Rode veters = Links (geloof ik)
Kortom, gewoon zwarte veters pakken!
quote:Wie oordeelt er dan op uiterlijk?
Op maandag 08 juli 2002 17:39 schreef Hooghoudt het volgende:
Is het waar dat rode veters in kisten betekenen dat je een nazi bent? Ik werd net in ieder geval door mijn buurvrouw beschuldigd van nazisme (naar aanleiding van mijn nieuwe veters), toen heb ik ze er maar weer gauw uitgehaald...
quote:Maar wie bepaalt dat??
Op maandag 08 juli 2002 18:01 schreef lastig het volgende:
kisten met witte veters=nazi's ..
ik zie ze hier in Den Haag wel eens lopen..
quote:Die draagt me vriendin.. maar dies geen skinhead.. ook met gekleurde veters trouwes
Op maandag 08 juli 2002 17:54 schreef proximity het volgende:
Nee joh, dat heeft gewoon te maken met de Dr. Martens boots die skinheads dragen, met gekleurde (al dan niet rode) veters.
Er waren een aantal mensen op Rebound die gewijgerd werden omdat ze die combinatie aan hadden.
quote:whahahahahahahahaha leuk
Op maandag 08 juli 2002 18:56 schreef Conflict het volgende:
roze veters = Feyenoord
quote:Omdat wit voor blank staat in dit geval. Anti-racisme acties hebben zich wel eens gericht op 1 zwarte en 1 witte veter. Daarmee is de kleur en de betekenis daarvan wel duidelijk, lijkt me. Overigens vind ik het nogal ver gezocht om iedereen met kisten met witte veters maar meteen van nazisme te beschuldigen.
Op maandag 08 juli 2002 19:06 schreef Wakka het volgende:
Kisten met witte veters staat inderdaad voor Nazi. Waarom? Geen flauw idee.Er waren een aantal mensen op Rebound die gewijgerd werden omdat ze die combinatie aan hadden.
quote:Klopt. Rood is (anarchistisch) links. Kraakpanders enzo.
Op maandag 08 juli 2002 17:46 schreef FrankyMcG het volgende:
Witte veters = NaziRode veters = Links (geloof ik)
Nee, ik verzin dit niet, ik heb het van skins. Trouwens, kijk zelf maar om je heen.
Ik ben Metalhead, dus heb ik zwarte veters. Om het een persoonlijk tintje gegeven heb ik ze in spiegelbeeld geveterd. Op de linkerschoen is het links over rechts, rechts is het rechts over links.
En ach, je kan weereens een stoer verhaal vertellen.
quote:tegenwoordig betekend alles wat...ik hecht er eerlijk gezegd niet zo'n waarde aan...wat betekenen veters nou
Op maandag 08 juli 2002 17:39 schreef Hooghoudt het volgende:
Is het waar dat rode veters in kisten betekenen dat je een nazi bent? Ik werd net in ieder geval door mijn buurvrouw beschuldigd van nazisme (naar aanleiding van mijn nieuwe veters), toen heb ik ze er maar weer gauw uitgehaald...
quote:Dan ben je een nationalist
Op maandag 08 juli 2002 21:13 schreef Perzikje het volgende:
Pfff, wat een gedoeNeem oranje veters ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |