De avond begon goed, we waren in een melige bui dus wij met z'n drieën in 16-jarige style Breezers bestellen. Schitterend, iedereen zat ons aan te kijken..
Echter, toen we daar een paar van hadden opgedronken en één van mijn vriendinnen naar huis ging, bleven we met z'n tweetjes over en haar vriend kwam nog even langs.. Ik voelde me een beetje het vijfde wiel aan de wagen dus ik denk, ik ga de dansvloer in mijn eentje even op, laat de 2 tortelduifjes maar alleen..
Ik had een kort rokje aan, het was bloedheet en een gewoon shirtje aan.. Komt er ineens zo'n gozer op me af die heel opdringerig doet en me al de hele tijd zit aan te kijken, terwijl ik echt wel duidelijk maakte dat ik geen interesse had.
Gaat ie vervolgens ongegeneerd aan m'n kont zitten voelen of ik een string aan heb (althans; dat zei hij).. uuulggghhh!!!
Godver, ik was echt zwaar pissig!! Gelukkig waren wel een paar mensen zo aardig om die jongen even op z'n plek te wijzen (richting uitgang dus) maar toch, het verknalt je hele avond..
Ik vraag me af: Wat bezielt je om zo kansloos opdringerig te doen als jongen. Je kans op succes wordt alleen maar kleiner en je maakt jezelf compleet belachelijk.. Of doen ze dat echt alleen maar om even je kont aan te raken ??
quote:Oh, dat is niet het probleem hoor, ik vraag me meer af wat zo'n figuur bezielt!
Op maandag 15 juli 2002 23:47 schreef ParanoidEv het volgende:
Ja hallo sorry hoor maareh: kan je zelf niets terug doen?
En of er op FOK! ook van die asocialen zijn die met 1 gebaar iemands avond flink kunnen verkloten..
En ik vind het alleen maar fijn om te weten dat er meer mensen in een kroeg zijn die het niet normaal gedrag vinden.
Drank tast de hersenen aan & Drank maakt meer kapot dan je lief is...
en er zijn altijd van die bepaalde zielige figuren die daar niet mee om kunnen gaan helaas
quote:respectloze reactie dit...
Op maandag 15 juli 2002 23:50 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[edit - verwijderd]
[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 15-07-2002 23:53]
Dat Leert hem wel af! die viezerik!
[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 16-07-2002 00:03]
Maar ik zou het me niet te erg aantrekken. Soms zijn er van die kloothommels.
Ga iig nooit in Italie in je eentje dansen. Was daar een weekje. De meiden bij ons uit de groep vluchten altijd naar mij toe als er weer zon Italiaan helemaal over hun heen zat, om te doen alsof ik hun vriend was. Dat was de enigste manier om die Italianen kwijt te raken voor de dames, nee accepteren ze daar volgens mij niet.
quote:Nou ja, kijken mag heus wel en je kunt idd. in zo'n rokje wel zien of iemand een string draagt.. Maar ik vind het gewoon walgelijk dat die gozer zomaar aan me komt.
Op maandag 15 juli 2002 23:52 schreef honesty het volgende:
je kan toch kijken of iemand een string aan hebt, maar ja dan is het ook niet goed
En ja, ik had wel een string aan... Een gewone slip staat niet bij het rokje.
Ik vind het behoorlijk triest om het op de drank te gooien.. Dan ken je jezelf wel erg slecht als je dan niet meer weet wat je doet. Ook al heb ik drank op, ik stop met drinken als ik me een 'beetje vreemd' begin te voelen. Dan haal je niet van die stommiteiten uit
quote:Ik voel helemaal met je mee, het is ook walgelijk!!!
Op maandag 15 juli 2002 23:59 schreef El_Evelien het volgende:[..]
Nou ja, kijken mag heus wel en je kunt idd. in zo'n rokje wel zien of iemand een string draagt.. Maar ik vind het gewoon walgelijk dat die gozer zomaar aan me komt.
Oh ja, nog ff off topic, je Fotoboek page klopt niet meer, je bent al weer bijna 2 weken 23
[Dit bericht is gewijzigd door eNaSnI op 16-07-2002 00:04]
quote:Gelukkig zag je dat er ook mensen zijn die wel weten wat wel en niet kan. Ik kan het me voorstellen dat je je als vrouw gewoon heel erg onprettig voelt en dat je dat niet na 5 minuten al weer vergeten bent.
Op maandag 15 juli 2002 23:41 schreef El_Evelien het volgende:
Gelukkig waren wel een paar mensen zo aardig om die jongen even op z'n plek te wijzen (richting uitgang dus) maar toch, het verknalt je hele avond..Ik vraag me af: Wat bezielt je om zo kansloos opdringerig te doen als jongen. Je kans op succes wordt alleen maar kleiner en je maakt jezelf compleet belachelijk.. Of doen ze dat echt alleen maar om even je kont aan te raken ??
In ieder geval succes en hopen dat het niet weer gebeurt.
quote:verder kun je zo'n gozer niks verwijten, anders zou ie diep in de nacht op Fok! een topique hebben geopend dat ie een fraai popje in de kroeg heeft gezien en er niet op af durfde te stappen.
terwijl ik echt wel duidelijk maakte dat ik geen interesse had.
Maar ik verbaasde me er over dat je zo kansloos tekeer kunt gaan in een kroeg waar je misschien nog wel 100x zal gaan komen in de toekomstige paar jaren.
't Is heus niet dat ik preuts ben (integendeel, zouden mijn vrienden roepen); maar als ik duidelijk te kennen geef dat ik geen interesse heb dat de jongen in kwestie in mijn 'intimate space' komt dan vind ik het niet meer dan normaal dat hij dat respecteert.
We zijn met z'n allen toch geen stel losgeslagen dieren die alles veroveren waar we met onze handen aan kunnen komen ?!
quote:Sorry herald... daar kan ik me toch echt niet in vinden. Je gaat niet ongevraagd aan iemand zitten.
Op dinsdag 16 juli 2002 00:09 schreef Herald het volgende:
Het gaat natuurlijk voornamelijk hierom
[..]verder kun je zo'n gozer niks verwijten, anders zou ie diep in de nacht op Fok! een topique hebben geopend dat ie een fraai popje in de kroeg heeft gezien en er niet op af durfde te stappen.
quote:hihi.. Dat is ook weer zo.. Maar zoals je terecht citeert had ik op afstand allang te kennen gegeven geen interesse te hebben..
Op dinsdag 16 juli 2002 00:09 schreef Herald het volgende:
Het gaat natuurlijk voornamelijk hierom
[..]verder kun je zo'n gozer niks verwijten, anders zou ie diep in de nacht op Fok! een topique hebben geopend dat ie een fraai popje in de kroeg heeft gezien en er niet op af durfde te stappen.
Mannen moeten eens leren dat ze vrouwen niet versieren door hun kont te strelen (of te knijpen!!)
quote:heb je het wel heel duidelijk gedaan? Mannen zijn nooit zo slim
Op dinsdag 16 juli 2002 00:14 schreef El_Evelien het volgende:
Maar zoals je terecht citeert had ik op afstand allang te kennen gegeven geen interesse te hebben..
quote:Een beetje chagerijnig teruglachen, duidelijk arrogant langs en door em heen kijken..
Op dinsdag 16 juli 2002 00:15 schreef Herald het volgende:[..]
heb je het wel heel duidelijk gedaan? Mannen zijn nooit zo slim
en toen ie bleef kijken me demonstratief omdraaien..
en toen spotte hij mijn kont..
<zucht> zijn mannen écht zo dom ??
quote:Ja
Op dinsdag 16 juli 2002 00:17 schreef El_Evelien het volgende:[..]
quote:Nou, dat lijkt me niet zo verstandig.. Dan heb je meteen de toon gezet die avond en verpest je de sfeer voor een heleboel mensen..
Op dinsdag 16 juli 2002 00:18 schreef Hiawatha het volgende:
Direkt een snoeiharde mep in z'n gezicht geven. Dat soort eikels verdienen dat!
bovendien verlaag ik me dan tot hetzelfde niveau als die jongen (fysiek contact)..
quote:Vraag me af offie dat nog voelt.. vermoed dat ie wel wat op had, want dit is best wel dom gedrag ja...
Op dinsdag 16 juli 2002 00:18 schreef Hiawatha het volgende:
Direkt een snoeiharde mep in z'n gezicht geven. Dat soort eikels verdienen dat!
overigens durf k dat zelfs niet eens als ik veel op heb, dan word ik duf
Maaruh voor jongens en meisjes vind ik ook, zoals Evelien al zegt, respectloos! Als ik zeg nee, moeten ze dat ook aanvaarden, punt uit!
De eerste beste meid die dat bij mij probeert zet ik gigantisch voor lul, dat weet ik heel zeker! En als ik een jonge het zie doen bij een meid, en het is duidelijk te merken dat zij er niet van gecharmeerd is, zou ik die gast ook wel ffkes aanspreken ja, wat ie zich wel niet denkt! (ligt er voor mijn gevoel wel aan hoe het meisje in kwestie zich gedraagt!! Als ze het naar mijn mening uitlokt, dan zoekt ze het zich ook maar zelf uit)
quote:nou een heleboel vrouwen, of misschien alleen Ripley (of ik denk dat Ripley het zegt omdat het voorbeeld zo fraai is) zeggen dat zelfs als ze naakt over straat lopen dat dat dan nog geen reden is om ze ongevraagd te betasten.
Op dinsdag 16 juli 2002 00:22 schreef CrazyByte het volgende:
(ligt er voor mijn gevoel wel aan hoe het meisje in kwestie zich gedraagt!! Als ze het naar mijn mening uitlokt, dan zoekt ze het zich ook maar zelf uit)
Dus de hamvraag, wat is uitlokken en waarom zou een nee dan geen nee meer zijn?
quote:Dus als ik mijn lul op de grote markt uit m'n broek haal, hoeft niemand daar aanstoot aan te nemen, ik moet het immers zelf weten.
Op dinsdag 16 juli 2002 00:27 schreef Herald het volgende:[..]
nou een heleboel vrouwen, of misschien alleen Ripley (of ik denk dat Ripley het zegt omdat het voorbeeld zo fraai is) zeggen dat zelfs als ze naakt over straat lopen dat dat dan nog geen reden is om ze ongevraagd te betasten.
quote:nee als jij je lul op de grote markt uit je broek haalt en ik pak hem eens stevig vast, dan vind je dat niet erg want dat lok je zelf uit toch?
Op dinsdag 16 juli 2002 00:29 schreef gelly het volgende:
Dus als ik mijn lul op de grote markt uit m'n broek haal, hoeft niemand daar aanstoot aan te nemen, ik moet het immers zelf weten.
quote:Dat denk ik wel ja. Ik zou er iig niet van opkijken.
Op dinsdag 16 juli 2002 00:32 schreef Herald het volgende:[..]
nee als jij je lul op de grote markt uit je broek haalt en ik pak hem eens stevig vast, dan vind je dat niet erg want dat lok je zelf uit toch?
quote:Dat klopt, als je naakt over straat loopt dan wil het niet zeggen dat iemand je ongevraagd mag betasten, maar je geeft er wel aanleiding toe.
Op dinsdag 16 juli 2002 00:27 schreef Herald het volgende:[..]
nou een heleboel vrouwen, of misschien alleen Ripley (of ik denk dat Ripley het zegt omdat het voorbeeld zo fraai is) zeggen dat zelfs als ze naakt over straat lopen dat dat dan nog geen reden is om ze ongevraagd te betasten.
En helaas is NEE inderdaad niet altijd meer NEE, maar interpreteren sommige het als een JA
Daar kan ik helaas niks aan doen!
Maaruh ik bedoelde meer van als ze het zo half/half toelaat en dan ineens gaat lopen zeiken ofzo, dat hij van haar af moet blijven enzo, of dat ze het zelf doet en als hij dan wat doet, ze begint te zeuren! En uitlokken vind ik dus op een verkeerde manier signale terug geven, zo van kom maar ik wil het wel, terwijl ze eigenlijk bedoeld nee dat wil ik niet!
Nou dan is het je eigenschuld vind ik!!
edit:
Typo
[Dit bericht is gewijzigd door CrazyByte op 16-07-2002 00:41]
quote:dus dan ook: als een meisje zich sexy kleed is dat uitdagend en vraagt ze er om
Op dinsdag 16 juli 2002 00:32 schreef gelly het volgende:[..]
Dat denk ik wel ja. Ik zou er iig niet van opkijken.
quote:Nee, maar ik zou niet raar opkijken als iemand dan daadwerkelijk aan d'r kont zit. Niet dat ik het goedkeur, maar ik kan het me voorstellen.
Op dinsdag 16 juli 2002 00:41 schreef GS2K1 het volgende:[..]
dus dan ook: als een meisje zich sexy kleed is dat uitdagend en vraagt ze er om
quote:tja het is natuulijk zo dat een vrouw zich graag sexy kleed om meer aandacht te krijgen.
Op dinsdag 16 juli 2002 00:43 schreef gelly het volgende:[..]
Nee, maar ik zou niet raar opkijken als iemand dan daadwerkelijk aan d'r kont zit. Niet dat ik het goedkeur, maar ik kan het me voorstellen.
quote:Uiteraard, maar als je als vrouw naakt in een disco gaat staan loop je wel een groter risico om aangerand te worden dan als je met een coltrui en een tuinbroek aan gaat stappen natuurlijk.
Op dinsdag 16 juli 2002 00:52 schreef supah het volgende:
Sorry hoor maar al liep ze naakt rond heb je dr nog met je poten vanaf te blijven als zij er niet van gediend is.
quote:het is maar wat je beter staat natuurlijk
Op dinsdag 16 juli 2002 00:54 schreef gelly het volgende:[..]
Uiteraard, maar als je als vrouw naakt in een disco gaat staan loop je wel een groter risico om aangerand te worden dan als je met een coltrui en een tuinbroek aan gaat stappen natuurlijk.
quote:Waarom?? Omdat mensen doof worden en het woordje NEE niet meer kunnen verstaan??
Op dinsdag 16 juli 2002 00:54 schreef gelly het volgende:[..]
Uiteraard, maar als je als vrouw naakt in een disco gaat staan loop je wel een groter risico om aangerand te worden dan als je met een coltrui en een tuinbroek aan gaat stappen natuurlijk.
Maare... het ging er meer om dat iemand haar ongevraagd betast en waarom iemand denkt dat te kunnen doen terwijl ze via andere signalen had aangegeven geen interesse te hebben. Blijkbaar werd er gedacht dat 1 enkele aanraking en een stoere opmerking genoeg waren om groen licht te krijgen.
Of ze wilden gewoon even lekker voelen
Of een weddenschapje met vrienden
Of dus dat machts-iets.
Overigens is alcohol sowieso een waardeloos excuus, je weet als je zwaar dronken bent nog steeds wel wat iemand communiceert, de keuze om er wat op uit te doen is alleen wat beinvloed.
quote:
Op maandag 15 juli 2002 23:41 schreef El_Evelien het volgende:Ik vraag me af: Wat bezielt je om zo kansloos opdringerig te doen als jongen. Je kans op succes wordt alleen maar kleiner en je maakt jezelf compleet belachelijk.. Of doen ze dat echt alleen maar om even je kont aan te raken ??
quote:Wat bezielt zo iemand?
Op maandag 15 juli 2002 23:59 schreef El_Evelien het volgende:[..]
Ik vind het behoorlijk triest om het op de drank te gooien.. Dan ken je jezelf wel erg slecht als je dan niet meer weet wat je doet. Ook al heb ik drank op, ik stop met drinken als ik me een 'beetje vreemd' begin te voelen. Dan haal je niet van die stommiteiten uit
Als het 1 is, dan is het een wonder dat die gozer nu nog leeft of op z'n minst nu nog kan lopen...!?
Als het 3 is... dan... dan was het iets erger afgelopen...
Ik denk dat het 2 is, en ja het is triest dat het zo is...
Maar een aantal mensen blijken zo eenmaal te zijn, zuipen maar en wetende dat je, je gestoord gaat gedragen. Dat is gewoon fout! En daar is geen excuus voor, je drinkt dan gewoon niet of hoogstens in mate...!
Nu komt er ineens ook een andere gedachte in me op, je gaat... euhh... hoe moet ik het zeggen... uitdagend gekleed alleen de dansvloer op, waar ook nogal wat mensen lopen / dansen die veel op hebben...tja...
Wat ik absoluut niet wil zeggen is dat het jouw schuld is maar vroeg of laat gebeurt het. Natuurlijk is het wel zo dat als je met een jongen de dansvloer op gaat dat het ook kan gebeuren, maar de kans lijkt me kleiner en als het gebeurt dan zou die jongen iets kunnen toch.
Maar natuurlijk de dames kunnen voor hun zelf opkomen, of men rekent op buitenstaanders (toch wel een risico).
Maar ten eerste verwachtte je dit ook niet...
Maar ja... eigenlijk weet je toch dat de volgende dingen:
- schaars gekleed
- alleen op dansvloer
Door die 'gozer' als een soort uitnodiging wordt gezien!
Hij heeft het recht niet om jou aan te raken! maar we leven nu eenmaal in een maatschappij waar een aantal bavianen rond zwerven die het als hun speeltuin zien... wat doe je dan:
Je gaat toch door met je stelling
"ze hebben het recht niet en daarmee basta!" en gaat gewoon door
of
"pas je enigszins aan, aan de risico's" niet alleen op dansvloer e.d.
Ik heb dit echt vaak genoeg gezien en het was iedere keer die drank wat hun liet gedragen als een oermens en de gevolgen...pfooeeefff...
Mijn gedachten gang is misschien wel wat zwart / wit, maar risico's kan toch ergens wel inperken... ok... ok... je kan ze niet 100% voorkomen
Mannen zijn varkens, maar vrouwen kunnen er ook wat van
[Dit bericht is gewijzigd door Bastard op 16-07-2002 10:10]
quote:Misschien omdat het topic vanuit haar beleving is aangemaakt? Is toch niets mis mee lijkt me.
Op dinsdag 16 juli 2002 09:12 schreef TrashNSk8 het volgende:
DE tering, zoiets is misschien niet leuk voor je, maar vrouwen kunnen net zo vervelend zijn. Triest dat je er een geslachtsspecifiek iets van maakt.
Overigens denk ik dat het andersom veel minder speelt. Ten eerste doen vrouwen het vele malen minder en als het gebeurt zijn de mannen vaak zo verbaasd en verlekkerd dat een vrouw het bij hun doet dat ze het maar al te graag toelaten. Een vrouw is toch duidelijk selectiever in of ze het toestaat, ze zal het vaak puur om de onbeschoftheid afkeuren. Een man kijkt toch eerst of het een lekkere vrouw is alvorens een reactie te bepalen. Wat wederom niet wil zeggen dat het niet andersom kan, ik denk hier even in grote lijnen.
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 00:38 schreef supah het volgende:
DAMN! Dat mensen dat ook nog echt durven?Ik heb soms wel zoiets van "Daar zou ik wel eens aan willen voelen...." maar dat doe ik dan weer niet omdat dat een beetje Not done is. Als je het al doet ALTIJD eerst netjes vragen!
quote:" En even met mn vingers over uw boezem glijden "
Op dinsdag 16 juli 2002 10:24 schreef KingCold het volgende:[..]
LOL, 'goedendag! Mag ik even aan uw bips zitten?'
Vindt je het raar dat dit is gebeurt ?
we ware zwaar melig.... vertel je net, jullie bestelde
16-jarig breezers en schitterend ook nog ?
Volgens mij vroeg je er gewoon om, en kom je hier nu zielig
je verhaaltje zitten doen...(ondanks dat die kerel gewoon ze handen thuis had moeten laten)
Niet echt raar dat dat gebeurt, als je eerst als een kindje breezertjes staat te drinken aan de bar, vervolgen melig en onder invloed in je remy op die dansvloer gaat staan stampen > kleine lijpo dat je bent :p
Eeen beetje lompe actie, we kunnnen dat beetje beter weg laten denk ik eigenlijk... maar anyway
dit soort zaken ligt nog al vrij moeilijk, ik was er niet: heb niet gezien hoe jij je hebt gedragen. En of die kerel
wel helemaal wijs was enzo... maargoed hij had met z'n poten van je af moeten blijfen(naar een string zoeken doe ie maar in een winkel ofzo) > maar denk wel dat je zonder dat je het mischien zelf beseft, toch erg los bent gegaan
waardoor deze kerel d8, nauw laten we het nog maar is ff een xtje proberen.
En dat heb je deels aan je zelf te danken.
liefs inferno
Er was ook nog wel iets grappigs gebeurd in een café daar. Er was een jongetje (zo'n wigger) en die stond de hele tijd bij een meisje te dansen. Dat meisje maakte duidelijk dat ze niets van hem moest hebben door met dr rug naar hem toe te gaan dansen. Hij begreep de hint niet en bleef doorgaan, volgens mij zat hij ook nog aan dr.
Dat meisje gooide vervolgens haar drankje in zn gezicht, waarop dat losertje superboos op haar werd!
Hij stond een beetje provocerend met zn armen te zwaaien (je weet wel, zo dansen rappers zeg maar) en hij sloeg dat meisje gewoon!
Nou, toen heb ik met een paar ander jongens hem ff naar buiten gewerkt, wat een drol zeg :S
Stond hij even later buiten van diezelfde provocerende gebaren te maken riching dat café...
waar gaat het heen met deze wereld?
Op die lui moet ik dus inderdaad
quote:Heb ik ook weleens gezien ja
Op dinsdag 16 juli 2002 12:10 schreef 0_o het volgende:
Hij stond een beetje provocerend met zn armen te zwaaien (je weet wel, zo dansen rappers zeg maar) en hij sloeg dat meisje gewoon!
Nou, toen heb ik met een paar ander jongens hem ff naar buiten gewerkt, wat een drol zeg :S
Iemand sloeg een vrouwke, werd ie door 5 negers in mekaar gestampt.
quote:Heeft dit niet met respect te maken, als je respect zou hebben voor vrouwen (maar ik bedoel uiteraard voor mensen in het algemeen) dan zou je zoiets toch niet doen
Op maandag 15 juli 2002 23:41 schreef El_Evelien het volgende:Gaat ie vervolgens ongegeneerd aan m'n kont zitten voelen of ik een string aan heb (althans; dat zei hij).. uuulggghhh!!!
ik zou zoiets in ieder geval nooit doen..... tuurlijk is het leuk en spannend om te weten of je een string aan hebt maar dan ga ik toch nog niet meteen met mijn hand onder je rokje
nee serieus ik denk dat als je persect hebt voor iemand dat je dan zoiets niet zal doen en dan kun je daar drank de schuld van geven, maar dat vind ik wel erg gemakkelijk.
Waarom doen al die mannen dat als ze weten dat er gewoon 0,0% kans is dat ze "scoren"
Of zijn er daadwerkelijk van die "BreEzAh-Sluts" die respectloze handtastelijkheid toestaan?
Iig, ik op dat soort jongens. Daar komt het op neer
quote:Het schijnt idd dat je vrouwen zo moet versieren
Op dinsdag 16 juli 2002 12:36 schreef MarkzMan_X het volgende:
Wat ik me dan afvraag:Waarom doen al die mannen dat als ze weten dat er gewoon 0,0% kans is dat ze "scoren"
Of zijn er daadwerkelijk van die "BreEzAh-Sluts" die respectloze handtastelijkheid toestaan?Iig, ik
op dat soort jongens. Daar komt het op neer
Als je je avond er door laat verpesten, zou ik toch voor de tweede optie gaan.
quote:Nee heb je .........
Op dinsdag 16 juli 2002 10:24 schreef KingCold het volgende:[..]
LOL, 'goedendag! Mag ik even aan uw bips zitten?'
Iedereen ziet dat, en al die knaapjes die dat zien denken dan dat het normaal is, en stoer, flex, strakka guCci of wat voor term er ook voor is.
edit: Typo
HOOR JIJ WEL TOT DIE "0.001%", OF NIET???
kijk er zijn zoals 'mnrtje' eerder al schreef
ook toch wel een behoorlijk aantal dames die denken
dat dit wel allemaal normaal is, dat zijn de zogenaamde
'BrEeZuhr-SlutS' > en volgens mijn mening bedraagt dat aantal toch al gauw zo'n kleine 2 procent (2 op de hondert)
Ik ken jouw niet, en zou graag willen weten wie jij bent
maar goed, we zitten hier op een forum >> en zo werkt dat nou een maal niet, anders had ik MISCHIEN de zaak beter
kunnnen inschaten >> maar laat 1 ding duidelijk zijn
ook al lijkt het mischien niet zo: > > ik wil hier absolut niet een 'indruk-wekken' op een of andere manier waardoor mensen denken dat jij
zo'n zogenaamde 'BrEeZuhr-Slut' bent. Helaas is het wel zo dat wij niet kunnen achterhalen: of jij daadwerkelijk geen 'provocerend gedrag' hebt vertoont, en of jij dan ook schuld hebt aan het geen wat zich heeft afgespeeld
Of het je eigen schuldt is weet ik niet, dat weten anderen van het form ook niet maar laat wel wezen dat je:
1 toch erg bijdehand over komt met
'Ik had een kort rokje aan, het was bloedheet '
2
'ik ga de dansvloer in mijn eentje even op'
3
'Komt er ineens zo'n gozer op me af'
(ineens > nee hoor, je had al eerder contact)
IK TWIJFEL AAN JE VERHAAL.
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 16-07-2002 20:59]
Gaan dat soort minderwaardige figuren als de jongen in dit topic soms bepalen wat men al dan niet aandoet??
Hij had gewoon met z'n grijpgrage vingertjes van d'r af moeten blijven zonder haar toestemming.
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 16:30 schreef KingCold het volgende:
Wat een onzin zeg, 'als je een kort rokje draagt dan vraag je erom':r:r:r:r
quote:
Gaan dat soort minderwaardige figuren als de jongen in dit topic soms bepalen wat men al dan niet aandoet??
quote:
Hij had gewoon met z'n grijpgrage vingertjes van d'r af moeten blijven zonder haar toestemming.
quote:vooruit ik hap
Op dinsdag 16 juli 2002 16:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Mee eens, maar een meid hem daar ook niet tot aanzetten...
dat is zo'n onzin, zo is er altijd wel iets te verzinnen. iemand op zijn bek rossen wegens 'je keek me vies aan' of 'steeds in bold reageren is suf'
quote:Off-topic, ik ga hier niet op in ofschoon de mods er duidelijk van afzien...
Op dinsdag 16 juli 2002 16:46 schreef Herald het volgende:[..]
vooruit ik hap
quote:Dat is GEEN onzin, wat het meisje in de openingspost is overkomen bevestigt mijn theorie...
dat is zo'n onzin ...
quote:Nee, zo is dat niet...
...zo is er altijd wel iets te verzinnen. iemand op zijn bek rossen wegens 'je keek me vies aan' of 'steeds in bold reageren is suf'
...
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 16-07-2002 21:04]
quote:Je hebt al meerdere malen je mening kenbaar gemaakt, maar waarschijnlijk lees jij de reacties toch anders. Velen waren het NIET eens met je, slechts enkele waren het met je eens.
Op dinsdag 16 juli 2002 16:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Het klinkt misschien vrij resoluut, maar je had toen beter gelijk door naar huis kunnen gaan...
Ik heb in een aantal andere topics al uitgelegd hoe ik hier over denk, velen waren het met me eens, een aantal niet. Maar als je zo schaars gekleed gaat vraag je er gewoon om volgens mijn bescheiden mening...
Hoe iemand zich kleedt kan iemands fantasie prikkelen maar daar moet het dan ook bij blijven. Ze laat naar zich kijken, dat wil nog niet zeggen dat ze wil dat mensen ongevraagd handtastelijk worden. Ze vraagt er dus niet om.
quote:Voelen door het broekje heen kan ook hoor, daar hoef je niet IN het broekje voor te zijn. Overigens iets wat al duidelijk in je intieme zone is en je niet bij een wildvreemde toestaat normaal gesproken.
Dus je rok was zo kort dat hij er makkelijk bij kon ???![]()
...
quote:Jij met je "voorkomen is beter dan genezen"... misschien zouden die mannen die hun handen te snel gebruiken preventief hun handen afgehakt moeten worden. Daarbij nog even zorgen dat de hormonen geen doorgang meervinden en de drang is ook weg. Dat is pas preventief zijn. Mensen willen nu eenmaal showen met hun lichaam (doen mannen ook), dat betekend dus niets meer en niets minder dan dat je mag KIJKEN.
Geloof me, ze willen gewoon je kont aanraken, hongerige jongens zijn altijd op zoek naar makkelijke prooitjes als waren zij schapen...Maar ff zonder dollen. De essentie van het verhaal is dat voorkomen beter dan genezen is, er zijn veel gekken, jij bent er al minimaal 1 tegengekomen, draag dus niet zulke kleding etc. ...
Vrouwen (mannen kunnen overigens natuurlijk ook altijd aangevallen worden maar ik zet het ff neer vanuit mijn belevingswereld) mogen dan niet meer naar het zwembad (hoeveel meisjes/vrouwen worden daar niet lastiggevallen?), niet meer joggen door het bos, en ook s avonds niet meer uitgaan.. want STEL dat er wat gebeurt? Dan heb je het zogenaamd zelf uitgelokt want je hebt jezelf in een gevaarlijke situatie gebracht.
Sommigen van jullie (ben de namen kwijt) zeggen dat je het uitlokt als je je sexy kleedt. Nou, dat hoeft dus helemaal niet..
Ikzelf ben 5 keer aangerand, ben de slankste niet, de mooiste niet en kleed me ook niet al te sexy.
Een vriendin van mij is bloedmooi, en het tegenovergestelde van mij en zij is (goddank) nog nooit lastiggevallen..
Sommige mannen kunnen zich gewoon bij geen enkele vrouw inhouden.. Daar heeft je uiterlijk/kleding niet persé iets mee te maken..
De enige manier om dit (of veel erger) te voorkomen is jezelf op te sluiten in huis en elk contact met de buitenwereld verbreken.
Maar of je daar gelukkiger van wordt??
Ze dienen gewoon met hun poten van je af te blijven.
* star9 is boos dat zulke dingen steeds vaker lijken te gebeuren..
maar je hebt wel gelijk. vrouwen zouden hun gang moeten kunnen gaan. alleen zit de wereld niet zo in elkaar. overal heb je wel gekken rondlopen. en het is pech hebben als je er eentje tegenkomt. wat kan je er aan doen? bewapen jezelf gewoon. pepperspray weet ik veel wat. en na het spuiten effe een lekkere trap in de kruis... en dan een
quote:Was dat in het cafe TNT?
Op dinsdag 16 juli 2002 12:10 schreef 0_o het volgende:
Ik was de afgelopen twee weken in Lloret en daar zag ik dagelijks van dit soort taferelen.
Ik kan me daar ongelofelijk aan irriteren. Ook zijn dit soort types de reden dat ik niet gauw op een meisje afstap. Het laatste wat ik wil namelijk, is om ook maar in de verste verte op die figuren te lijken.Er was ook nog wel iets grappigs gebeurd in een café daar. Er was een jongetje (zo'n wigger) en die stond de hele tijd bij een meisje te dansen. Dat meisje maakte duidelijk dat ze niets van hem moest hebben door met dr rug naar hem toe te gaan dansen. Hij begreep de hint niet en bleef doorgaan, volgens mij zat hij ook nog aan dr.
Dat meisje gooide vervolgens haar drankje in zn gezicht, waarop dat losertje superboos op haar werd!
Stond hij even later buiten van diezelfde provocerende gebaren te maken riching dat café...waar gaat het heen met deze wereld?
Ik vind dat zo'n belachelijke opstelling. Door die instelling krijg je van die gekke situaties als 'ja hij vroeg om een klap' en op die manier kun je verkrachting en moord bijna goedpraten. Ziekelijk!
En nee, ik ben geen 16, ik ben 23 en we dronken Breezers, zoals 16-jarigen volgens het vooroordeel plegen te doen.
Jongetjes als BansheeBoy verwachten dus dat vrouwen in hartje zomer een tuinbroek aan hebben en een colltrui ?! eventueel nog met een jas eroverheen, want je zou een keer vrouwelijke vormen kunnen zien..
Gelukkig zijn de meeste mensen het wel met me eens.. en BansheeBoy is gewoon een reller die in het echte leven ongetwijfeld alleen maar loopt te kwijlen naar een meisje maar niks durft
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 17-07-2002 00:25]
quote:Ach het is naar mijn mening een samenloop van omstandigheden en om daarom een hand af te hakken.... Ik kan me goed inhouden behalve bij mijn eigen meisje dan he
Op dinsdag 16 juli 2002 17:44 schreef Brad het volgende:.....
Jij met je "voorkomen is beter dan genezen"... misschien zouden die mannen die hun handen te snel gebruiken preventief hun handen afgehakt moeten worden. Daarbij nog even zorgen dat de hormonen geen doorgang meervinden en de drang is ook weg. Dat is pas preventief zijn. Mensen willen nu eenmaal showen met hun lichaam (doen mannen ook), dat betekend dus niets meer en niets minder dan dat je mag KIJKEN.
Een waarschuwing was genoeg geweest.
quote:Nou ja, ik heb eigenlijk weinig meer toe te voegen aan de andere reacties, maar je kan altijd wel zeggen dat je ergens toe hebt aangezet..
Op dinsdag 16 juli 2002 16:38 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Onzin ???Hoezo ??
...
[..]
Ik bepaal niks, ik gun die meid gewoon haar kuisheid, en als ze zo schaar rondhuppelt is er meer kans dat 1 of andere gek haar flexibel benadert op de bips of andere lichaamsdelen...
[..]
Mee eens, maar een meid hem daar ook niet tot aanzetten...
Onzin natuurlijk, en verder sluit ik me volledig aan bij brad en de anderen.
Als iemand nou naar iemand anders zijn mening een raar gezicht hebt en diegene slaat hem daarom inelkaar kan hij toch ook zeggen 'ja hij zette mij ertoe aan want ik vond zijn gezicht niet om aan te zien'?
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 12:02 schreef KingCold het volgende:[..]
Nou ja, ik heb eigenlijk weinig meer toe te voegen aan de andere reacties, maar je kan altijd wel zeggen dat je ergens toe hebt aangezet..
...
quote:
Onzin natuurlijk, en verder sluit ik me volledig aan bij brad en de anderen.
quote:
Als iemand nou naar iemand anders zijn mening een raar gezicht hebt en diegene slaat hem daarom inelkaar kan hij toch ook zeggen 'ja hij zette mij ertoe aan want ik vond zijn gezicht niet om aan te zien'?
...
Op deze manier zijn dat soort uitlokking smoesjes welbeschouwd overal wel op te verzinnen en derhalve dus in de meeste zaken redelijkerwijs ongeldig. (zie mijn voorbeeld)
Daarbij komt nog dat als zo'n sicko meent dat ie uitgelokt wordt de fout ingaat zodra hij een dergelijke actie pleegt.
Ongeacht of ie nou meent of hij wordt uigelokt of niet want het zou wat worden als iedereen maar acties gaat plegen al naar gelang zijn eigen inzicht.
Een verkrachter kan ook wel zeggen dat ie wordt uitgelokt..
Om een lang verhaal kort te maken, die kerel zat 100% fout en de dame 0%
Belachelijk eigenlijk dat er nog mensen bestaan die zo over dit soort zaken denken..
[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 18-07-2002 00:06]
Maar iig. applaus dus voor de omstanders die zich ermee bemoeiden. De maatschappij, dat waren zij
Maar het antwoord op je vraag 'wat bezielt zo iemand' weet ik dus ook niet... Het is eigenlijk dezelfde vraag die ik me stel als ik weer eens iets hoor over hoe iemand in elkaar is geslagen ofzo...
En het ontbreken van respect lijkt me ook geen verklaring; iemand waar je geen respect voor hebt, die laat je dan toch gewoon links liggen?
*Lorax het ook niet begrijpt*
edit:
----------
Ohja, ik kwam hier terecht via Zou je eerder een meisje proberen te versieren als , waarin Sinaasappel verhaalt over een onbekende gast die ineens haar buik wou likken
[Dit bericht is gewijzigd door Lorax op 18-08-2002 11:11]
quote:Inderdaad dat laatste.
Ik vraag me af: Wat bezielt je om zo kansloos opdringerig te doen als jongen. Je kans op succes wordt alleen maar kleiner en je maakt jezelf compleet belachelijk.. Of doen ze dat echt alleen maar om even je kont aan te raken ??
Een jongen die echt belangstelling voor je heeft zou dat nooit zo aanpakken.
De belangrijkste reden voor het gedrag van die jongen is hij denkt dat hij ermee wegkomt (en dat bleek ook zo te zijn, dus z'n inschatting was juist)
Het is in iedergeval respectloos, minachtend en demigrerend. Er lopen gewoon veel eikels rond in deze wereld, deze vallen eerder op dan mensen die wel aan de normen en waarden van onze samenleving voldoen. Maar een verklaring? Die heb ik niet.
Kheb zelf een goede vriendin van mij, die is fotomodel en ziet er gewoon goed uit, no doubt about that. Als die mee uit gaat dan moeten we ook 2x beter oppassen (ik voel me al snel beetje verantwoordelijk) en gebeurd ook wel eens dat er van die lastige 'mannen' langskomen. Persoonlijk snap ik ook niet wat die 'mannen' bezield maar het zal er wel bij horen..
Kheb ook wel eens met andere vriendin van me gehad, stonden we in Brothers in Bunnik en toen was er iemand zo vriendelijk om vervelend te doen en op gegeven moment zelfs het lef gehad om aan d'r te zitten.. Kben geen vechter (ben iel en nie zo groot) maar die gozer heb wel een slechte avond gehad verder want ik werd nogal woest om het zachtjes uit te drukken.
Tuurlijk, ik als man kijk ook naar achterwerkjes en ik trek ook snel genoeg conclusies of vrouwen een onderbroek of een string aanhebben als dat zichtbaar is.. En jah ik vind ut ook wel een prettig gezicht op zijn tijd Maar kzou nooit zomaar aan meisje kunnen of willen zitten.. En degenen die dat wel doen, bewust, die mogen wat mij betreft gelijk een enkele reis naar Siberie... Hetzelfde geld trouwens voor dat type vrouwen, want helaas zijn die er ook
Ten tweede: niet elke man is hetzelfde, maar ik ga daar nu wel even vanuit, omdat dat makkelijker praat.
Maar, vanuit de beleving van een man gezien betekent sexy kleding "dat is een vrouw die er zin in heeft, anders trekt ze die kleren toch niet aan?" Een vrouw denkt daar anders over, geen idee hoe anders, maar het blijkt gewoon dat ze er anders over denken. Het is een natuurlijk iets denk ik...
De man aankijken op welke manier dan ook is als je het mij vraagt geen goed idee. De beste manier is negeren. Maak geen oogcontact.
Om dit soort dingen te voorkomen is de mooiste oplossing natuurlijk dat al die mannen veranderen. Maar dat krijg je nooit voor mekaar natuurlijk. Je als meisje anders gedragen lijkt me een stuk makkelijker.
Hetzelfde bij gepest worden. Je kan al je klasgenoten wel proberen te veranderen, maar dat lukt nooit. Makkelijker is jezelf veranderen.
Wat Puntloos zegt is ook een goeie.
quote:Sommigen wel jah, en sommige meisjes laten het ook gewoon doen...zag ik laatst nog toen ik in het Huis van Oranje was...ziek
quote:aaah Hard to get spelen he..??
Een beetje chagerijnig teruglachen, duidelijk arrogant langs en door em heen kijken..
en toen ie bleef kijken me demonstratief omdraaien..
en toen spotte hij mijn kont..
Tuurlijk is het erg vervelend dat het is gebeurd
Tuurlijk had die kerel niet aan je mogen zitten
Tuurlijk mag jij aandoen wat je wil zonder mensen aan je lijf te hebben
Tuurlijk moeten jongens snappen dat nee nee is (jammer dat vrouwen daar zelf zo inconsequent in zijn, da's misschien zelfs deel van het probleem)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |