[Dit bericht is gewijzigd door julekes op 11-07-2002 16:00]
quote:Zo'n nare blanke. En ik weet het, ik mag niet generaliseren of discrimineren, maar je dat toch allemaal op tele=visie ziet zeg, wat die wel niet allemaal uitspoken..
Op donderdag 11 juli 2002 16:00 schreef RetepV het volgende:
Ik zou haar gelijk onterven en zeggen dat ze je dochter niet meer is. Dat is toch te gek voor woorden? Is het een blanke autochtoon of een donkere autochtoon?
bij mij zou zoiemand niet te hoeven aankloppen!
zo'n vieze blanke. Dat ze 't uberhaupt in haar hoofd haalt!
quote:
Hooligans 10x gewelddadiger dan gemiddelde Nederlander
quote:
Op donderdag 11 juli 2002 16:06 schreef Zander het volgende:
Hooligans en voetbalsupporters komen mijn huis in ieder geval niet in, laat staan dat ze met hun ranzige tengels aan mijn dochter mogen frunniken. Asociaal tuig is het, allemaal. Kijk maar, de cijfers bewijzen het:
[..]code:Hooligans 10 X gewelddadiger dan gemiddelde Nederlander
quote:
Gemiddelde Nederlander 10 X gewelddadiger dan pacifistische Nederlander
[Dit bericht is gewijzigd door Karboenkeltje op 11-07-2002 16:12]
quote:Dit bedoel ik dus, het zal maar bij je thuis voor de deur staan, met zo'n opgefuckte auto? Ik zou me kapot schamen!
De politie van Rotterdam heeft zaterdagnacht 250 bekeuringen uitgedeeld aan deelnemers en toeschouwers van een illegale autorace in het havengebied.Vanaf verzamelplekken in Spijkenisse, de Sluisjesdijk en de Waalhaven trokken zaterdagavond zo'n tweehonderd auto's naar een afgesloten gedeelte van de Vondelingenweg ter hoogte van Pernis. Volgens de politie werd daarbij al zeer hard gereden. Een 42-jarige Rotterdammer kon op de A 15 meteen zijn rijbewijs inleveren, nadat hij was 'geklokt' op 196 kilometer per uur op een stuk waar niet harder dan 70 kilometer per uur mag worden gereden. De politie nam twee auto's in beslag omdat deze niet waren verzekerd.
Nadat racers en nieuwsgierigen zich rond tien uur 's avonds hadden verzameld, vormden ongeveer dertig politiemensen een afzetting op de Groenedijk, ter hoogte van de Eemhaven. Er werden bekeuringen uitgedeeld wegens het betreden van afgesloten terrein en te hard rijden. Ook werden boetes uitgedeeld aan mensen die met de auto over fiets- en wandelpaden of door bermen reden. Er moesten honden worden ingezet om alle toeschouwers op een afstand te houden.
Het was voor het eerst dat de politie in Rotterdam grootschalig optrad tegen illegale autoraces. Al enkele jaren worden rond Rotterdam van die races gehouden. Twee weken geleden maakte de politie een einde aan een race van een dertigtal Japanse terreinauto's op het autostrand van Oostvoorne. Een dag eerder was het raak op de Brouwersdam. Vorig jaar werden met grote regelmaat in het holst van de nacht races gereden op de Maasvlakte
quote:ik ben dan ook boel intelligent!
Op donderdag 11 juli 2002 16:23 schreef RaVeDaVe het volgende:
goed zeg
appels met rotte peren vergelijken...
vereist vast een boel intelligentie.
quote:lijkt me vrij treurig als je zo over jezelf denkt
Op donderdag 11 juli 2002 16:28 schreef RaVeDaVe het volgende:[..]
1. wat ik van mezelf vindt is niet relevant
quote:Wat nou generalisatie!? Het is gewoon de waarheid, alleen mocht het nooit gezegd worden van de Linkse Kerk. Zo.
Op donderdag 11 juli 2002 16:28 schreef RaVeDaVe het volgende:
bespeur ik daar een vleugje generalisatie?
quote:jij praat in mysterien voor mij!
Op donderdag 11 juli 2002 16:31 schreef RaVeDaVe het volgende:[..]
zoek het woord relevant eens op...
en jazeker generalisatie, in ieder geval op andere fora wel...
quote:[manuel mode]que?[/manuel mode]
Op donderdag 11 juli 2002 16:33 schreef RaVeDaVe het volgende:
leer dan ook nederlands...
[Dit bericht is gewijzigd door julekes op 11-07-2002 17:18]
quote:In het Nederlands begint een zin met een hoofdletter.
Op donderdag 11 juli 2002 16:33 schreef RaVeDaVe het volgende:
leer dan ook nederlands...
quote:
Op donderdag 11 juli 2002 16:35 schreef RaVeDaVe het volgende:
wat betekend "relevant" volgens jou?
plaats dat maar in het stuk hierboven, dan moet de rest vanzelf duidelijk worden...
[Dit bericht is gewijzigd door julekes op 11-07-2002 16:38]
quote:het kan altijd erger, stel je voor ze komt met een moderator thuis?
Op donderdag 11 juli 2002 16:38 schreef Mike het volgende:
RaVeDaVe, doe 'ns even rustig...
[Dit bericht is gewijzigd door julekes op 11-07-2002 16:42]
quote:Ik zou de deur vergrendelen...de ramen trouwens ook.
Op donderdag 11 juli 2002 16:41 schreef julekes het volgende:[..]
stel je voor ze komt met een moderator thuis?
quote:
Op donderdag 11 juli 2002 16:41 schreef julekes het volgende:
het kan altijd erger, stel je voor ze komt met een moderator thuis?
Dat is inderdaad ook maar kansloos volk. Terwijl eerlijke allochtonen overdag hard aan het werk zijn, zitten zij maar werkloos thuis (of nog erger: in de tijd van de baas!) achter de pc tijd te vernietsen aan een of ander onbenullig forum!
Nee, dat rapalje komt er hier zeker niet in!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |