quote:Was dat de vraag?
Op dinsdag 16 juli 2002 18:23 schreef SilverSpirit het volgende:
ben je dik?
quote:Nee, maar ik ben vrouw en ik wil nog ietsie kwijt dit jaar...
Op dinsdag 16 juli 2002 18:23 schreef SilverSpirit het volgende:
ben je dik?
quote:joh de zomer is bijna voorbij
Op dinsdag 16 juli 2002 18:27 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Nee, maar ik ben vrouw en ik wil nog ietsie kwijt dit jaar...
quote:Hij moet nog echt beginnen joh...
Op dinsdag 16 juli 2002 18:27 schreef Qarinx het volgende:[..]
joh de zomer is bijna voorbij
quote:Thanx...
Op dinsdag 16 juli 2002 18:27 schreef X-Ray het volgende:
Stack zijn fatburners die je oa bij de fitnessschool kan kopen.
Stack is een legale amfetaminesoort.
Stack III is zo sterk dat we ze wel eens namen als we uitgingen, gewoon om een beetje uit je dak te zijn.
quote:Hahahaha, ja maar ik ga over 4,5 week op vakantie met vriendje en die laatste 5 kilootjes gaan gewoon niet eraf (ik ben er al 23 kwijt sinds 1,5 jaar). Het is niet enorm veel maar als het nog ff kan, dan graag. Ik hoor graag adviezen om binnen 4,5 week 5 kilo kwijt te zijn...
Op dinsdag 16 juli 2002 18:27 schreef Qarinx het volgende:[..]
joh de zomer is bijna voorbij
quote:Je opsluiten in een sportschool misschien?
Op dinsdag 16 juli 2002 18:30 schreef Muurbloempje het volgende:Hahahaha, ja maar ik ga over 4,5 week op vakantie met vriendje en die laatste 5 kilootjes gaan gewoon niet eraf (ik ben er al 23 kwijt sinds 1,5 jaar). Het is niet enorm veel maar als het nog ff kan, dan graag. Ik hoor graag adviezen om binnen 4,5 week 5 kilo kwijt te zijn...
Wel veel hoor 5 kilo in 4.5 week..
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 18:33 schreef Qarinx het volgende:[..]
Je opsluiten in een sportschool misschien?
Wel veel hoor 5 kilo in 4.5 week..
quote:Dank je...
Op dinsdag 16 juli 2002 18:45 schreef DaBuzzzzz het volgende:
www.vitamines.nlniet kopen daar wel veel info
quote:ja maar die stinken man. Ik heb ze van me ouders geroken.
Op dinsdag 16 juli 2002 18:54 schreef Qarinx het volgende:
Vivi zei een keer op forum dat Appelazijn tabletten ook schijnen te helpen.. innemen voor een maaltijd
quote:Das veel kilo! Wat voor dieet?
Op dinsdag 16 juli 2002 18:30 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Hahahaha, ja maar ik ga over 4,5 week op vakantie met vriendje en die laatste 5 kilootjes gaan gewoon niet eraf (ik ben er al 23 kwijt sinds 1,5 jaar). Het is niet enorm veel maar als het nog ff kan, dan graag. Ik hoor graag adviezen om binnen 4,5 week 5 kilo kwijt te zijn...
Stacker ervaringtest
http://www.freddo.nl/stacker/stacker.htm
Kijk ook is naar Xenadrine, schijnt effectiever en veiliger te zijn, maar wel duurder. Heb het zelf nog niet geprobeerd.
quote:Deels weight watchers en laatste 9 kilo eigenlijk door goed te eten en gezond en niet meer na 8 uur in de avond. Veel water drinken. Alleen die laatste loodjes willen nog niet...
Op dinsdag 16 juli 2002 19:20 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Das veel kilo! Wat voor dieet?
quote:Die laatste loodjes zijn dan ook de moeilijkste, het is absoluut onverantwoordelijk om die nog proberen met fatburners even snel voor de vakantie weg te werken.
Op dinsdag 16 juli 2002 21:05 schreef Muurbloempje het volgende:
Deels weight watchers en laatste 9 kilo eigenlijk door goed te eten en gezond en niet meer na 8 uur in de avond. Veel water drinken. Alleen die laatste loodjes willen nog niet...
Wellicht dat het je lukt hoor, Maarrrrr......als jij al 23 kilo bent afgevallen en mbv ephedra-achtige pillen nog eens 2-5 kio afvalt, dan snakt je lichaam straks zo ongelooflijk erg naar voedsel dat een terugval bijna onherroepelijk is.
Risico is dus dat je na de zomer vakantie zo'n 6-10 kilo aankomt. Trust me, been there, done that
ging alleen om nog meer kilo's.
Beste is juist voor die laatste loodjes je eetpatroon in een compleet gezonde te veranderen (blijvend dan he) en daarbij zoveel mogelijk te bewegen.
Gefeliciteerd trouwens met je 23 verloren kilo's, toppresatie, pas alleen op dat je het nu niet verpest. Effe snel afvallen met pillen is beter geschikt als je een start wilt maken met een dieet om alvast de eerste 5 kwijt te zijn ofzo, maar dus niet voor de laatste 5.
Heel veel succes ermee
quote:Ik weet het, ik ga maar gewoon door met gezond eten en veel water drinken. Is trouwens ook zonde om weer geld te spenderen aan al die dingen terwijl het om de laatste loodjes gaat. Maar het is niet zo dat ik ongelukkig ben nu hoor, mijn vriend vind me mooi en van hem hoeft er niks af maar voor mezelf wil ik er nog wel een paar kilo vanaf. Maar het is niet een halszaak, vond het wel leuk om het voor de vakantie eraf te hebben maar ik ga lekker genieten van de vakantie, met of zonder 5 kilo eraf. Komt erna wel weer...
Op dinsdag 16 juli 2002 21:18 schreef Barsine het volgende:[..]
Die laatste loodjes zijn dan ook de moeilijkste, het is absoluut onverantwoordelijk om die nog proberen met fatburners even snel voor de vakantie weg te werken.
Gefeliciteerd trouwens met je 23 verloren kilo's, toppresatie, pas alleen op dat je het nu niet verpest. Effe snel afvallen met pillen is beter geschikt als je een start wilt maken met een dieet om alvast de eerste 5 kwijt te zijn ofzo, maar dus niet voor de laatste 5.Heel veel succes ermee
ECA Stack zijn idd fatburnerpillen.
Ik gebruik ze min of meer als testje, als proef. Mijn vader
had ze een tijdje geleden besteld via www.bodybuilding.com
maar kon ze vanwege een ontstekingswerend middel dat hij nu slikt
niet langer slikken. En hij vond het prima dat ik ze eens probeerde.
Dat doe ik dus momenteel en ik moet eerlijk zijn: ze werken!
Toch zou ik ze niet zomaar aanraden, want het is nogl heavy spul
en dat wist ik van tevoren. Je kunt vervelende bijwerkingen als
hartkloppingen en n beetje n opgefokt gevoel krijgen (dat had ik
althans). Ik werd ook op n ochtend wakker met een enorm versnelde
hartslag, maar heb er nu geen last meer van.
Ik gebruik ze omdat ik n tijdje n dieet heb gedaan, daarbij 15 kilo
ben afgevallen en er inmiddels weer enkele kilo's aanzitten die me
niet bevallen. Ik heb geen zin om weer te hongeren (zo ben ik afgevallen)
en dus wilde ik dit eens proberen.
Het zijn geen goedkope pillen, al krijg je wel een redelijk groot potje.
De bestanddelen van het middel zijn dus oa cafeine en aspirine en
dat maakt gewoon dat je stofwisseling versnelt.
Verder kan ik er weinig zinnigs over zeggen, ik merk wel dat mn lichaam
strakker is geworden, dat bijv. m'n buik platter is geworden, maar
ik weet nog niets over de langere termijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |