Wat een goede teksten, ze zeggen gewoon de waarheid. Ik bedoel ze weten gewoon waar ze over praten, weetje!
En zij blijven gewoon 'True' aan hun 'Roots', je hoort gewoon dat ze uit het zuid-larense ghetto komen ! Dit zijn zeker weten de 'Masters' van de underground !
Echt de meest talentvolle rappers allertijden!
Echt niet hoor ! Zij halen het niet bij het niveau van MC Wigger & DJ Wannabe.
Daarbij weten zij ook niet waar ze over praten !
Hebben zij wel eens een McDrive beroofd ? NEE !
Moeten zij leven in het ruige ghetto van zuid-laren ? NEE !
DJ Jan & MC Piet zijn gewoon een paar neppers !
quote:..|..
Op 31 augustus 2000 15:18 schreef Stewie het volgende:
dit meen je toch niet he ? Wigger is de shit man...thug live 4 eva !!!
die 2 moeten een hobby gaan zoeken, postzegels verzamelen ofzo..
Ik hoop wel dat iedereen (lees: archangel) begrijpt dat wigger & wannabe niet serieus bedoeld is. Het is een dis van de OP naar de Spookrijders, Def Rhymz en alle neppe rappers.
Het zijn dan ook gewoon 2 bekenden uit de Nederhop-scene.
[Dit bericht is gewijzigd door Bigs op 31-08-2000 15:22]
quote:WELL DUH !!
Op 31 augustus 2000 15:21 schreef Bigs het volgende:
MC WIGGER NEEMT GEEN KORTE BROEKEN!!!Ik hoop wel dat iedereen (lees: archangel) begrijpt dat wigger & wannabe niet serieus bedoeld is. Het is een dis van de OP naar de Spookrijders, Def Rhymz en alle neppe rappers.
Het zijn dan ook gewoon 2 bekenden uit de Nederhop-scene.
maar het is wel grappig !!
en gaat zeker weten de top40 in....
quote:
Op 29 augustus 2000 18:41 schreef ArchAngel het volgende:
Rap is gewoon geen rap zonder dat ze mensen gaan dissen, of grofgebekt zijn..
quote:
Op 31 augustus 2000 15:09 schreef ArchAngel het volgende:
Et zijn 2 blanke fake-ass rappers, al hun teksten zijn erop gericht om iemand te dissen..
Maarruh.. effe onder ons AardsEngel... Dit is dus gewoon een geintje van OP... Waarom zou het anders op Ramp records zijn uitgebracht???
quote:Hiermee bedoel ik DE JUISTE DIS.. Er zijn gewoon dingen die je niet gaat dissen..
Rap is gewoon geen rap zonder dat ze mensen gaan dissen, of grofgebekt zijn..
[Dit bericht is gewijzigd door ArchAngel op 31-08-2000 15:49]
Shit zeg, voor dat je het weet krijg je mensen die naar rap luisteren terwijl ze niet eens met guns lopen te zwaaien!
quote:Ik probeer em helemaal niet na te doen..
Op 31 augustus 2000 15:54 schreef Soep v/d Dag het volgende:
Dat is gelul AA! Dat zou dan hetzelfde zijn als jij met je grote idool die je na probeert te doen met je wacke raps
[Dit bericht is gewijzigd door ArchAngel op 31-08-2000 15:56]
quote:make up your mind dude... nu weet ik het helemaal niet meer. Wat is de JUISTE dis nu weer? Eentje die jij toevallig goed vindt??
Hiermee bedoel ik DE JUISTE DIS.. Er zijn gewoon dingen die je niet gaat dissen..
quote:WHAHAHA.. ROLF LOL etc etc..
Op 31 augustus 2000 15:48 schreef ArchAngel het volgende:
Nederhop sucks, blanken die denken dat ze aan de echte meesters kunnen tippen..![]()
Osdorp doet een poging een commercieel succesje te halen, maar echt lukken doet et niet..
quote:Dus.. wat is nou een 'echte' goeie 'dis'?
Shit, Extince is nog beter dan MC Wigger & DJ Wannabe..Hiermee bedoel ik DE JUISTE DIS.. Er zijn gewoon dingen die je niet gaat dissen..
quote:dis1 (de ~ (m.)) [schr.]
Op 31 augustus 2000 15:48 schreef ArchAngel het volgende:
Hiermee bedoel ik DE JUISTE DIS.. Er zijn gewoon dingen die je niet gaat dissen..
1 tafel waarop een maaltijd is aangericht
2 maaltijd
dis2 (de ~) [muz.]
1 vierde toon van de chromatische toonschaal, uitgaande van de grondtoon c [een halve toon hoger dan re]
dis- (voorv.) [voor uitheemse grondwoorden]
1 [ter aanduiding van het tegenovergestelde van de genoemde handeling]
quote:Nee, ik bedoel als je personen gaat dissen.. Def Rhymz en die commerciele zooi mag je gewoon dissen.. Extince MOET gedissed worden
Op 31 augustus 2000 16:07 schreef Xhorder het volgende:
Dus.. wat is nou een 'echte' goeie 'dis'?
Dissen met de politie is cool, toch? Maar dissen over een bankoverval is fout? Leg ons dat eens uit...
quote:Maar dat doen MC Wigger & DJ Wannabe toch ?
Op 31 augustus 2000 16:29 schreef ArchAngel het volgende:
Nee, ik bedoel als je personen gaat dissen.. Def Rhymz en die commerciele zooi mag je gewoon dissen.. Extince MOET gedissed worden
quote:Ja, daar heb je op zich wel gelijk in, maar soms wekken ze de indruk dat ze ook echte rappers dissen
Op 31 augustus 2000 16:38 schreef Squatt het volgende:
Maar dat doen MC Wigger & DJ Wannabe toch ?
Check 'Fuck Osdorp Medley' maar, daar maken ze, o.m. Extince, Def Rhymz ('dat is tenminste een echte neger') en de Spookrijders belachelijk.
Ik wist trouwens niet dat ze een dis van Osdorp waren.. da vink opzich wel een betere actie dan Toch maar een nummerke luisteren misschien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |