Klpaee geven als een vent, is klappe ontvange als een vent !
quote:Mag het ook niet uit zelfverdediging dan
Op maandag 21 oktober 2002 03:59 schreef brosite het volgende:Wat ben jij een zieke geest !
Hoe kan je nou in godsnaam een vrouw slaan man !
Emancipatie moet op alle terreinen gelden
quote:Inderdaad zeg. Waarom zou je niet terug mogen slaan als je eerst zelf een ros krijgt. Is toch logisch dat je een klap terug krijgt als je er een uitdeeld. Dus vind het dan echt puur haar eigen schuld.
Op vrijdag 8 november 2002 17:29 schreef P.bertens het volgende:
gewoon slaan tijdens een ruzie kan natuurlijk niet, maar in mijn omgeving geld wel:Klpaee geven als een vent, is klappe ontvange als een vent !
Gewoon rammen dus
quote:en jij sloeg niet terug met je eigen handtasje
Op vrijdag 8 november 2002 17:31 schreef raampje het volgende:
vrouwen hoor je niet te slaan... ook al word je zelf goed hard geslagen door een handtasje zoals ik een keer
quote:en waarom mag een vrouw een man slaan zonder dat ze iets terug kan verwachten? Beetje raar vind ik dat
Op vrijdag 8 november 2002 17:49 schreef Marshall_2002 het volgende:
Mannen die vrouwen slaan mogen vanmj opgeknoopt worden... en dan lul ik niet uit mijn nek
quote:Dan schop je toch gewoon
Op vrijdag 8 november 2002 17:57 schreef Marshall_2002 het volgende:
een tik is wat anders dan slaan.. ik zal nooit en te nimmer een vrouw slaan. Als ik geslagen wordt zal ik niet snel iets terugdoen, na twee slagen kan ze een tik verwachten.. maar slaan???? nooit!!!!
M'n gevoel zegt dat ik geen vrouwen mag slaan, heb het nog nooit gedaan en zal het waarschijnlijk nooit doen. Maar m'n verstand zegt dat als vrouwen zonodig geëmancipeerd willen zijn ze zich daar ook weleens naar mogen gedragen, en niet alleen als ze het uitkomt. Dus weet dat als je een vent helemaal verrot staat te schelden dat ie dat misschien niet gaat pikken en in het ergste geval je een hoek op je gezicht geeft...... m'n verstand zegt dan dat je niet moet gaan staan janken dat je een vrouw bent en dat dus niet mag, maar dat je flink terug moet hoeken Ik heb het hier niet over "normale" ruzies met je vriend waarbij hij als ie het niet meer verbaal kan winnen begint te heien, of systematisch geweld binnen een relatie.
Zoals ik al zei ik zou het nooit doen.....
Meppen dus !!!!
[Dit bericht is gewijzigd door frost_old_hate op 08-11-2002 19:52]
quote:Veel meer valt er idd niet te zeggen. Uberhaupt is slaan en teken van zwakte.
Op zondag 14 juli 2002 15:41 schreef mrcool het volgende:
Vrouwen sla je niet. Punt uit.
quote:Ik heb 1 keer toen ik 16 was een meid recht in haar gezicht geslagen, maar daar had ik best wel een reden voor: ze beet een stuk vel van me hand af tot bloedens toe... En dat vond zij grappig en lag dubbel, nou ik dus niet... Vooral niet als je die meid mee uit neemt.
Op zondag 14 juli 2002 15:39 schreef -Rhiannon- het volgende:
Vinden jullie dit kunnen? Ik heb dit gister zo'n beetje zelf ondervonden (als meisje zijnde)! En ik vind het sneu zielig en fout!
Zijn er hier kerels die hier geen problemen mee hebben?
Daarna nooit meer een meid geslagen... Is ook niet nodig en idd het is zwak....
[sub] Meid is inmiddels enorm veranderd ( 6 jaar later ) en dinsdag weer een date [/sub]
Maar eigenlijk is het wel redelijk stom dat een vrouw wel een man op zn bek mag slaan en andersom niet. Het hoort gewoon allebei niet. Als ik een man vol met de vuist tussen zn ogen zou slaan, zou het belachelijk zijn dat hij mij niet zou terugslaan omdat ik een vrouw ben. wat is dat nou weer voor criterium?
(maak hier vast geen vrienden mee, maar dit vind ik nou eenmaal)
quote:Mee eens, en dat nog wel uit de mond van een vrouw.
Op zaterdag 9 november 2002 18:16 schreef Helaaz het volgende:
Als ik een man vol met de vuist tussen zn ogen zou slaan, zou het belachelijk zijn dat hij mij niet zou terugslaan omdat ik een vrouw ben. wat is dat nou weer voor criterium?
quote:??????????? een goeie reden om iemand te slaan bestaat niet.
Op zondag 14 juli 2002 15:46 schreef ShagNaaT het volgende:
ik vind t wel als er een goeie reden voor is, maar niet er vol op, dat kan niet
quote:
Op zondag 14 juli 2002 15:44 schreef -Rhiannon- het volgende:[..]
I know... Daarom glas bier van iemand gepakt en in z'n gezicht leeggesmeten... Ooit gezien in film, had ik altijd al een keer willen doen!
Ik ben zelf ook een vrouw en walg van mannen die zeggen dat je vrouwen niet mag slaan. Zou je dat ook nog zeggen als je door een vrouw in elkaar werd geslagen? Kom nou zeg!
In elk geval: ik ben niet voor geweld. Als iemand zonder reden een mep krijgt, is dat natuurlijk helemaal niet goed. Maar als iemand een ander persoon slaat, kan hij of zij een mep terugverwachten. Of het nu een man of een vrouw is.
quote:
Op zondag 14 juli 2002 17:33 schreef schatje het volgende:
Je hebt je tengels thuis te houden!!Degene die bij mij een poging waagt kan een flinke trap tussen zijn benen verwachten.
Zowieso vind ik slaan geen oplossing maar ok....
quote:"Zo'n annie"
Op dinsdag 12 november 2002 16:22 schreef Bledderhaas het volgende:
Heb een keer gezien dat zo'n annie,een jongen in zijn gezicht kitste
dan vind ik het terecht dat je een meisje op d'r kop slaat
het ligt er dus net aan......
Anita bedoel je
zeker terecht ja
quote:dat ligt eraan.. maar ondanks dat.. ik weet niet waarom, maar zo ben ik... en daar voel ik me goed bij... kan gebeuren!!
Op dinsdag 12 november 2002 16:28 schreef Sinaasappel het volgende:
Als ik zomaar een jongen zou slaan, en ik zou een vuist op m'n neus krijgen zou ik t toch echt terecht vinden hoor
quote:Ja Anita bedoel ik
Op dinsdag 12 november 2002 16:23 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
"Zo'n annie"
![]()
Anita bedoel je
zeker terecht ja
ik vind slaan dan ook een teken van zwakheid, omdat je iets niet met woorden kan oplossen en dat is een tekortkoming van bepaalde mensen
die mensen moeten dan ook psychise hulp hebben, of gewoon aangegeven worden bij de politie voor mishandeling of zo imo
quote:1x... 1x keer heb ik heb ik iemand gigantisch met de grond gelijk gemaakt... maar ik heb er wel spijt van gehad. Ik ben vroeger op de basisschool 8 jaar lang gepest. Vervolgens ben ik naar een andere school gegaan waar ik nix meer met de gasten te maken heb gehad... een maal iets van een jaar later kwam ik weer zoon gozer tegen en die dacht dus nog het zelfde te kunnen doen alleen volgens mij heb ik in die korte tijd meer zelfvertrouwen gekregen.
Op dinsdag 12 november 2002 16:34 schreef enfermidade het volgende:
ik zou het denk ik niet eens kunnen. en nog nooit op dat punt gekomen maar zal toch wel HEEL veel vooraf moeten gaan wil ik iemand een buts gevenik vind slaan dan ook een teken van zwakheid, omdat je iets niet met woorden kan oplossen en dat is een tekortkoming van bepaalde mensen
die mensen moeten dan ook psychise hulp hebben, of gewoon aangegeven worden bij de politie voor mishandeling of zo imo
Eenmaal toen hij tegenover mij stond heb ik em een gebroken neus geslagen... zonder dat ik me in kon houden..... Dat is nu wel anders.. ik ben compleet veranderd.. maar dit komt ook deels door mijn vriendin... vandaar...
quote:Een vrouw naar mijn hart. Tijd om uit de slachtofferrol te kruipen, dames.
Op dinsdag 12 november 2002 16:50 schreef Twiggy het volgende:
Vrouwen die zich laten slaan zijn dommer dan de mannen door wie ze geslagen worden.
quote:rustig meid, het gaat hier volgens mij erom dat als een vrouw een man slaat, dat de man dan gewoon net zo goed mag terugslaan.
Op zondag 10 november 2002 01:24 schreef Brennie het volgende:
De eerste de beste hufter die mij probeert te slaan... zal t bezuren.. ken me niet schelen of ie groter,sterker,breder is.
Slaan is een teken van onmacht. Ik vind dat wie dan ook, man of vrouw, als eerste klappen uitdeelt, die ook terug mag verwachten. Ik zou zelf "in principe" nooit beginnen met slaan, omdat ik verbaal genoeg van me af kan bijten.
Wat ik een kwalijke zaak vind, is dat mensen tegenwoordig sneller geneigd zijn om te slaan, als iemand van zich af kan bijten, en ze daar niet tegenop gewassen zijn.
Wat ik ook bijzonder kwalijk vind, is opmerkingen als deze;
quote:Stel nou, dat je een woordenwisseling hebt, en dat je ineens een hoek te pakken hebt? Of dat iemand aan je arm trekt, en je jezelf los trekt, en dat je daarna een knal te pakken hebt? Natuurlijk ga je dan terugslaan, al is het maar om jezelf te beschermen.
Vrouwen die zich laten slaan zijn dommer dan de mannen door wie ze geslagen worden
Maar stel nou, dat het je vriend is, die in een keer over de rooie gaat. Jezelf laten slaan doe je niet, maar iemand van wie je houdt, ga je niet voluit terugslaan. Dus het enige wat je op zo'n moment gevoelsmatig kan doen, is hem van je af houden. Daarna moet je absoluut je spullen pakken, en voor altijd wegblijven, maar het idee blijft altijd in je achterhoofd zitten.
IK die altijd heeft gezegd nooit in zo'n situatie terecht te zullen komen, IK die altijd heeft gezegd, als iemand me me slaat, dat ik hem afmaak, IK die niet voluit terug kon slaan, op het moment dat het nodig was. IK die er niks anders kon doen, behalve wachten tot het ophield.
Maakt dat me nog dommer dan de man die me sloeg? Alleen omdat hij me verraste met zijn aanval?
Snap ik. Volkomen terecht.
Maar deze hele ouwehoer discussie, gaat er 9 van 10 gevallen van uit dat de man slaat. Lang leve de weet-ik-veel. Donder toch met dit slappe geouwehoer. Wie de bal kaatst...... etc. bla.. bla... Er zijn maar weinig mannen die hun vrouw slaan. Ja...elke vrouw, is er 1 te veel. Ach.. krijg de rambam!.. Ik ken iig niemand die z'n sletje slaat.
quote:dan doe je wat? ga je slaan?
Op woensdag 13 november 2002 21:17 schreef c0ne het volgende:
Jongens die meisjes slaan zijn egt heel triest.
Ik vind een teken van zwakte..
Als ik het ooit zie gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |