quote:Ik had ook al ergens daarop gereageerd. Ik heb ze allemaal vanaf september '94. Ik wil die eerste jaargang (of enkele nummers daarvan) wel van je hebben anders. For ol' times sake (en ik heb de beruchte Mario Kart review van Bjorn nooit gelezen)
Op vrijdag 12 juli 2002 19:30 schreef D-Devil het volgende:
FuckIk heb al een aanbod gedaan... of iemand al mijn Pu's wil hebben, ik heb ze vanaf de allereerste ergens tot 2000 of 2001 geloof ik.
quote:ik ben nog steeds abonnee, maar het wordt idd steeds minder. dat werd wel pijnlijk duidelijk laatst in nummer 100, toen er een retro-special in stond. maar ik heb nog steeds een abo omdat ik te lui ben om reviews op internet te gaan zoeken
Op vrijdag 12 juli 2002 19:30 schreef Cheiron het volgende:
heb de Pu vorig jaar opgezegd .. was lid vanaf het tweede nummer .. maar het stelde niks meer voor![]()
ff apart topique daarvoor openen maar
quote:na het vertrek van Ben enzo.. toen kwamen al die gasten met slangtaal .. bah ..
Op vrijdag 12 juli 2002 19:35 schreef keeper het volgende:[..]
ik ben nog steeds abonnee, maar het wordt idd steeds minder. dat werd wel pijnlijk duidelijk laatst in nummer 100, toen er een retro-special in stond. maar ik heb nog steeds een abo omdat ik te lui ben om reviews op internet te gaan zoeken
staat ook nog open als ik me niet vergis
die review van Ben der Tod (en nog iemand) was echt schitterend. ging om panzer general (3?)
[Dit bericht is gewijzigd door Vision op 12-07-2002 19:38]
quote:Dit is lufia ofzo, damn, ben meer van de sega shit, tis iig een snes rpg.
[b]Op vrijdag 12 juli 2002 19:34 schreef Cheiron het
[afbeelding]
staan nog open
[Dit bericht is gewijzigd door Vision op 12-07-2002 19:39]
quote:Whooo, ik was niet thuis, maar nu ik ze hier weer allemaal heb opgepikt denk ik dat ik ze toch maar ff hier houd, of woon je in de buurt ? heerlen
Op vrijdag 12 juli 2002 19:35 schreef keeper het volgende:[..]
Ik had ook al ergens daarop gereageerd. Ik heb ze allemaal vanaf september '94. Ik wil die eerste jaargang (of enkele nummers daarvan) wel van je hebben anders. For ol' times sake (en ik heb de beruchte Mario Kart review van Bjorn nooit gelezen)
[..]ik ben nog steeds abonnee, maar het wordt idd steeds minder. dat werd wel pijnlijk duidelijk laatst in nummer 100, toen er een retro-special in stond. maar ik heb nog steeds een abo omdat ik te lui ben om reviews op internet te gaan zoeken
ff apart topique daarvoor openen maar
quote:Gewoon de nieuwste pakken en terugwerken
Op vrijdag 12 juli 2002 19:43 schreef Skimmer het volgende:
Zou het niet handig zijn om aan het eind van het draadje een link naar de nieuwe te plaatsen?? (en aan het begin natuurlijk naar de vorige) dan kan ik het volgende week ook weer makkelijk terug vinden...
Dan deze ff tussendoor:
quote:Nope..
Op vrijdag 12 juli 2002 19:47 schreef Vision het volgende:
r-type ofzo?
Dat topic van de PU is trouwens ook leuk om te lezen, kijken hoe iedereen over Mortal Marcel dacht en zo, en de oude crew. Hartstikke leuk
quote:Als ik het niet weet wordt het lastig natuurlijk...
Op vrijdag 12 juli 2002 20:01 schreef D-Devil het volgende:
Mijne nog niet geraden... ? volgens mij zit iedereen in het PU topic.
quote:Volgens mij ook, ik ook hoor, ik zal het niet ontkennen. Maar volgens mij kennen een heleboel mensen de PU ook wel van vroeger. Zeker de mensen in DC.
Op vrijdag 12 juli 2002 20:01 schreef D-Devil het volgende:
Mijne nog niet geraden... ? volgens mij zit iedereen in het PU topic.
quote:* Smots steekt zijn vinger op en zegt: "ikke niet"
Op vrijdag 12 juli 2002 20:05 schreef mamamiep het volgende:[..]
Volgens mij ook, ik ook hoor, ik zal het niet ontkennen. Maar volgens mij kennen een heleboel mensen de PU ook wel van vroeger. Zeker de mensen in DC.
de PU heb ik nooit gelezen. Als ik een gamesblad wilde lezen kocht wel een Duits blad.
Commentaar van de Pu :"Zulke scherpe videofilmpjes, je kunt de meeeters op z'n neus zien zitten"
[Dit bericht is gewijzigd door Lexie op 12-07-2002 20:11]
quote:Ja joh.. ik keek net naar Ecstacia, Graphics: 9.5
Op vrijdag 12 juli 2002 20:07 schreef Cheiron het volgende:
Ik zal het allereerste plaatje van dit topic maar verklappen:
Believe it or not: The Riddle of Master Lu.Commentaar van de Pu :"Zulke scherpe videofilmpjes, je kunt de meeeters op z'n neus zien zitten"
Whahaha, lemmings is nog vetter of Minesweeper ziet er nog gelikter uit dan dat en dan een 9.5
quote:Ow dat weet ik nog ja... lag een halfuur in een stuip..
Op vrijdag 12 juli 2002 20:07 schreef Cheiron het volgende:
Ik zal het allereerste plaatje van dit topic maar verklappen:
Believe it or not: The Riddle of Master Lu.Commentaar van de Pu :"Zulke scherpe videofilmpjes, je kunt de meeeters op z'n neus zien zitten"
Heb het spel echter nooit gespeeld... daarom wist ik het natuurlijk niet...
quote:Damn
Op vrijdag 12 juli 2002 20:09 schreef Lexie het volgende:
Soulblazer of zoiets?
Bovenstaande post had ik beter in pu forum kunnen gooien.
quote:Ecstacia was echt mooi voor zijn tijd. Ik heb het nog een tijdje gehad (totdat bleek dat ie standaard vastlep op een bepaald punt, toen terugebracht)
Op vrijdag 12 juli 2002 20:09 schreef D-Devil het volgende:[..]
Ja joh.. ik keek net naar Ecstacia, Graphics: 9.5
Whahaha, lemmings is nog vetter of Minesweeper ziet er nog gelikter uit dan dat
en dan een 9.5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |