abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 oktober 2002 @ 01:24:07 #151
30039 vinnie81
Italia Championi
pi_6441269
Een vrouw die sla je gewoon niet... Ook niet als ze jou slaat.. Maar toch zou ik er 2 keer over na moeten denken als een vrouw mij in het gezicht zou slaan met gesloten vuist hoor... Dan zou ik misschien even mijn zelfbeheersing kunnen verliezen, maar dat zien we wel ter plekke
  vrijdag 8 november 2002 @ 17:29:36 #152
38877 P.bertens
how come I'm your daddy?
pi_6701385
gewoon slaan tijdens een ruzie kan natuurlijk niet, maar in mijn omgeving geld wel:

Klpaee geven als een vent, is klappe ontvange als een vent !

trotse webhost van: www.hap-automaterialen.nl
  vrijdag 8 november 2002 @ 17:31:06 #153
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_6701407
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 03:59 schreef brosite het volgende:

Wat ben jij een zieke geest !

Hoe kan je nou in godsnaam een vrouw slaan man !

Mag het ook niet uit zelfverdediging dan

Emancipatie moet op alle terreinen gelden

Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_6701414
vrouwen hoor je niet te slaan... ook al word je zelf goed hard geslagen door een handtasje zoals ik een keer
Doh!
  vrijdag 8 november 2002 @ 17:34:27 #155
18335 djdano
Eet meer shoarma!!!
pi_6701454
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 17:29 schreef P.bertens het volgende:
gewoon slaan tijdens een ruzie kan natuurlijk niet, maar in mijn omgeving geld wel:

Klpaee geven als een vent, is klappe ontvange als een vent !

Inderdaad zeg. Waarom zou je niet terug mogen slaan als je eerst zelf een ros krijgt. Is toch logisch dat je een klap terug krijgt als je er een uitdeeld. Dus vind het dan echt puur haar eigen schuld.

Gewoon rammen dus

pi_6701455
Als je vrouwen slaat ben je ongelooflijk laag.
  vrijdag 8 november 2002 @ 17:49:34 #157
38991 Marshall_2002
Eyes upon you, till time comes
pi_6701657
Mannen die vrouwen slaan mogen vanmj opgeknoopt worden... en dan lul ik niet uit mijn nek
Zodra wij menen dat de aarde plat is, staan we zelf op het randje
  vrijdag 8 november 2002 @ 17:50:34 #158
16625 robh
pi_6701671
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 17:31 schreef raampje het volgende:
vrouwen hoor je niet te slaan... ook al word je zelf goed hard geslagen door een handtasje zoals ik een keer
en jij sloeg niet terug met je eigen handtasje
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  vrijdag 8 november 2002 @ 17:50:46 #159
18335 djdano
Eet meer shoarma!!!
pi_6701677
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 17:49 schreef Marshall_2002 het volgende:
Mannen die vrouwen slaan mogen vanmj opgeknoopt worden... en dan lul ik niet uit mijn nek
en waarom mag een vrouw een man slaan zonder dat ze iets terug kan verwachten? Beetje raar vind ik dat
  vrijdag 8 november 2002 @ 17:57:37 #160
38991 Marshall_2002
Eyes upon you, till time comes
pi_6701765
een tik is wat anders dan slaan.. ik zal nooit en te nimmer een vrouw slaan. Als ik geslagen wordt zal ik niet snel iets terugdoen, na twee slagen kan ze een tik verwachten.. maar slaan???? nooit!!!!
Zodra wij menen dat de aarde plat is, staan we zelf op het randje
  vrijdag 8 november 2002 @ 17:58:20 #161
16625 robh
pi_6701778
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 17:57 schreef Marshall_2002 het volgende:
een tik is wat anders dan slaan.. ik zal nooit en te nimmer een vrouw slaan. Als ik geslagen wordt zal ik niet snel iets terugdoen, na twee slagen kan ze een tik verwachten.. maar slaan???? nooit!!!!
Dan schop je toch gewoon
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_6701834
Hoe zou het toch komen dat wij mannen over het algemeen van mening zijn dat we vrouwen niet mogen slaan. Terwijl dat bij vrouwen helemaal niet zo vanzelfsprekend is dat ze mannen niet slaan. Is het dan toch dat ze het zwakkere geslacht zijn en dat er iets in onze (mannen) genen zit dat verteld dat we vrouwen niet mogen slaan omdat ze over het algemeen zwakker zijn dan ons.

M'n gevoel zegt dat ik geen vrouwen mag slaan, heb het nog nooit gedaan en zal het waarschijnlijk nooit doen. Maar m'n verstand zegt dat als vrouwen zonodig geëmancipeerd willen zijn ze zich daar ook weleens naar mogen gedragen, en niet alleen als ze het uitkomt. Dus weet dat als je een vent helemaal verrot staat te schelden dat ie dat misschien niet gaat pikken en in het ergste geval je een hoek op je gezicht geeft...... m'n verstand zegt dan dat je niet moet gaan staan janken dat je een vrouw bent en dat dus niet mag, maar dat je flink terug moet hoeken Ik heb het hier niet over "normale" ruzies met je vriend waarbij hij als ie het niet meer verbaal kan winnen begint te heien, of systematisch geweld binnen een relatie.

Zoals ik al zei ik zou het nooit doen.....

pi_6703386
van mij mag het alleen als ik geil ben
fighting for peace is like fucking for virginity!!
and this little masochist is lifting up her dress
pi_6703413
Geen problemen mee, als je het verdient verdien je het..

Meppen dus !!!!

[Dit bericht is gewijzigd door frost_old_hate op 08-11-2002 19:52]

+ <^>+
pi_6704488
Ik mep sowiesow alleen als iemand anders het probeert, dus dat doe ik bij een vrouw ook
Ik ben nml heeel erg geemancipeert
pi_6704825
* kayz geen meisjes slaat, meisjes lief zijn
  vrijdag 8 november 2002 @ 20:52:26 #167
39445 abUser
ik moet jou niet
pi_6704888
jongens die meisjes slaan verdienen een doods-schop....
ik sta op mijn strepen, als je daar niet tegen kan dan ga je maar ergens anders gaan stoepkrijten.
  zaterdag 9 november 2002 @ 11:42:45 #168
29301 Bl00dy
Powered by my girl !
pi_6709687
quote:
Op zondag 14 juli 2002 15:41 schreef mrcool het volgende:
Vrouwen sla je niet. Punt uit.
Veel meer valt er idd niet te zeggen. Uberhaupt is slaan en teken van zwakte.
Age si quid agis!
pi_6713789
quote:
Op zondag 14 juli 2002 15:39 schreef -Rhiannon- het volgende:
Vinden jullie dit kunnen? Ik heb dit gister zo'n beetje zelf ondervonden (als meisje zijnde)! En ik vind het sneu zielig en fout!
Zijn er hier kerels die hier geen problemen mee hebben?
Ik heb 1 keer toen ik 16 was een meid recht in haar gezicht geslagen, maar daar had ik best wel een reden voor: ze beet een stuk vel van me hand af tot bloedens toe... En dat vond zij grappig en lag dubbel, nou ik dus niet... Vooral niet als je die meid mee uit neemt.

Daarna nooit meer een meid geslagen... Is ook niet nodig en idd het is zwak....

[sub] Meid is inmiddels enorm veranderd ( 6 jaar later ) en dinsdag weer een date [/sub]

I chose not to choose life, I choose something else. And the reasons? There are no reasons, who needs reasons when you've got heroin?
  zaterdag 9 november 2002 @ 18:16:53 #170
36646 Helaaz
Onee toch niet!
pi_6713867
Ik ben ook een keer door een jongen geslagen, best wel jammer dat ie dat deed omdat ik hem alleen maar wilde tegenhouden... ik had hem niet geslagen ofzo

Maar eigenlijk is het wel redelijk stom dat een vrouw wel een man op zn bek mag slaan en andersom niet. Het hoort gewoon allebei niet. Als ik een man vol met de vuist tussen zn ogen zou slaan, zou het belachelijk zijn dat hij mij niet zou terugslaan omdat ik een vrouw ben. wat is dat nou weer voor criterium?
(maak hier vast geen vrienden mee, maar dit vind ik nou eenmaal)

