Het zit alsvolgt:
10 Fokkers geven mij 5 euro. Vervolgens zoeken die 10 fokkers elk 10 fokkers die hen 5 euro geven. Die zoeken op hun beurt weer 10 fokkers die ook weer 5 euro geven.
Gevolg: Jij betaalt 1x 5 euro, en je krijgt daar 10 x 5 = 50 euro voor terug. 50-5=45 euro. Da's makkelijk verdiend, nietwaar. En als je meer wilt verdienen ga je gewoon nog een keer meedoen in deze 'menhir'.
Mensen die willen meedoen moeten eenmalig 5 euro overmaken op mijn rekening (nummer via mail/MSN/ICQ te verkrijgen) en zullen daarna officieel op het forum tot MenhirBrother worden benoemd.
Verder zijn er nog Menhir-bonussen voor als je hoger op de Menhir komt, maar die zijn nog bezig om uitgewerkt te worden.
En nogmaals, u wordt niet genaaid. Zo zit ik niet in elkaar.
quote:God, wat zal Gellar telerugesteld zijn.
Op woensdag 17 juli 2002 18:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
En nogmaals, u wordt niet genaaid. Zo zit ik niet in elkaar.
quote:Wat is het dan??
Op woensdag 17 juli 2002 18:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Topic: Dit is GEEN Pyramide-spel.
DUS:
Mensen die echt dik geld willen verdienen: stort 500,- Euro bij mij op m'n rekening en daarna worden jullie net zo rijk als ik! Echt waar! Jullie allemaal! Dit is GEEN oplichterij en niemand maakt verlies!
[Dit bericht is gewijzigd door deijsje op 17-07-2002 18:35]
quote:Geweldig plan!
Op woensdag 17 juli 2002 18:31 schreef deijsje het volgende:
Dat is leuk! Iedereen kan zo z'n geld vermenigvuldiggen! Komop! Laten we in plaats van 5 euro 500 euro inleggen! Je hebt toch altijd dikke winst en zo allemaal maar meer!!!!
quote:Kijk eens hoe het heet! MENHIRSPEL. Dus GEEN Pyramidespel.
Op woensdag 17 juli 2002 18:18 schreef Peewee het volgende:[..]
Wat is het dan??
Dit lijkt verrekte veel op het aloude (verboden??) pyramidespel!
Maar wel handig om van 5 euro 45 euro te maken!
Zie je wel, iets heel anders.
quote:Kijk. Hij heeft het al door.
Dat is leuk! Iedereen kan zo z'n geld vermenigvuldiggen! Komop! Laten we in plaats van 5 euro 500 euro inleggen! Je hebt toch altijd dikke winst en zo allemaal maar meer!!!!![]()
![]()
![]()
DUS:
Mensen die echt dik geld willen verdienen: stort 500,- Euro bij mij op m'n rekening en daarna worden jullie net zo rijk als ik! Echt waar! Jullie allemaal! Dit is GEEN oplichterij en niemand maakt verlies!
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 18:58 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Kijk eens hoe het heet! MENHIRSPEL. Dus GEEN Pyramidespel.
Zie je wel, iets heel anders.
quote:Waarom nu meteen weer met een concurrerend spel komen als je ook gewoon 100x kunt meedoen aan het spel van IR. Dat van hem klinkt heel logisch allemaal, maar dat van jou vertrouw ik niet.
Dat is leuk! Iedereen kan zo z'n geld vermenigvuldiggen! Komop! Laten we in plaats van 5 euro 500 euro inleggen! Je hebt toch altijd dikke winst en zo allemaal maar meer!!!!![]()
![]()
![]()
DUS:
Loop de boel niet te versjaggeren zeg..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |