quote:haha ik heb bij Rentokill gewerkt op de afdeling pest control (ongediertebestrijding)
Op maandag 15 juli 2002 21:04 schreef blieblie het volgende:
Ik hoop alleen nooit maden ofzo tegen te komen, dan ga ik dus echt over mijn nek
Kakkerlakken, huizen die onder de vlooien zitten, huizen waar het stikt van de muizen. dan komt je associale luitjes tegen zeg. dr was es een vrouwtje die had dr huis onder de vlooien zitten. Toen ik dr kwam zei ze let niet op de rommel. Nu ik kon dr werkelijk op die slaapkamers geen poot trekken. Vuile onderbroeken pyama;s hier en daar wat speelgoed van de kinderen (arme kids). Vond ze het ook nog gek dat ik haar vertelde dat ik op deze mannier de vlooien niet weg kon krijgen. Dat ze eerst es op moest ruimen.
Een keer in Hoogeveen. Een kerel op een boven verdieping van een duplex woning. Kakkerlakken. Die kerel had 3 honden, die scheten overal in huis verder nog een paar slangen. (een kon hij niet eens vinden) Gatver wat stonk het daar zeg. Kon uiteindelijk niet met gif gaan spuiten want die lul was nog half dronken en wilde die beesten zijn huis niet uit doen. En die ene slang was weg. Een paar maand later toen die kerel waarschijnlijk door de woningstichting uit zijn huis was gezet kon ik het huis ontsmetten.
Toen een keer (ook in Hoogeveen) moest ik voor de woningstichting naar een woonhuis waar het heel erg stonk. Ik de oorzaak opsporen. Kruipruimte open doen. Hadden de bewoners (die inmiddels verhuisd waren) slacht afval van een of andere rituele slachting in dat gat van de kruipruimte geflikkerd alsof ze zelf niet helemaal snapten dat dat wel es zou kunnen gaan stinken. Ik heb het niet opgeruimd het was tenslotte geen ongedierte wat er liep.
Alleen eerst de maden even doodgespoten en de woningstichting de rest op laten knappen.
Gatverdamme zeg vies volk loopt er rond!
Wat leven sommige mensen toch smerig zeg!
quote:Ik werk inmiddels op een school dus die ongedierte prut is voorbij twas op zich wel leuk afwisselend werk hoor trouwens maar geen baan voor mijn leven
Op woensdag 17 juli 2002 10:33 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Gatverdamme! Ik had zelf ook een paar voorbeelden, maar die vallen hierbij in het niets.Ik leef met je mee.
Maar ff serieus, echt ranzig!
Ik had een klasgenoot (basisschool...errug lang geleden) die was altijd al onverzorgt en stonk vaak naar zweet ed.
Nou had ik het geluk dat ik een projectje moest doen...met hem. Opzich geen probleem, maar toen moest ik bij hem thuis eraan werken.
ARGH wat een smerig huis was dat! In heel het huis rook het naar zeik. Op sommige plekken lag er schijt van de katten. Op de plee zaten overal schijtresten en plassen zeik op de vloer. Op z'n kamer lag onder z'n bed ook een pas zeik. Echt te goor voor woorden gewoon!!! Ik ben toen ook gauw daar weggegaan...
Ik weet het, niet zo smerig als die slachtresten...maar toch een verhaal
een meisje in m'n vorige woonplaats ging op een dag naar de dokter, omdat ze last had van haar buik. foto's gemaakt, blijkt haar hele maag vol te zitten met maden! na onderzoek is gebleken dat haar vriend op het kerkhof aan z'n trekken kwam als zij er niet was.
als dit echt gebeurd is...brrrrrrrrrrrrrrrr!
quote:ja idd de verhalen van collega;s in amsterdam waren nog wel een paar keer zo senstioneel zal mij benieuwen of daar ook eentje hier komt zou leuk zijn
Op woensdag 17 juli 2002 10:38 schreef Djek_D het volgende:
En dan was jij nog maar bezig in Drente (met alle respect), maar in Amsterdam of zo zal het wel helemaal pretpark zijn.
ik ben dol op zulke verhalen haha!Q
edit - typo
quote:Euh,
Op woensdag 17 juli 2002 10:53 schreef The_penetrator het volgende:
Een paar dagen geleden heb ik mijn verstandskies laten trekken... Wat heeft dat nou met smerig zijn te maken zal je denken.... Nou, dat gat waar ie uitkwam is dus gaan ontsteken.
Nou vond ik de pijn die daarbij kwam kijken nog niet zo erg, maar wel de lucht die daardoor verspreidt werd.
Echt, ik stonk uit m'n bek als een beer uit z'n reet. Gisteren dus snel naar de tandarts geweest en die heeft het hele zaakje gecleaned en ik ruik weer als een roosje.edit - typo
Dat je weet hoe een roosje ruikt kan ik me indenken.
Maar hoe ben je erachter gekomen hoe een beer uit zn reet ruikt?
quote:DIt geloof ik dus voor geen meter, maden worden gelijk gedood door de zuurtegraad van de maag, en die beesten vreeten snel! haar maag was anders al naar de knoppen geweest!
een meisje in m'n vorige woonplaats ging op een dag naar de dokter, omdat ze last had van haar buik. foto's gemaakt, blijkt haar hele maag vol te zitten met maden! na onderzoek is gebleken dat haar vriend op het kerkhof aan z'n trekken kwam als zij er niet was.
quote:Tevens heb ik dit 'broodje-aap' (das trouwens ook goor
Op woensdag 17 juli 2002 10:57 schreef Tizmo het volgende:[..]
DIt geloof ik dus voor geen meter, maden worden gelijk gedood door de zuurtegraad van de maag, en die beesten vreeten snel! haar maag was anders al naar de knoppen geweest!
quote:nee, dit verhaal is niet waar. Op het kerkhof liggen de lijken namelijk niet voor het oprapen. Daarvoor moet je toch echt een graf openen, graven, kist openen en dan staat de lokale krant de volgende dag echt wel op zijn kop. Daarnaast moet je nog verse lijken vinden, want de staat van ontbinding slaat vrij snel toe.
Op woensdag 17 juli 2002 10:47 schreef Adamas het volgende:
okey, dit verhaal is, volgens een vriend van me waargebeurd:een meisje in m'n vorige woonplaats ging op een dag naar de dokter, omdat ze last had van haar buik. foto's gemaakt, blijkt haar hele maag vol te zitten met maden! na onderzoek is gebleken dat haar vriend op het kerkhof aan z'n trekken kwam als zij er niet was.
als dit echt gebeurd is...brrrrrrrrrrrrrrrr!
wat kennelijk (van horen zeggen) wel echt is gebeurd is een variant op dit verhaal;
meisje heeft last van haar buik, gaat naar de dokter, stuurt haar terug met het verzoek de volgende keer haar vriend mee te nemen. Volgende keer moet de vriend alleen bij de dokter komen, meisje wachten in de wachtkamer, vriend verlaat snel het pand en het meisje krijgt de mededeling dat er lijkrot in haar lichaam huist ...
gevolg; meisje half leeggesneden en nooit meer kinderen kunnen krijgen. Vriend werkte bij een mortuarium welke naderhand nog bewerkt is door de vader van het meisje die hiervoor nog een tijdje heeft kunnen zitten.
beknopte versie, niet uit eigen waarneming of omgeving, maar via via te horen gekregen. Of je het moet geloven moet je zelf weten, maar deze versie is een stuk aannemelijker dan 'maden in de buik omdat vriendje op het kerkhof met lijken naait'
[edit] te laat
quote:net als het verhaal van die vrouw die masturbeerde met die kreeft
Op woensdag 17 juli 2002 11:08 schreef SuperJERK het volgende:[..]
Tevens heb ik dit 'broodje-aap' (das trouwens ook goor
) wel vaker gehoord.
quote:lijkrot geeft in google 0 hits.
Op woensdag 17 juli 2002 11:09 schreef Reanimatie.com het volgende:vriend verlaat snel het pand en het meisje krijgt de mededeling dat er lijkrot in haar lichaam huist ...
wat is het?
quote:zoals ik al zei; ik heb het via via
Op woensdag 17 juli 2002 11:27 schreef MOONboy het volgende:[..]
lijkrot geeft in google 0 hits.
wat is het?
lijkrot zal ongetwijfeld een nettere naam hebben, maar ik heb niet echt de behoefte om achter een verklaring met beeldmateriaal aan te gaan
raadpleeg anders de huisarts eens ...
quote:Zo kende ik hem ook allleen niet met lijkrot maar met maden in de poes.
Op woensdag 17 juli 2002 11:09 schreef Reanimatie.com het volgende:[..]
nee, dit verhaal is niet waar. Op het kerkhof liggen de lijken namelijk niet voor het oprapen. Daarvoor moet je toch echt een graf openen, graven, kist openen en dan staat de lokale krant de volgende dag echt wel op zijn kop. Daarnaast moet je nog verse lijken vinden, want de staat van ontbinding slaat vrij snel toe.
wat kennelijk (van horen zeggen) wel echt is gebeurd is een variant op dit verhaal;
meisje heeft last van haar buik, gaat naar de dokter, stuurt haar terug met het verzoek de volgende keer haar vriend mee te nemen. Volgende keer moet de vriend alleen bij de dokter komen, meisje wachten in de wachtkamer, vriend verlaat snel het pand en het meisje krijgt de mededeling dat er lijkrot in haar lichaam huist ...
gevolg; meisje half leeggesneden en nooit meer kinderen kunnen krijgen. Vriend werkte bij een mortuarium welke naderhand nog bewerkt is door de vader van het meisje die hiervoor nog een tijdje heeft kunnen zitten.
beknopte versie, niet uit eigen waarneming of omgeving, maar via via te horen gekregen. Of je het moet geloven moet je zelf weten, maar deze versie is een stuk aannemelijker dan 'maden in de buik omdat vriendje op het kerkhof met lijken naait'
quote:Lijkrot is dat lijken rotten,
meisje krijgt de mededeling dat er lijkrot in haar lichaam huist ...
quote:Had die hond dat gedaan?
Op woensdag 17 juli 2002 11:37 schreef Reus het volgende:
Hmm in zeewolde zat ook iemand met een hond die zijn hele huis vol met strond had zitten (zelfs tot aan het plafond volgens de woningstichting) vrienden van mij zitten nu in dat huis maar het schijnt een week chemische reiniging te hebben gekost om alles schoon te maken (getverdemme alleen het idee al) voor ze er in mochten.
quote:dan had hij wel ernstig last van sproeipoep (maar naar wat ik gehoord heb was die vent zo smerig)
Op woensdag 17 juli 2002 11:40 schreef Tizmo het volgende:[..]
Had die hond dat gedaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |