quote:waar ga je die mensen weghalen? Fok! is al uitgemolken...
Op vrijdag 12 juli 2002 23:00 schreef Seborik het volgende:
Summoner er hebben dus al 83 mensen een lijstje opgestuurd en ik hoop er nog 17 te kunnen ontvangen in de komende twee weken, zodat het mooi op 100 uitkomt.
quote:Nee hoor, er zijn nog steeds fokkers die een lijstje hebben toegezegd, maar nog niet hebben opgestuurd.
Op vrijdag 12 juli 2002 23:01 schreef Summoner het volgende:[..]
waar ga je die mensen weghalen? Fok! is al uitgemolken...
En Fokkers die nog niet hebben gereageerd, maar wel in metaltopics posten.
quote:ow, mooi.
Op vrijdag 12 juli 2002 23:02 schreef Seborik het volgende:[..]
Nee hoor, er zijn nog steeds fokkers die een lijstje hebben toegezegd, maar nog niet hebben opgestuurd.
En Fokkers die nog niet hebben gereageerd, maar wel in metaltopics posten.
So let's get a party going! (let's get a party going!)
Now it's time to party and we'll party hard (party hard!)
Let's get a party going (let's get a party going!)
When it's time to party we will always party hard
Party hard! (party hard, party hard, party hard party hard, party hard, party hard party hard, party hard, party hard...)
quote:Goeiemorgen
Op zaterdag 13 juli 2002 09:32 schreef Evil het volgende:
Ook goeiemorgen....![]()
Hoe kan jouw CD speler het nou nie doen??
quote:maybe issie wel kapot?
Op zaterdag 13 juli 2002 13:57 schreef Evil het volgende:
Middag!!!!Hoe kan jouw CD speler het nou nie doen??
quote:Nou, dat ding is tweede hands. Maar vanmorgen deed ie het weer. Volgens mij kan ik geen nummers skippen of zo. Nou ja, ik wil gewoon een andere.
Op zaterdag 13 juli 2002 13:57 schreef Evil het volgende:
Middag!!!!Hoe kan jouw CD speler het nou nie doen??
quote:Net zo'n gaar ding als de mijne dus....
Op zaterdag 13 juli 2002 13:58 schreef Kipman het volgende:Nou, dat ding is tweede hands. Maar vanmorgen deed ie het weer. Volgens mij kan ik geen nummers skippen of zo. Nou ja, ik wil gewoon een andere.
Voorlopig nog geen geld voor een nieuwe, dus alsie het doet doettie het nog....
quote:Als je een auto koopt ga je er toch vanuit dat de radio het doet, of koop je hem met een kapotte radio zonder dat je het weet????
Op zaterdag 13 juli 2002 13:57 schreef metallicattim het volgende:maybe issie wel kapot?
quote:De linkerbox moet ook nog vervangn worden. Maar ik mag niet klagen. Mijn broertje werkt bij de garage waar ik 'm vandaan had en hij had een vrije dag van z'n andere werk genomen om mijn auto klaar te krijgen. Anders most ik nog een paar weken wachten.
Op zaterdag 13 juli 2002 14:10 schreef Evil het volgende:[..]
Net zo'n gaar ding als de mijne dus....
Alleen heb ik nog met cassettebandjes....
De ene keer doettie het wel, de volgende keer weer nie, dan alleen de radio, dan alleen cassettebandjes....![]()
Voorlopig nog geen geld voor een nieuwe, dus alsie het doet doettie het nog....
quote:Das netjes, maar this dus eigenlijk een autotje met wat gebreken nog....
Op zaterdag 13 juli 2002 14:17 schreef Kipman het volgende:De linkerbox moet ook nog vervangn worden. Maar ik mag niet klagen. Mijn broertje werkt bij de garage waar ik 'm vandaan had en hij had een vrije dag van z'n andere werk genomen om mijn auto klaar te krijgen. Anders most ik nog een paar weken wachten.
quote:Nee hoor, hij rijdt goed en er is verder niets mis mee. Alleen de stoel moet nog gemaakt worden, want die zit wat losjes. Maar dat maakt verder niet zoveel uit.
Op zaterdag 13 juli 2002 14:20 schreef Evil het volgende:[..]
Das netjes, maar this dus eigenlijk een autotje met wat gebreken nog....
Was eerst de cd-speler, toen de linkerbox en nu zit je stoel ook al los....
Weet je zeker dat je een lekker autotje gekocht hebt, nie dat je strakkies met een brakke accu staat ofzo.... (das mij dus gebeurd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |