet goed opwerpen als zijnde leider.
In deze moeilijke tijden op fok lijkt het mij verstandig mij als (vakbonds)leider te kiezen zodat ik spreekbuis kan worden voor fokposters!

Kies mij als leider en je hoeft nooit meer kwaad te worden om een slotje, nooit meer hoef je bang te zijn voor een ban of een reprimande! Samen zijn we sterk!

Aanmelden kan door in dit topic positief te replyen!

in het verleden behaalde mijlpalen bieden geen garantie voor de toekomst. Indien u in dit topic antwoord, gaat U akkoord met de algemene voorwaarden, zoals beschreven in het boek : "Kreator, de grote godheid". U betaald eenmalig een lidmaatschapsbedrag van 375 euro en ontvangt daarvoor 5x per jaar een email met de laatste vakbondseisen

pi_5063670
JEEEZUS!

wat kom jij laat uit je bed, zeg!

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_5063673
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 14:53 schreef Kreator het volgende:
...volg mij en je zult meedelen in de vreugde en rijkdom die ik om mij heen verspreid tijdens mijn tocht des levens!

IK BEN OPGESTAAN!

Ik ben opgestaan om jullie nieuwe leider te worden. Dit is nodig, want fok mist een duidelijke leider. Moderators zijn "in dienst van" Fok en kunnen zich daarom vaak niet goed opwerpen als zijnde leider.
In deze moeilijke tijden op fok lijkt het mij verstandig mij als (vakbonds)leider te kiezen zodat ik spreekbuis kan worden voor fokposters!

Kies mij als leider en je hoeft nooit meer kwaad te worden om een slotje, nooit meer hoef je bang te zijn voor een ban of een reprimande! Samen zijn we sterk!

in het verleden behaalde mijlpalen bieden geen garantie voor de toekomst. Indien u in dit topic antwoord, gaat U akkoord met de algemene voorwaarden, zoals beschreven in het boek : "Kreator, de grote godheid". U betaald eenmalig een lidmaatschapsbedrag van 375 euro en ontvangt daarvoor 5x per jaar een email met de laatste vakbondseisen

Jezus, heb je energie over vandaag of zo?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_5063681
Neem dan gelijk even een nieuwe ondertitel: "Populist"
pi_5063684
quote:

IK BEN OPGESTAAN!

betaalt .
  Official ESF Kreviewer donderdag 18 juli 2002 @ 14:57:44 #7
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_5063707
Ripley: Uit professionele overwegingen kan ik helaas niet meer op sociale basis met moderators praten, zonder aanwezigheid van een notulist. Dit om eventuele strubbelingen in de toekomst te voorkomen, in plaats van de kop in te moeten drukken!

mathijn99: miere(n)neuker!

Kreator zij mij U

donderdag 18 juli 2002 @ 14:58:23 #8
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_5063712
quote:

IK BEN OPGESTAAN!

Zo zou Pim het niet gewild hebben...
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
  FOK!fotograaf donderdag 18 juli 2002 @ 14:58:29 #9
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_5063716
wordt je een leider of een lijder?
  donderdag 18 juli 2002 @ 14:58:33 #10
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_5063718
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 14:57 schreef Kreator het volgende:
Ripley: Uit professionele overwegingen kan ik helaas niet meer op sociale basis met moderators praten, zonder aanwezigheid van een notulist. Dit om eventuele strubbelingen in de toekomst te voorkomen, in plaats van de kop in te moeten drukken!

mathijn99: miere(n)neuker!

Kreator zij mij U

Wil je rekening houden met mijn hoofdpijn?
  donderdag 18 juli 2002 @ 14:59:33 #11
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_5063727
Dit is precies waar ik bang voor was, de gevolgen van de snakerwassige 3-eenheid !!! ...

...

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 18 juli 2002 @ 14:59:41 #12
17075 extreme
-wannahave-
pi_5063729
er zit een spelfout in je topic, je bedoelt 'lijder'
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  donderdag 18 juli 2002 @ 14:59:44 #13
21829 Mr_knuppel
To Bone Or Not To Bone...
pi_5063730
Ik denk eerder LIJER
Ja toch, zeker wel.. OF dan toch weer niet? WICKED!
  donderdag 18 juli 2002 @ 15:00:23 #14
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_5063740
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 14:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit is precies waar ik bang voor was, de gevolgen van de snakerwassige 3-eenheid !!! ...

...

Official ESF Kreviewer donderdag 18 juli 2002 @ 15:01:34 #15
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_5063750
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 14:58 schreef Ronhui het volgende:
wordt je een leider of een lijder?
Op dit moment kan ik geen inhoudelijke uitspraken over mijn leiderschap doen. Onze servicedesk is altijd bereikbaar:

ServiceDesk.

Ik hoop dat je mijn boek zult kopen, mij volgt en zo kunnen we samen sterk worden! ZONDER JULLIE KAN IK GEEN LEIDER ZIJN!

donderdag 18 juli 2002 @ 15:02:55 #16
17061 mvt
blame Canada
pi_5063770
We were to understand there would be pie and punch?
  donderdag 18 juli 2002 @ 15:04:58 #17
12091 Sjaakman
pi_5063804
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 15:01 schreef Kreator het volgende:

[..]

Op dit moment kan ik geen inhoudelijke uitspraken over mijn leiderschap doen. Onze servicedesk is altijd bereikbaar:

ServiceDesk.

Ik hoop dat je mijn boek zult kopen, mij volgt en zo kunnen we samen sterk worden! ZONDER JULLIE KAN IK GEEN LEIDER ZIJN!

Ben je kaal?
  donderdag 18 juli 2002 @ 15:05:47 #18
17061 mvt
blame Canada
pi_5063811
trouwens, moet in jouw sig niet ergens de woorden "met levensbedreingende hartklachten" verwerkt worden??
We were to understand there would be pie and punch?
  donderdag 18 juli 2002 @ 15:10:34 #19
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_5063868
'O, grote Leider Krator, zegt ons, armetierige volgelingen alwaar uw boek te koop is en wij zullen blind volgen. En wij zullen U vereren. En wij zullen MASSAAL Treuren om Uw heengaan. En wij zullen uw begrafenis volgen en het asfalt waarover uw goddelijk overblijfsel reist bezaaien met bloemen. En wij zullen Uw graf bezoeken. En de bloemen aldaar vertrappen. En wij zullen wachten op uw herrijzenis. En wij zullen uw opgraving MASSAAL aanschouwen op commerciėle televisie. Want zo zou U het gewild hebben. En wij ook. En wij zullen U eren. En wij zullen U vergeten.

Amen

Nou doe je het weer!
  donderdag 18 juli 2002 @ 15:16:01 #20
12091 Sjaakman
pi_5063934
quote:
Lap text...
Titel van je nog te verschijnen boek: "De puinhopen van 3 jaar Danny"?
  Official ESF Kreviewer donderdag 18 juli 2002 @ 15:18:51 #21
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_5063967
Hoe lang zou het nog duren tot de meeste mensen snappen dat het " ik betrek Pim overal bij" principe niet meer grappig is?

DIT IS SERIEUS! Ik heb jarenlange studies over de geweldige manier waarop grote leiders als Castro, Hoessein en Bush aan de macht zijn gekomen gevolgt en ben dit nu aan het praktiseren hier op fok! Dit is echter slechts de generale repetitie! Nederlands is next en dan de wereld! *psychotisch lachje*

Volg mij NU en pluk hier straks de vruchten van als je straks in een zeer luxe, door de overheid (in de vorm van: Kreator) betaalde villa wilt wonen! Als je aanzien wilt en als je wilt blijven leven...

pi_5063991
Jep, opzouten dus
Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
pi_5064023
He, joh is goed. Leidt de weg. Ik volg over een jaartje of zo wel.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  donderdag 18 juli 2002 @ 15:27:36 #24
9772 Wozzy
fun 4 life
pi_5064082
Als je me iedere maand 375 euro betaalt, heb ik geen bezwaar om 5 keer per jaar je mailing uit mijn mailbox te verwijderen.
  Official ESF Kreviewer donderdag 18 juli 2002 @ 15:36:17 #25
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_5064192
Het loopt Storm!

Door de grote hoeveelheid aanmeldingen die ik tot nu toe heb mogen ontvangen (waarvoor mijn eeuwige en grootste dank) ben ik niet in staat deze op de door jullie vertrouwde tijdsduren te verwerken. Ik en mijn slaven medewerkers zijn 24/7 bezig om je zo snel mogelijk te woord te staan en te helpen.

Een dag niet in Kreator geloofd is een dag niet geleefd!
Bron: Kreator, de grote godheid, pagina 3

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')