Aan animo geen tekort, en binnen de kortste keren verrees daar een fraai gebouwtje onder de wuivende palmen. Binnen is het lekker koel, staat er een Wurlitzer Jukebox in de hoek en zijn er meerdere tafels beschikbaar met oneindig veel stoelen. Op de menukaart staat voor ieder wat wils, hoewel er bij gezegd moet worden dat het hier louter om ontbijt gaat! Liefhebbers van cocktails en BBQ kunnen na de ochtend-inname doorkuieren naar de strandtent Aangezien vandaag de 'grand opening' is, wordt ontbijt tot ver na de middag geserveerd. Wie schuift er aan?
[Dit bericht is gewijzigd door Khalein op 12-07-2002 12:24]
Oooh, ik heb zo'n honger
Heb je croissantjes? En een zachgekookt eitje?
En ranja??
quote:Geen enkel probleem! De croissantjes komen net uit de oven en we hebben tientallen ranja varianten in de koeling staan. Hoeveel minuten had jij je eitje graag gekookt gehad?
Op vrijdag 12 juli 2002 09:59 schreef pluisje het volgende:
* pluisje komt al aanrennen Heb je croissantjes? En een zachgekookt eitje? En ranja??![]()
* pluisje zoekt een fijn plekje uit in de Ontbijterie en geniet van het zonnetje
Oeh..nou ik aan ranja denk...ik zal vandaag mijn ranjastalletje maar weer eens open doen, gisteren helemaal vergeten omdat ik zo lekker lag te slapen.
* pluisje gaat eerst nog even rustig verder met haar ontbijtje
Khalein, het was heerlijk, ik denk dat ik hier nog wel veel vaker zal komen ontbijten
* pluisje vertrekt richting Pluisjes Ranjastalletje (4)
Licht ontbijt
De 'Friday' yoghurt en vruchtenmix, gemaakt met overheerlijke verse boerenyoghurt en nog verser (je kunt hier ingredienten van de bomen plukken) fruit. Indien gewenst, kan dit op smaak gebracht worden met (riet)suiker, limonadesiroop en/of gebrande walnootstukjes.
Het geheel wordt geserveerd met een vruchtensap naar keuze erbij.
Heavy ontbijt
Ongeneerd onverantwoord ontbijt met meerdere zalige vettigheden Gebakken eieren, worstjes, aardappelpuree, gefrituurde uienringen en croissantjes met een assortiment luxe brie, gorgonzola, cheddar en stilton.
Het geheel wordt geserveerd met een grote mok Caffee Choco of een nog grotere mok zwarte koffie met toevoegbaarheden...
Uche Uche
Doe je best Keerl
Fok! Ontbijterie zoekt medewerker/ster
Wegens verwachte drukte op ongoddelijke uren, zoekt de Fok! Ontbijterie een enthousiaste medewerker/ster.
Belangstellenden dienen in het bezit te zijn van een wekker, een goed gevoel voor humor en een brede kennis van broodjes, sapjes en andere ontbijtelijkheden.
Reacties kunnen binnen dit forum gepost worden, ovv 'Ontbijter Gevraagd'.
[Dit bericht is gewijzigd door Khalein op 12-07-2002 12:35]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |