abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5048660
Net op mijn fietsje naar het postkantoor om een aangetekende brief op te halen van de woningbouwvereniging. Maak die brief daar open en er staat heel koel in dat er geklaagd wordt over geluidsoverlast uit mijn woning, dan een serie met officiële taal en dan iets over een advocaat en huisuitzetting!!! Ik stond echt te trillen van woede. Geluidsoverlast bij mij? Zelden! (mijn moeder pestte me ermee omdat ik niet van harde muziek hield en zo, ik hou van rust om me heen...)

Als iemand dan last heeft, waarom komen ze dan niet bij mij klagen! Nooit iemand gezien. Nou ja, 1x om een uur of 10 's avonds dat de tv te hard stond, dus die direct zacht gezet. Dat was in januari.

Ik heb direct de woningbouw gebeld en gevraagd of ik nu langs kon komen voor een gesprek, dat kon. Ben daar heel erg kwaad geworden, niet op die mevrouw, maar op de belachelijke situatie. Komt die vrouw ook nog aan met: "ja maar, er is ook een politieinval in uw woning geweest"
a. wat heeft dat ermee te maken (klagen mensen daarover??)
b. godver de godver, daar was ik net een beetje overheen!!!!!!!! ik had er al niks mee te maken, ze nemen gewoon je dierbare spullen mee, je voelt je al KUT als je onschuldig bent en dan gaan je buren er verdomme ook nog over KLAGEN. Kom dan naar mij en vraaaaaag wat er is gebeurd, ik bijt niet hoor.

Nou ja, inmiddels bijt ik misschien wel.

*zucht*

*even adem haalt*

*zow*

en hoe is het met jullie

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_5048690
Dat is uiterst vreemd.

Dat mensen gelijk naar de autoriteiten gaan i.p.v. bij jou is belachelijk. (Misschien bang voor je?)
En politie inval? Illegale weedplantage of zo

woon je in een flat?

oud
  woensdag 17 juli 2002 @ 12:30:30 #3
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_5048698
Da's mooi klote allemaal zeg...
Succes enzo...
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
pi_5048714
politie inval? vertel es...
oh en meer info over huurrecht kun je vinden op www.juridisch.com, overlast is moeilijk te bewijzen, want de maatstaf voor veel of weinig kun je niet goed definieeren.
pi_5048729
Volgens mij zijn je buren niet helemaal bién.

Zouden de hondeeigenaren ook een brief hebben gehad dan?

Eikels.

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  woensdag 17 juli 2002 @ 12:33:53 #6
23058 Muurbloempje
But most of all i love you....
pi_5048740
Herkenbaar! Kreeg een paar maanden geleden een oproep van de woningbouw die met me wilde praten. Mijn onderbuurvrouw vond dat ik wat hulp nodig had met mijn 2 kids omdat ze hun geregeld ruzie hoort maken en mij boos hoort worden op ze. En ze gaat niet eerst naar mij toe, NEE Dus ik was kwaad zeg en het aparte is dat niemand mij hoort alleen zij maar opeens was het over, ze had opeens geen "overlast" meer van mij dus heeft ze dat ook aangegeven bij de woningbouw. Sommige mensen moeten overal wat over te zeuren hebben, die hebben geen leven...

Het zou anders zijn als ik een aso was die constant de stereo op 10 had tot diep in de nacht en echt aso gedrag vertoont maar dit slaat dus nergens op.

Hou je hoofd koel en probeer rustig te blijven en jouw visie te geven. Suc6 ...

because you are you... SJEES, wat is Noorwegen prachtig zeg!!! Fjorden, gletsjers, ruige bergen, ik wil terug...
  woensdag 17 juli 2002 @ 12:34:00 #7
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_5048743
Laat je niet kisten!!
Ik woon ook in een flat en heb zelf het idee dat er wel mensen mogen zijn die last van me hebben,.. anders heb ik zo het idee dat ik veels te rustig ben.

Politieinval?? Was dat ivm de geluidsoverlast? Of was dat een foutje of zo?

Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
pi_5048745
Argh! M'n maag draaide zich om toen ik je verhaal las..
schijterige kutburen die hun bek niet durven opentrekken en je gelijk maar ff gaan aangeven..
Individualistische, egoistische kutmensen.. *kotst*
[url=http://fotoboek.fok.nl/phaelanx]Phaelanx[/url] is the only deployed close-in weapon system capable of autonomously performing its own search, detect, evaluation, track, engage and kill assessment functions.
pi_5048750
Ik woon in een zeer gehorige flat en kan zelf al nauwelijks uitmaken waar geluiden vandaan komen, laat staan wie dus overlast bezorgd. Ik hoor de kiestoon van de telefoon van de buren...ik hoor de klok van andere buren...ik hoor bij een meisje verderop wonend wanneer haar buurjongen 's avonds windows afsluit etc.

Ook hebben we een deurbel beneden die je door het hele trappenhuis bij iedereen bijna even duidelijk hoort, ook dat stond in het dossier: bezoekers bellen 's nachts luid op de deurbel.

Dat was niet bij mij, maar bij mijn onderbuurman, die was daar net komen wonen en had veel bezoek 's avonds.

Heb de woningbouw gezegd dat die bel maar één stand heeft: zeeeeeer luid. Heb ook voorgesteld dat mijn bezoek in het vervolg maar luid scanderend mijn naam op straat moest roepen.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_5048793
Politieinvalverhaal staat ook wel ergens in stukjes en zo op fok. Een vriendin van me werd beschuldigd van moord op haar broer, recherche dacht dat ze misschien bij mij bewijsmateriaal had neergelegd/verstopt. Dus, 8 man recherche in kogelvrije vesten in je huis (stonden met getrokken pistolen voor m'n deur!) die elk papiertje, elk rommeltje alles alles alles overhoop halen in je huis en dan je dagboeken, dierbare dingetjes en je pc (m'n pc!!) meenemen.

Maar daar KLAAG je godverdegodver toch niet over????

pi_5048800
ik zou een BBQ organiseren om elkaar beter te leren kennen
pi_5048811
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 12:38 schreef spaceben het volgende:
mja, ik weet dan wel wat aanmaakhout en een recept voor een stille!!! hotdog
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
pi_5048832
quote:
Denk je dat ik daar nu nog zin in heb? Ik heb al van die kutburen die je amper groeten als je langskomt, en ik groet meestal wel beleefd. Boven me woont een lieve man waar ik weleens een praatje mee maak en mijn buurjongen heb ik regelmatig over de vloer, jaartje of 20 of zo. Heb hem ook gevraagd of hij wel eens last had van me, en hij zei nooit last te hebben.

Nou lijkt het net of ik als een of andere aso wordt neergezet

Hey, ik ben zelfs bijna nooit thuis!

woensdag 17 juli 2002 @ 12:43:06 #14
1762 YPPY
Yppiaans
pi_5048836
quote:
Er is al een etentje geweest.

En toen duwden we absoluut niet 'luid' op de bel.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 17 juli 2002 @ 12:43:10 #15
17623 www.vantschip.com
------------------------------
pi_5048837
Ik heb precies hetzelfde gehad met mijn droger ... die had ik wel eens 's avonds aan en dat schijnen de onderburen erg goed te horen ... maar dat moest ik dus op een vereniging van eigenaren avond horen .... toen het al 7 maanden aan de gang was ... als ze nou in die 7 maanden één keer aan hadden gebeld had ik daarna nooit meer na 10 uur mijn droger gedraait... maar nu moest ik horen dat ik al meer als een half jaar overlast veroorzaak.... heeeeeel scheef... ik ben toen op hoge poten bij de beneden buren langsgegaan en hebt gezegt dat als er wat is dat ze dan maar aanbellen.... maar dat ik niet gediend was van dat achterbakse gedoe...

prompt een week later belt de benedebuurvrouw aan dat er een lek is bij het balkon .. ik heb meteen uitgebreid putje schoongemaakt en was binnen een uur geregeld ... zo kan het dus ook

[b]
Fok!Forum
[/b]
  woensdag 17 juli 2002 @ 12:44:16 #16
23255 snickel
Merry Newyear
pi_5048847
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 12:38 schreef Isabeau het volgende:
Politieinvalverhaal staat ook wel ergens in stukjes en zo op fok. Een vriendin van me werd beschuldigd van moord op haar broer, recherche dacht dat ze misschien bij mij bewijsmateriaal had neergelegd/verstopt. Dus, 8 man recherche in kogelvrije vesten in je huis (stonden met getrokken pistolen voor m'n deur!) die elk papiertje, elk rommeltje alles alles alles overhoop halen in je huis en dan je dagboeken, dierbare dingetjes en je pc (m'n pc!!) meenemen.

Nee dat klagen heeft al helemaal geen zin en al zeker niet als je niet eens weet wat er aan de hand is! Of is er wel ooit iemand komen vragen waarom het allemaal zo was? De conclusies zullen allemaal wel weer veel te snel zijn getrokken ofsow
---Spelfouten zijn bewust niet gecorrigeerd. Dit voor mensen die het verbeteren hiervan tot levenstaak zien. ---
pi_5048859
Ja, idd zeer herkenbaar. Kan me goed voorstellen dat je woest wordt.

Van die laffe buren die als je ze in de supermarkt tegenkomt mooi weer zitten te spelen, als je met ze in gesprek gaat omdat hun 'lieve' schoonzoon van het formaat swarzenegger mijn zoontje van 16 de strot dichtknijpt (zonder goede reden)en we met elkaar afspreken bij 'problemen' eerst even bij elkaar langs te gaan, maar de eerste de beste keer dat er iets is bouw- en woningtoezicht op je afsturen (anoniem natuurlijk) omdat we een open pergola achter ons huis aan het maken zijn en de lieve, lieve buren denken dat we illegaal een uitbouw aan het maken zijn.
Nou ja zeg! Om woest over te worden.

Godzijdank zijn ze nu verhuist (ze vonden de buurt zoveel minder geworden sinds wij er wonen).

Wel altijd zelf redelijk blijven zou ik zeggen. Je zult zien dat die idioten die niks anders te doen hebben dan klagen (zonder goede reden) vanzelf oprotten!

(Zo, eindelijk mijn frustatie ook even geloosd).

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_5048869
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 12:44 schreef snickel het volgende:

Nee dat klagen heeft al helemaal geen zin en al zeker niet als je niet eens weet wat er aan de hand is! Of is er wel ooit iemand komen vragen waarom het allemaal zo was? De conclusies zullen allemaal wel weer veel te snel zijn getrokken ofsow

Nee, nooit iemand over gehoord (ik hoopte al dat niemand het had gezien, niet dus...)

en ja, ze zullen wel de wildste conclusies hebben getrokken lekker, je reputatie naar de kloten.

pi_5048876
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 12:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, nooit iemand over gehoord (ik hoopte al dat niemand het had gezien, niet dus...)

en ja, ze zullen wel de wildste conclusies hebben getrokken lekker, je reputatie naar de kloten.

ach joh, nog ff
pi_5048885
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 12:38 schreef Isabeau het volgende:
die elk papiertje, elk rommeltje alles alles alles overhoop halen in je huis en dan je dagboeken, dierbare dingetjes en je pc (m'n pc!!) meenemen.

damn dat is wel heel erg vervelend om zo in verband gebracht te worden met een misdrijf en dat een stelletje vreemden al je spullen doorgespit hebben

maarreh.. nu is iedere fokker bij de recherche etc bekend

pi_5048895
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 12:45 schreef tiki het volgende:
Ja, idd zeer herkenbaar. Kan me goed voorstellen dat je woest wordt.

Van die laffe buren die als je ze in de supermarkt tegenkomt mooi weer zitten te spelen, als je met ze in gesprek gaat omdat hun 'lieve' schoonzoon van het formaat swarzenegger mijn zoontje van 16 de strot dichtknijpt (zonder goede reden)en we met elkaar afspreken bij 'problemen' eerst even bij elkaar langs te gaan, maar de eerste de beste keer dat er iets is bouw- en woningtoezicht op je afsturen (anoniem natuurlijk) omdat we een open pergola achter ons huis aan het maken zijn en de lieve, lieve buren denken dat we illegaal een uitbouw aan het maken zijn.
Nou ja zeg! Om woest over te worden.

Godzijdank zijn ze nu verhuist (ze vonden de buurt zoveel minder geworden sinds wij er wonen).

Wel altijd zelf redelijk blijven zou ik zeggen. Je zult zien dat die idioten die niks anders te doen hebben dan klagen (zonder goede reden) vanzelf oprotten!

(Zo, eindelijk mijn frustatie ook even geloosd).

Ja, ook lekker frustrerend van die achterbakse lui als buren. Redelijk blijven? Ik doe niet anders, ik ben één en al redelijkheid, ik barst van de redelijkheid....maar nu heel even niet! Als er nu iemand zou aanbellen dan krijgt diegene de volle lading

En ik rot zelf wel op, zo snel mogelijk....ik kan toch niet langer dan 3 jaar in hetzelfde huis wonen

pi_5048909
Da's wel erg kut... En erg laf dat mensen het niet direct durven te zeggen en viavia klagen...

Maar hoe is dat gesprek met de woningbouw afgelopen? Sturen ze nog een advocaat op je af en dreigen ze nog met huisuitzetting?

pi_5048919
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 12:49 schreef spaceben het volgende:

[..]

damn dat is wel heel erg vervelend om zo in verband gebracht te worden met een misdrijf en dat een stelletje vreemden al je spullen doorgespit hebben

maarreh.. nu is iedere fokker bij de recherche etc bekend

Ik heb de recherche (in een 6 uur durend verhoor) ook uitgelegd wat fok! nou eigenlijk was *zucht*, ach...misschien lezen ze nog steeds mee. Misschien luisteren ze nog steeds m'n telefoon af (deden ze namelijk). Je wordt er erg paranoia van, zo'n inval.
pi_5048939
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 12:51 schreef calvobbes het volgende:
Da's wel erg kut... En erg laf dat mensen het niet direct durven te zeggen en viavia klagen...

Maar hoe is dat gesprek met de woningbouw afgelopen? Sturen ze nog een advocaat op je af en dreigen ze nog met huisuitzetting?

Ze gaan klachten over mij anders behandelen en ze gaan de klagers vragen om eens een keer met mij te gaan praten, eventueel met de woningbouwvereniging erbij. Dus geen advocaat etc nodig Voorlopig.
pi_5048961
Het zijn vaak mensen die de hele dag nix beters te doen hebben en jou in de gaten houden en kijken wie er bij je op bezoek komt. Gewoon links laten liggen die lui, de verhuurder moet duidelijke bewijzen hebben dat je geluidsoverlast veroorzaakt. De politei zal zeker een paar keer langs geweest moeten zijn om die reden, en dat ligt dan vast in de computer die de regio-politie. Dus: "don't worry be happy" . Leef gewoon je eigen leven, geniet en laat die zeikerts links liggen.
Mijn glas is half leeg, maar gelukkig is de fles nog vol. PROOST !!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')