Are you gonna bark all day, little doggie? Or are you gonna bite?
pi_6714130
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 18:16 schreef Helaaz het volgende:
Als ik een man vol met de vuist tussen zn ogen zou slaan, zou het belachelijk zijn dat hij mij niet zou terugslaan omdat ik een vrouw ben. wat is dat nou weer voor criterium?
Mee eens, en dat nog wel uit de mond van een vrouw.
Jij bent goed geëmancipeerd. Niet dat ik je wil slaan trouwens..
pi_6714301
hmm, ik vind niet dat jongens meisjes mogen slaan. Maar als meisjes echt hard gaan meppen (meestal doen ze 't lekker zacht omdat ik nooit ruzie heb met meisjes en dan is het wel lekker ) Maar als ze dus echt hard meppen dan vind ik dus wel dat je dan ook wel een meppie terug mag geven. Je gaat jezelf toch niet in elkaar laten meppen?
  zaterdag 9 november 2002 @ 19:21:27 #173
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_6714884
Pfff, doe eens geemancipeerd, dame die mij mept kan een slag/trap/takedown terug verwachten.
Down[br]Under
  zaterdag 9 november 2002 @ 21:46:42 #174
35560 Gogetta
That was great
pi_6716966
wat zou je dan moeten doen, als een vrouw je nou net op de ballen schopt?
Come on... How about on my shoulder
pi_6720268
De eerste de beste hufter die mij probeert te slaan... zal t bezuren.. ken me niet schelen of ie groter,sterker,breder is.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  zondag 10 november 2002 @ 09:20:27 #176
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_6721721
Jullie vallen op mannen die slaan. Eigen schuld dus.
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_6722101
quote:
Op zondag 14 juli 2002 15:46 schreef ShagNaaT het volgende:
ik vind t wel als er een goeie reden voor is, maar niet er vol op, dat kan niet
??????????? een goeie reden om iemand te slaan bestaat niet.
beter is ook de overtreffende trap van slecht, op een bepaalde manier
pi_6722107
quote:
Op zondag 14 juli 2002 15:44 schreef -Rhiannon- het volgende:

[..]

I know... Daarom glas bier van iemand gepakt en in z'n gezicht leeggesmeten... Ooit gezien in film, had ik altijd al een keer willen doen!

pi_6722111
Ik vind het bullshit. Als een vrouw een man slaat, mag ze wat mij betreft een ram terugkrijgen. Wat nou emancipatie, vrouwen wouden zelf zonodig gelijk aan mannen zijn. Houd op met het verschuilen achter jullie "teerheid", als je de lusten wilt dan moet je ook de lasten ervaren. Als je iemand slaat, is het niet meer dan normaal dat je een mep terugkrijgt! Ongeacht of je nu een man of een vrouw slaat.

Ik ben zelf ook een vrouw en walg van mannen die zeggen dat je vrouwen niet mag slaan. Zou je dat ook nog zeggen als je door een vrouw in elkaar werd geslagen? Kom nou zeg!

In elk geval: ik ben niet voor geweld. Als iemand zonder reden een mep krijgt, is dat natuurlijk helemaal niet goed. Maar als iemand een ander persoon slaat, kan hij of zij een mep terugverwachten. Of het nu een man of een vrouw is.

Pesez le matin que vous n'irez peut-être pas jusqu'au soir,
Et au soir que vous n'irez peut-être pas jusqu'au matin.
pi_6722119
quote:
Op zondag 14 juli 2002 17:33 schreef schatje het volgende:
Je hebt je tengels thuis te houden!!

Degene die bij mij een poging waagt kan een flinke trap tussen zijn benen verwachten.

pi_6722155
Ik vind dat een gast niet mag beginnen met meppen uitdelen aan een meisje / vrouw, omdat het gewoon een feit is dat mannen fysiek meer capabel zijn dan vrouwen (denk aan spiermassa, lengte). Als de vrouw daarentegen eerst mept, uit nokken die bitch
pi_6722269
Ik ken iemand die zijn zus slaat...(een vriendin van me dus) het is niet vaak gebeurd, maar die jongen is beresterk en kan haar dus zo het ziekenhuis meppen ....je eigen zus!

Zowieso vind ik slaan geen oplossing maar ok....

pi_6760318
verschrikkelijk laf als een jongen een meisje slaat mn ex sloeg mij ook en ik zal het hem nooit vergeven.. maar erger nog ik zal het nooit kunnen vergeten hoeveel pijn het doet als degene van wie je houd en voor wie je door t vuur zou gaan je slaat...:'(
  dinsdag 12 november 2002 @ 16:18:57 #184
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_6760363
Als ik een jongen was zou ik geen meisjes slaan, dat is laf
Maar ik vind wel, als een meisje een jongen slaat, mag ie van mij gerust een klap terug geven
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_6760426
Heb een keer gezien dat zo'n annie,een jongen in zijn gezicht kitste
dan vind ik het terecht dat je een meisje op d'r kop slaat
het ligt er dus net aan......
"Vroegah hadden kinderen snotneuzen,nu hebben snotneuzen kinderen"
  dinsdag 12 november 2002 @ 16:23:52 #186
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_6760460
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 16:22 schreef Bledderhaas het volgende:
Heb een keer gezien dat zo'n annie,een jongen in zijn gezicht kitste
dan vind ik het terecht dat je een meisje op d'r kop slaat
het ligt er dus net aan......

"Zo'n annie"

Anita bedoel je

zeker terecht ja

Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
  dinsdag 12 november 2002 @ 16:25:23 #187
37217 Trance-Force
.... snurft ....
pi_6760496
ik vind dat gewoon niet kunnen!! heel simperl, ik zal het ook nooit doen... dan kan ik je garanderen!!! Ik kan soms heel kwaad worden (dan moet je ook behoorlijk wat doen om zover te komen) maar slaan?? nee dat staat niet in mijn lijstje. Als het nou was.. jongens slaan andere jongens.. dan ligt het aan de situatie... ik zou waarschijnlijk dat niet doen, tenzij de andere begint, nooit vanuit mijnzelf.
Mja... dusch...
  dinsdag 12 november 2002 @ 16:28:43 #188
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_6760565
Als ik zomaar een jongen zou slaan, en ik zou een vuist op m'n neus krijgen zou ik t toch echt terecht vinden hoor
  dinsdag 12 november 2002 @ 16:29:32 #189
37217 Trance-Force
.... snurft ....
pi_6760579
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 16:28 schreef Sinaasappel het volgende:
Als ik zomaar een jongen zou slaan, en ik zou een vuist op m'n neus krijgen zou ik t toch echt terecht vinden hoor
dat ligt eraan.. maar ondanks dat.. ik weet niet waarom, maar zo ben ik... en daar voel ik me goed bij... kan gebeuren!!
Mja... dusch...
pi_6760603
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 16:23 schreef Sinaasappel het volgende:

[..]

"Zo'n annie"

Anita bedoel je

zeker terecht ja

Ja Anita bedoel ik
"Vroegah hadden kinderen snotneuzen,nu hebben snotneuzen kinderen"
pi_6760709
ik zou het denk ik niet eens kunnen. en nog nooit op dat punt gekomen maar zal toch wel HEEL veel vooraf moeten gaan wil ik iemand een buts geven

ik vind slaan dan ook een teken van zwakheid, omdat je iets niet met woorden kan oplossen en dat is een tekortkoming van bepaalde mensen
die mensen moeten dan ook psychise hulp hebben, of gewoon aangegeven worden bij de politie voor mishandeling of zo imo

dinsdag 12 november 2002 @ 16:39:35 #192
37217 Trance-Force
.... snurft ....
pi_6760817
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 16:34 schreef enfermidade het volgende:
ik zou het denk ik niet eens kunnen. en nog nooit op dat punt gekomen maar zal toch wel HEEL veel vooraf moeten gaan wil ik iemand een buts geven

ik vind slaan dan ook een teken van zwakheid, omdat je iets niet met woorden kan oplossen en dat is een tekortkoming van bepaalde mensen
die mensen moeten dan ook psychise hulp hebben, of gewoon aangegeven worden bij de politie voor mishandeling of zo imo

1x... 1x keer heb ik heb ik iemand gigantisch met de grond gelijk gemaakt... maar ik heb er wel spijt van gehad. Ik ben vroeger op de basisschool 8 jaar lang gepest. Vervolgens ben ik naar een andere school gegaan waar ik nix meer met de gasten te maken heb gehad... een maal iets van een jaar later kwam ik weer zoon gozer tegen en die dacht dus nog het zelfde te kunnen doen alleen volgens mij heb ik in die korte tijd meer zelfvertrouwen gekregen.

Eenmaal toen hij tegenover mij stond heb ik em een gebroken neus geslagen... zonder dat ik me in kon houden..... Dat is nu wel anders.. ik ben compleet veranderd.. maar dit komt ook deels door mijn vriendin... vandaar...

Mja... dusch...
pi_6761021
Vrouwen die zich laten slaan zijn dommer dan de mannen door wie ze geslagen worden.
  dinsdag 12 november 2002 @ 17:08:54 #194
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_6761285
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 16:50 schreef Twiggy het volgende:
Vrouwen die zich laten slaan zijn dommer dan de mannen door wie ze geslagen worden.
Een vrouw naar mijn hart. Tijd om uit de slachtofferrol te kruipen, dames.
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_6761525
quote:
Op zondag 10 november 2002 01:24 schreef Brennie het volgende:
De eerste de beste hufter die mij probeert te slaan... zal t bezuren.. ken me niet schelen of ie groter,sterker,breder is.
rustig meid, het gaat hier volgens mij erom dat als een vrouw een man slaat, dat de man dan gewoon net zo goed mag terugslaan.
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
  dinsdag 12 november 2002 @ 19:50:38 #196
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_6764652
Dit topic irriteert me al een tijdje. Ik heb erg mijn best gedaan om niet te reageren, maar nu hij weer naar boven komt, moet ik dan toch wat posten.

Slaan is een teken van onmacht. Ik vind dat wie dan ook, man of vrouw, als eerste klappen uitdeelt, die ook terug mag verwachten. Ik zou zelf "in principe" nooit beginnen met slaan, omdat ik verbaal genoeg van me af kan bijten.

Wat ik een kwalijke zaak vind, is dat mensen tegenwoordig sneller geneigd zijn om te slaan, als iemand van zich af kan bijten, en ze daar niet tegenop gewassen zijn.

Wat ik ook bijzonder kwalijk vind, is opmerkingen als deze;

quote:
Vrouwen die zich laten slaan zijn dommer dan de mannen door wie ze geslagen worden
Stel nou, dat je een woordenwisseling hebt, en dat je ineens een hoek te pakken hebt? Of dat iemand aan je arm trekt, en je jezelf los trekt, en dat je daarna een knal te pakken hebt? Natuurlijk ga je dan terugslaan, al is het maar om jezelf te beschermen.

Maar stel nou, dat het je vriend is, die in een keer over de rooie gaat. Jezelf laten slaan doe je niet, maar iemand van wie je houdt, ga je niet voluit terugslaan. Dus het enige wat je op zo'n moment gevoelsmatig kan doen, is hem van je af houden. Daarna moet je absoluut je spullen pakken, en voor altijd wegblijven, maar het idee blijft altijd in je achterhoofd zitten.

IK die altijd heeft gezegd nooit in zo'n situatie terecht te zullen komen, IK die altijd heeft gezegd, als iemand me me slaat, dat ik hem afmaak, IK die niet voluit terug kon slaan, op het moment dat het nodig was. IK die er niks anders kon doen, behalve wachten tot het ophield.

Maakt dat me nog dommer dan de man die me sloeg? Alleen omdat hij me verraste met zijn aanval?

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_6764902
"....Jezelf laten slaan doe je niet, maar iemand van wie je houdt, ga je niet voluit terugslaan. ..."

Snap ik. Volkomen terecht.

Maar deze hele ouwehoer discussie, gaat er 9 van 10 gevallen van uit dat de man slaat. Lang leve de weet-ik-veel. Donder toch met dit slappe geouwehoer. Wie de bal kaatst...... etc. bla.. bla... Er zijn maar weinig mannen die hun vrouw slaan. Ja...elke vrouw, is er 1 te veel. Ach.. krijg de rambam!.. Ik ken iig niemand die z'n sletje slaat.

pi_6786763
ik sla geen vrouwen, dat vind ik gewoon niet kunnen. Maar soms hoor ik wel eens al argument waarom het wel zou mogen: veel vrouwen zeuren over gelijk behandeld te worden...
..!
pi_6786820
Jongens die meisjes slaan zijn egt heel triest.
Ik vind een teken van zwakte..
Als ik het ooit zie gebeuren
pi_6790436
quote:
Op woensdag 13 november 2002 21:17 schreef c0ne het volgende:
Jongens die meisjes slaan zijn egt heel triest.
Ik vind een teken van zwakte..
Als ik het ooit zie gebeuren
dan doe je wat? ga je slaan?
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')