abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4928913
Jah, .. weer eens wat anders, heb het vaker er over gehad met mijn vriendin, om eens een trio te doen!, ... vondt ze wel cool, maar wie! ik zeg ja die en die, noem maar geen namen ivm privacy... maar hoe haal je iemand anders over om mee te doen ?
[b]wie is er niet gaar[/b]
pi_4928930
Kijk anders even bij Fok! dating.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_4928944
Nodig die persoon een keer uit.
De meisjes die ik ken vinden het meestal geen probleem.
Maar sommige haten het.
Andere willen wel, maar alleen als niemand er achter komt.

Gewoon uitnodigen en langzaam, is afhankelijk van de persoon, de vraag naar voren laten komen. Jij kent die mensen beter, en weet vast hoe je ze het best kan benaderen.

Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
pi_4928971
Tja ik heb niks met een trio. Als je heel erg verwend wordt door een paar vrouwen is dat wel leuk.

Maar ik heb liever een intiem contact met één iemand waar ik helemaal voor kan zijn, en zij voor mij

Er is een tijd van komen en een tijd van gaan; de tijd van gaan is nu gekomen.
pi_4928972
niet meteen naar the point gaan..
rustig naar toe praten
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
  maandag 8 juli 2002 @ 14:14:17 #6
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_4929009
quote:
Op maandag 08 juli 2002 14:10 schreef Blueman het volgende:
niet meteen naar the point gaan..
rustig naar toe praten
H-e-b----j-i-j---m-i-s-s-c-h-i-e-n---zin--in---eehhhe-eehh--eentriootjemetmijenmijnvriendin?

Iets zegt me dat dat niet gaat werken

[Dit bericht is gewijzigd door TR08 op 08-07-2002 14:16]

pi_4929019
Hmz voorzichtig peilen, dan gewoon een keer iets thuis gaan doen, evt beetje veel alcohol erbij kan helpen , dan ga je maffen en vraag je gewoon heel sneaky of ze er niet even bij komt liggen
Anders zou ik het in ieder geval niet weten
Als je dit leest is het al te laat
  maandag 8 juli 2002 @ 14:21:00 #8
23038 RoTju
Entrepreneur
pi_4929070
Gewoon prcies hetzelfde doen als je een meisje zou versieren alleen nu doe je het met zn tweeen tergelijk....

Er komt ook een beetje mensenkennis bij kijken... tegenwoordig lopen er heel meiden rond die wel een triootje willen.... dusse... ga lekker op versiertour samen met je viendin. En doe het met veel lol en zonder verwachtingen en laat het lekker spontaan gebeuren en forceer en plan het niet...

Ik heb samen met mn vriendin ook gedaan... gewoon lekker met veel lol op versiertour... en wees eerlijk!!

pi_4929077
is het wel handig als ze bi is natuurlijk, dus als je vriendin dat nou 1st ff regeld
  maandag 8 juli 2002 @ 14:31:55 #10
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_4929177
Wel leuk dat iedereen lijkt te denken dat hij met twee meiden sex wil. Lijkt mij ook leuk hoor, daar niet van. 1 keer had ik bijna een trio, maar toen werden we gestoord en kwam het er nooit meer van. En verder eigenlijk nooit zoiets gedaan nog.
Of het handig is, is een tweede...
pi_4929273
hehe nee ik wil idd met een man!

lol just kidding, nee is goed wat alcohol enz ze is 17 ik ben bijna 21 das ook niet gezond dan he! een trio, ben zeker weer een met een sick mind

pi_4929335
quote:
Op maandag 08 juli 2002 14:41 schreef webwatcher het volgende:

lol just kidding, nee is goed wat alcohol enz ze is 17 ik ben bijna 21 das ook niet gezond dan he! een trio, ben zeker weer een met een sick mind

Gewoon doen man, strakke actie!
  maandag 8 juli 2002 @ 15:51:35 #13
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_4930058
quote:
Op maandag 08 juli 2002 14:41 schreef webwatcher het volgende:

je bedoelt dat je nu iets meer alcohol ophebt dan toen je dit topic opende?
Of het handig is, is een tweede...
  maandag 8 juli 2002 @ 19:03:35 #14
6857 WarMaster
My old bones ache...
pi_4932016
Zucht... Het aloude probleem hè?

Ik zit er zelf ook mee... Mijn bedoeling is het om het zo relaxed mogelijk te stellen zodat er bij een eventuele afwijzing er nog wel normaal met elkaar gesproken kan worden.

Ik heb al iemand op het oog.... Maar dat wordt nog een zeer moeilijk projectje.

Bovendien is mijn vriendin nogal vaag of ze het nou wel of niet wil.

Demon spawned wretches. You will all die.
  maandag 8 juli 2002 @ 22:13:00 #15
20814 C_ZAR
field commander C_ZAR
pi_4935028
Je neemt.... een huisje, twee vriendinnen, bankje, wijntje, filmpje, knuffeltje, en voila triootje
work - buy - consume - die [br] Love me or leave me, then let be me lonely
pi_4939569
quote:
Op maandag 08 juli 2002 22:13 schreef C_ZAR het volgende:
Je neemt.... een huisje, twee vriendinnen, bankje, wijntje, filmpje, knuffeltje, en voila triootje
ok, dat ga ik van het weekend dan eens proberen
  donderdag 11 juli 2002 @ 00:48:39 #17
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_4962788
quote:
sim-pel
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  donderdag 11 juli 2002 @ 00:56:36 #18
6857 WarMaster
My old bones ache...
pi_4962879
quote:
Oooooooh als het toch eens zo simpel was.

Bij mij zou dat gegarandeerd fout gaan.

Demon spawned wretches. You will all die.
pi_5004952
1) Zorg dat je vriendin het zeker weet. Zij gaat jou delen met een andere vrouw, dus eigenlijk kan het alleen op haar initiatief.

2) Als jij dit meisje kent, maar je vriendin kent dit meisje niet, zorg dan dat ze een band met elkaar krijgen, vriendinnen worden. Hoe je dat doen weet je waarschijnlijk het beste, maar probeer een gezamelijke interesse voor ze op te zoeken en te stimuleren.

Zorg ook dat jouw vriendin niet jaloers wordt het meisje voordat er iets gebeurt, door haar te vertellen dat je geen relatie met dat andere meisje wil, en dat je alleen van haar houdt.

3) Wanneer je vriendin dit meisje kent en mag, ben je alweer een stap verder. Dan gaat het erom dat je vriendin (waar jij niet bij bent, zodat ze zich veilig voelen) dit meisje eens pols of ze 'bi' of 'bi-curious' is. Zo ja, groen licht voor de volgende stap.

4) Laat je vriendin nog even checken of het meisje jou wel zou zijn zitten, bijv. door te vragen of zij in jou geinteresseerd zou zijn als zij er niet was.

5) Laat je vriendin haar uitnodigen voor een gezellige avondje bij jullie thuis. Stel haar op haar gemak, zorg voor gezelligheid, en laat ook je vriendin weer het onderwerp veranderen. Ze moet het meisje uitdagen met jou te flirten, en duidelijk te maken dat ze dat niet erg vindt. Ook hier moet je uitzoeken wat de beste manier is.

Overigens ligt hier veel initiatief bij je vriendin, maar dit is goed, omdat het voorkomt dat ze achteraf spijt gaat krijgen. Als zij niet doorzet, dan wil ze het kennelijk niet.

Als aan de andere kant je vriendin misschien verlegen is, maar wel aan jou aangeeft zoiets te willen doen, zal je zelf wat meer initiatief moeten nemen, maar dan wordt de kans van succes lager, en de mogelijkheid van pijnlijke situaties groter.

HTH

pi_5007623
Ken het probleem heb er eerder mee van doen gehad.
Mijn vriendin wou wel maar was een beetje bang om initiatief te nemen.
Nooit wat van gekomen tot...... we een paar maanden verder waren. Ik dacht er niet meer aan en had zoiets van dan maar niet.
Maar tot de avond dat een vriendin van haar op visite kwam. We zaten lekker gezellig wat te kletsen te ouwehoeren. Het gesprek komt uiteraard op sex uit en voor ik er eigenlijk erg in had lagen we met zn 3en in bed
To be or not to be.....
pi_5007644
Lijkt me echt supertof, maarja hoe breng je het.. en Wat wil ze ervoor terug.
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
  zondag 14 juli 2002 @ 21:02:29 #22
25067 MrLucca
Toch wel.
pi_5010676
Je moet het initiatief in ieder geval bij je vriendin laten. Als zij zeker weet dat ze het wil doen dan gaat de rest vanzelf... (hopelijk)

Ik heb het er best vaak met mijn vriendin over, en het lijkt haar een heel lekker idee. Ze heeft wel al ervaring met meiden (das al een voordeel natuurlijk) alleen niet met een man erbij.

Als we uitgaan dan laat ik haar gewoon d'r gangetje gaan. Kan ze lekker op meidenjacht. Het enige wat ik dan nog nodig heb is een flinke portie geduld en wat alcohol voor haar...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')