abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5043201
Om te beginnen: ik ben een 14 jarige IDIOOT die met een verschrikkelijk probleem zit

Het begon allemaal 15 minuten geleden op MSN.

Ik heb redelijk goeie vrienden die mij volop steunen en willen helpen maar er is ook een groepje die mij niet afkunnen. En mij verschrikkelijk haten is daarnet gebleken. Ik weet niet waarom, ik ben meestal vriendelijk tegen iedereen. Als ik iemand niet afkan laat ik hem ook met rust, ik zal het nooit iemand moeilijk maken ofzo. Klinkt verschrikkelijk braaf maar ik ben zo.

Terug naar MSN, ik ben gewoon online, niet aan het chatten met iemand ofzo en oppeens krijg ik een berichtje van iemand van mijn vorige klas die zegt dat ze met mij wilt.
Ik geloofde er geen barst van maar ze bleef aandringen. Ik heb nog gezegd dat zij dat niet kon zijn maar toen ze zielig begon te doen gaf ik toe en heb ik de grootste blunder uit mijn leven gemaakt.
Ik vertelde ze ( iemand anders natuurlijk ) dat ik al een vriendin had ( dat is waar ). Al een geluk dat ik niet te veel details heb gegeven, maar wat haalt het ook uit? ( Ik heb gezegd da wij elkaar op de fuif van persoon X hebben ontmoet en dat ik van haar houd en zij van mij en dat we smssen omdat ze in antwerpen woont (ik tussen a'pen en brussel) Nu voel ik mij verschrikkelijk doordat ze dat weten. Lees maar in een van mijn posts verder naar beneden waarom. Het komt erop neer dat ze mij er verschrikkelijk voor zullen pesten, gewoon omdat IK iemand heb.

Toen zei die ene natuurlijk dat hij dat meisje niet was. Ik had het echt moeten weten want zij is iemand die ook bij die groep haters hoort. Heb ook gevraagd waarom hij mij zoiets lapte en het antwoord: Ik wil u gewoon zo hard mogelijk kloten iedereen weet da gij naar dees school komt volgend jaar.

Heb ik in paniek gezegd dat heel dat verhaal over mijn vriendin maar verzonnen was om haar (hem) te kunnen afwijzen. Verschrikkelijk dom natuurlijk maar ik was zo in paniek, ik weet hoe erg zij zijn, die pesten je gewoon dood, of anders kloppen ze je wel in de grond. Want vechten is het stoerste en het indrukwekkendste dat er is.

Ik heb nog geluk da ik samen met mijn beste vriend naar die nieuwe school ga, maar dat gaat ni veel uithalen vrees ik.

Ik voel mij echt wel verschrikkelijk, met zo'n gevoel moeten studeren voor het toelatingsexamen psychologie om daarna in zoiets terecht te komen. Het is trouwens de enige school hier in de buurt met een richting met 3u WI, en juist zoiets heb ik nodig.

Ik stop nu met typen ik voel mij veel te misselijk hiervoor ik zal de tekst wel editen naar iets beter leesbaar als ik mij wat beter voel. Er valt nog veel aan aan te vullen/verbeteren, ik weet het

Voor diegene die zo vriendelijk zijn om het te proberen: nee, op dit moment weet iedereen het al die kerel is veel te DOM om screenshots te maken maar iedereen gelooft die toch

[Dit bericht is gewijzigd door Olivis op 17-07-2002 00:27]

pi_5043247
ik snap iets niet: waarom mag je geen vriendin hebben?
pi_5043281
Het is inderdaat niet zo duidelijk
Maarre naar welke school ga je?

*steun geeft*

-=McLAREN ROELS=-
  dinsdag 16 juli 2002 @ 23:51:43 #4
272 R@b
No-nonsens
pi_5043312
Ik snap geen hol van dit verhaal

Maar ja, 14 jaar --> bijna 00:00. Bedtijd wellicht

OPA

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_5043322
Je wordt gewoon gepest. Makkelijkst op te lossen door de volgende acties uit te voeren: Honkbalknuppel in tas doen, morgen een gevalletje orthondist fixen.

En voortaan niet zo goedgelovig met MSN omgaan.

[Dit bericht is gewijzigd door weerdo op 16-07-2002 23:52]

pi_5043327
Ik denk dat je maar een klein deel vertelt, ik snap niet waarom het erg is dat je vertelt dat je een vriendin hebt. Ik snap nog minder waarom je dat later weer gaat tegenspreken.

Is het erg om een vriendin te hebben?

[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 16-07-2002 23:58]

pi_5043343
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 23:52 schreef weerdo het volgende:
Honkbalknuppel in tas doen, morgen een gevalletje orthondist fixen.

En voortaan niet zo goedgelovig met MSN omgaan. En LOG voortaan je MSN-gesprekken. Kan een hoop gelul achteraf schelen.

Dat kan een goed idee zijn!!
http://www.patchou.com/msgplus/download.htm

Kijk daar maar FF

-=McLAREN ROELS=-
pi_5043410
Waarom mag je geen vriendin hebben => het is mijn eerste echte vriendin en ze kennen ze niet dus iedereen gaat natuurlijk weeral beginnen over mijn vorige. (waar ik mij verschrikkelijk voor schaam) + ze kunnen mij toch ni uitstaan (en dat is al genoeg). De vriend waarmee ik van school verander kent haar gelukkig wel en hij geeft zelf toe dat het een heel mooi/tof meisje is, hopelijk kan hij een beetje helpen.

Bedtijd => nee je bent niet grappig

dinsdag 16 juli 2002 @ 23:59:28 #9
17205 Profesor
I have a dream!
pi_5043429
Ach je hebt altijd wel een groepje die je "haten" gaat vanzelf over.
En anders gewoon terug pakken, doe jezelf voor als een leuk meisje, laat hem gevoelige uitspraken doen en print de hele boel uit op A3 formaat en hang het rond op school
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
pi_5043465
Ik word gepest, ja das waar.

Maar ik ben deze vakantie al naar activiteiten gegaan zoals paintball enz met leeftijdsgenoten (georganiseerd door de stad) en overal waar ik tegenwoordig kom vinden ze mij tof. De reden waarom ze mij pesten is omwille van 3 jaar terug, toen was ik heel anders

woensdag 17 juli 2002 @ 00:01:41 #11
272 R@b
No-nonsens
pi_5043477
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 23:58 schreef Olivis het volgende:

Waarom mag je geen vriendin hebben => het is mijn eerste echte vriendin en ze kennen ze niet dus iedereen gaat natuurlijk weeral beginnen over mijn vorige. (waar ik mij verschrikkelijk voor schaam) + ze kunnen mij toch ni uitstaan (en dat is al genoeg).

Nah, dan zal ik wel te oud zijn (gelukkig) om dit soort problemen te begrijpen.....

Je kunt toch zeggen dat je een andere, veel leukere knappere vriendin hebt? Bovendien, 14, je begint net in de wereld die liefde en verdriet heet..

[Dit bericht is gewijzigd door R@b op 17-07-2002 00:03]

woensdag 17 juli 2002 @ 00:02:31 #12
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_5043490
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 00:01 schreef R@b het volgende:

[..]

Nah, dan zal ik wel te oud zijn (gelukkig) om dit soort problemen te begrijpen.....

Ik snap het ook niet helemaal...
For great justice!
pi_5043522
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 23:50 schreef RoBBeR_W_M het volgende:
Maarre naar welke school ga je?

*steun geeft*

nog maar een keer
-=McLAREN ROELS=-
  woensdag 17 juli 2002 @ 00:08:21 #14
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_5043580
Maak goeie vrienden op die school van je...
Zorg er dan wel voor dat het geen nerds zijn, maar van die grote bikkels ofzo...
Als je in de problemen zit, heb je altyd iemand die je kan helpen...
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_5043663
Ik heb ooit eens een vriendin gehad waarvoor ik mij verschrikkelijk schaamde en ik was er toen nog niet klaar voor want ik durfde niet onder haar ogen te komen. Da zijn al 2 zaken waarvoor ze mij heel hard zullen pesten. Het meisje waar ik nu me ben zie ik supergraag en wij zijn een normaal koppel (afgezien het feit dat we nogal ver van elkaar wonen).

Waarom het allemaal zo simpel is: die jongens zijn zo slecht dat ze alles waar ze mij mee kunnen kleineren gaan gebruiken. Daarbij komt dan nog dat ze redelijk populair zijn ( ) en daarbij waarschijnlijk mensen tegen mij gaan opzetten. Ook de mensen die ik nog niet ken en waarmee ik waarschijnlijk snel bevriend kan mee raken. Waar het eigenlijk op neerkomt: ze weten heel veel dingen over mij waarmee ze mij genadeloos kunnen pakken en reken er maar op dat ze dat zullen doen
Ik heb heel veel vrienden waar ik niet van weet aan wiens zijde ze nu staan. Ik ben naar rock werchter geweest met een van vrienden van die smeerlap die mij dat gelapt heeft, en ginder was hij heel vriendelijk maar wie weet wat em allemaal achter mijn rug zegt.

Ps. Ik heb mijn eerste post ge-edit het moet nu beetje duidelijker zijn.

woensdag 17 juli 2002 @ 00:14:24 #16
7152 Inbox4me
 Zo kijk ik altijd
pi_5043698
Hmz klote voor je.... ik denk dat je je op dit moment wel heel druk kunt gaan maken, maar mocht het zo zijn dat ze je proberen te pesten op die nieuwe school, probeer dan gelijk van je af te bijten. Als je het toelaat heb je kans dat ze ermee doorgaan.

En ook niet onbelangrijk: probeer zelfverzekerd over te komen (niet té ). Dus schouders ontspannen en rechtop lopen.

En tot die tijd: niet te veel over piekeren wat er kán gebeuren.

Succes!

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
pi_5043743
quote:
[b]Op woensdag 17 juli 2002 00:04 schreef RoBBeR_W_M
nog maar een keer
Sorry, er waren ook zoveel berichten in een keer, waarvoor dank

Zou liever de naam niet zeggen, wil het niet nog erger maken, alhoewel ik goed weet dat toch niemand van ginder dit zal lezen. Sorry, het zou toch niet echt veel helpen

pi_5043760
OKE
-=McLAREN ROELS=-
pi_5043772
Raaaaaaaar verhaal, zelfs de ge-editte versie is onleesbaar
pi_5043803
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 00:14 schreef Inbox4me het volgende:
En ook niet onbelangrijk: probeer zelfverzekerd over te komen (niet té ). Dus schouders ontspannen en rechtop lopen.
Weet ik, heb vroeger ooit een ongeluk gehad en sindsdien loop ik altijd een beetje voorovergebogen. Heb ik al veel mogen aanhoren, van vrienden en ook als het kwetsend bedoelt is. Van vrienden = zij proberen er mij op te doen letten dat ik recht loop. Als ze merken dat ik mij weer laat gaan (lukt alleen als ik erop let) geven ze mij discreet een tikje waardoor ik weer wakkerschiet Het gaat nu al een tijdje goed zonder hulp of pijn. Ben ik heel blij voor.
pi_5043934
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 00:18 schreef blieblie het volgende:
Raaaaaaaar verhaal, zelfs de ge-editte versie is onleesbaar
2x ge-edit
Veel duidelijker kan ik het voor de moment niet maken sorry. Weet niet of het ooit zal lukken die nog te verbeteren

Ik heb vrienden en ik maak er ook heel snel maar het enige probleem is op school gaan ze mij het onmogelijk maken

Wat zou ik nu doen? Morgen de hele tijd online zijn op msn om te zien of iemand iets zegt? Ik zou dat wel graag weten wat ze er nu van gemaakt hebben? Maar ik wil niet nog meer gekwetst worden en zou offline willen blijven. Misschien iemand dat daarover begint direct blokken? Ik weet het niet
Het probleem is die mannen kunnen mij nix schelen maar ipv je gerust te laten maken die je zo ongelukkig als maar kan

En sorry dat ik alles zo vaak herhaal maar ik ben zo ongelukkig dat ik mijn hart hier ook alleen maar uitstort. Morgen moet ik verderleren aan da gedoe om binnengelaten te worden EN NEE DIE KLOOTZAKKEN GAAN ER NIET VOOR ZORGEN DA IK VOLGEND JAAR TOCH NAAR ERGENS ANDERS GA!!!

Ik ga nu slapen en alles nogeens op een rijtje zetten hopelijk is het niet zo erg als het lijkt. Echt bedankt iedereen, was iedereen maar zo lief

[Dit bericht is gewijzigd door Olivis op 17-07-2002 00:49]

pi_5046607
kick
  woensdag 17 juli 2002 @ 09:09:08 #23
11777 Grote-Smoeldriaan
Als je wint, heb je vrienden
pi_5046667
Advies van Grote-Smoeldriaan

1. Ben jezelf
2. Schaam je nergens voor, niet voor jezelf, je ex of voor je huidige vriendin
3. Laat je niet gek maken maar ga gewoon door met wat je moet doen
4. Ben jezelf
5. Laat je niet uit de tent lokken

Dat groepje maakt zichzelf gewoon belachelijk door jou straks zwart te maken en lastig te vallen. Probeer wat nieuwe mensen te zoeken waarmee je vriendschap sluit en die je eerlijk vertelt hoe het zit. Nogmaals als je meegaat in hun acties dan gaat het mis, negeer ze voor zover dat kan en laat telkens aan anderen zien hoe kinderachtig zij bezig zijn.

Het is te zielig voor woorden dat dit soort dingen nog steeds gebeuren, het is gewoon een groepje zielige gefrustreerde pubers die niks beters te doen hebben.

succes ermee

Hard, gemeen en snel
  woensdag 17 juli 2002 @ 09:22:47 #24
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_5046729
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 00:01 schreef Olivis het volgende:
Ik word gepest, ja das waar.

Maar ik ben deze vakantie al naar activiteiten gegaan zoals paintball enz met leeftijdsgenoten (georganiseerd door de stad) en overal waar ik tegenwoordig kom vinden ze mij tof. De reden waarom ze mij pesten is omwille van 3 jaar terug, toen was ik heel anders

Weet je zeker dat je ons niet aan het dollen bent ???

Ik denk dat ze je pesten omdat je 3 jaar terug bent begonnen met de 3-eenheid...

...

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 17 juli 2002 @ 09:27:09 #25
272 R@b
No-nonsens
pi_5046746
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 09:22 schreef BansheeBoy het volgende:

...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')