Gewoon uitnodigen en langzaam, is afhankelijk van de persoon, de vraag naar voren laten komen. Jij kent die mensen beter, en weet vast hoe je ze het best kan benaderen.
Maar ik heb liever een intiem contact met één iemand waar ik helemaal voor kan zijn, en zij voor mij
quote:H-e-b----j-i-j---m-i-s-s-c-h-i-e-n---zin--in---eehhhe-eehh--eentriootjemetmijenmijnvriendin?
Op maandag 08 juli 2002 14:10 schreef Blueman het volgende:
niet meteen naar the point gaan..
rustig naar toe praten
Iets zegt me dat dat niet gaat werken
[Dit bericht is gewijzigd door TR08 op 08-07-2002 14:16]
Er komt ook een beetje mensenkennis bij kijken... tegenwoordig lopen er heel meiden rond die wel een triootje willen.... dusse... ga lekker op versiertour samen met je viendin. En doe het met veel lol en zonder verwachtingen en laat het lekker spontaan gebeuren en forceer en plan het niet...
Ik heb samen met mn vriendin ook gedaan... gewoon lekker met veel lol op versiertour... en wees eerlijk!!
lol just kidding, nee is goed wat alcohol enz ze is 17 ik ben bijna 21
das ook niet gezond dan he! een trio, ben zeker weer een met een sick mind
quote:Gewoon doen man, strakke actie!
Op maandag 08 juli 2002 14:41 schreef webwatcher het volgende:
hehe nee ik wil idd met een man!lol just kidding, nee is goed wat alcohol enz
ze is 17 ik ben bijna 21
quote:je bedoelt dat je nu iets meer alcohol ophebt dan toen je dit topic opende?
Op maandag 08 juli 2002 14:41 schreef webwatcher het volgende:
hehe nee ik wil idd met een man!lol just kidding, nee is goed wat alcohol enz
ze is 17 ik ben bijna 21
Ik zit er zelf ook mee... Mijn bedoeling is het om het zo relaxed mogelijk te stellen zodat er bij een eventuele afwijzing er nog wel normaal met elkaar gesproken kan worden.
Ik heb al iemand op het oog.... Maar dat wordt nog een zeer moeilijk projectje.
Bovendien is mijn vriendin nogal vaag of ze het nou wel of niet wil.
quote:ok, dat ga ik van het weekend dan eens proberen
Op maandag 08 juli 2002 22:13 schreef C_ZAR het volgende:
Je neemt.... een huisje, twee vriendinnen, bankje, wijntje, filmpje, knuffeltje, en voila triootje
quote:sim-pel
Je neemt.... een huisje, twee vriendinnen, bankje, wijntje, filmpje, knuffeltje, en voila triootje
quote:Oooooooh als het toch eens zo simpel was.
Bij mij zou dat gegarandeerd fout gaan.
2) Als jij dit meisje kent, maar je vriendin kent dit meisje niet, zorg dan dat ze een band met elkaar krijgen, vriendinnen worden. Hoe je dat doen weet je waarschijnlijk het beste, maar probeer een gezamelijke interesse voor ze op te zoeken en te stimuleren.
Zorg ook dat jouw vriendin niet jaloers wordt het meisje voordat er iets gebeurt, door haar te vertellen dat je geen relatie met dat andere meisje wil, en dat je alleen van haar houdt.
3) Wanneer je vriendin dit meisje kent en mag, ben je alweer een stap verder. Dan gaat het erom dat je vriendin (waar jij niet bij bent, zodat ze zich veilig voelen) dit meisje eens pols of ze 'bi' of 'bi-curious' is. Zo ja, groen licht voor de volgende stap.
4) Laat je vriendin nog even checken of het meisje jou wel zou zijn zitten, bijv. door te vragen of zij in jou geinteresseerd zou zijn als zij er niet was.
5) Laat je vriendin haar uitnodigen voor een gezellige avondje bij jullie thuis. Stel haar op haar gemak, zorg voor gezelligheid, en laat ook je vriendin weer het onderwerp veranderen. Ze moet het meisje uitdagen met jou te flirten, en duidelijk te maken dat ze dat niet erg vindt. Ook hier moet je uitzoeken wat de beste manier is.
Overigens ligt hier veel initiatief bij je vriendin, maar dit is goed, omdat het voorkomt dat ze achteraf spijt gaat krijgen. Als zij niet doorzet, dan wil ze het kennelijk niet.
Als aan de andere kant je vriendin misschien verlegen is, maar wel aan jou aangeeft zoiets te willen doen, zal je zelf wat meer initiatief moeten nemen, maar dan wordt de kans van succes lager, en de mogelijkheid van pijnlijke situaties groter.
HTH
Ik heb het er best vaak met mijn vriendin over, en het lijkt haar een heel lekker idee. Ze heeft wel al ervaring met meiden (das al een voordeel natuurlijk) alleen niet met een man erbij.
Als we uitgaan dan laat ik haar gewoon d'r gangetje gaan. Kan ze lekker op meidenjacht. Het enige wat ik dan nog nodig heb is een flinke portie geduld en wat alcohol voor haar...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |