abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 juli 2002 @ 19:09:45 #1
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_4909660
Ik vond een meisje leuk en dat werd nix, zij vond mij toen niet leuk, ik kende haar niet heel goed en dat was misschien de reden. Vervolgens (week later ofzo) kreeg een goede vriend van me met haar. Ik ging sowieso al wat meer met haar om, maar door die relatie nog extra. We leerden elkaar beter kennen en zij heeft ook meedere keren gezegd dat ze me veel aardiger vond dan ze eerst dacht.

3 maanden later (3 weken geleden) gaat het uit, nogal lullig. Ik heb veel met haar gepraat en ook met hem. Warrige verhalen en ik probeerde haar een beetje te steunen. Nu heb ik het gevoel dat ze mij wel leuk vind. Ik heb nog steeds gevoelens voor haar.

Ik weet dus niet zeker of zij mij leuk vind en we hebben nu vakantie dus ik zie haar ook niet meer. Ik weet niet pcies hoe ik het aan haar kan vragen. Het moet wel een beetje spontaan gebeuren en dan kijken hoe ze reageert, maar ik weet niet hoe. Ze heeft msn, maar ze is bijna nooit online. Ik kan sms-en, maar waarover?! En hoe buig ik het gesprek de goede kant op? Als er al een gesprek komt.

Ik kan echt heel goed met haar vinden en het is een hele leuke meid. Er zullen misschien nu al mensen denken, die jongen is gek, zo vlak voor de zomervakantie. Maar zo'n meid is het niet. Ik weet dat ze dat niet zou doen, same for me...

Iemand tips, aanmoedigingen e.d.?

Ik moet nu eten dus ik kan straks pas reageren. Maar ik hoop dat er al minstens 20 reply's staan Dus kom maar op!

GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_4909705
niet aan beginnen....... krijg je alleen maar gezeik mee.. met haar en met je vriend.... speel het op safe..!
Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_4909712
quote:
Op zaterdag 06 juli 2002 19:09 schreef portier het volgende:

Ik kan echt heel goed met haar vinden en het is een hele leuke meid. Er zullen misschien nu al mensen denken, die jongen is gek, zo vlak voor de zomervakantie. Maar zo'n meid is het niet. Ik weet dat ze dat niet zou doen, same for me...

Iemand tips, aanmoedigingen e.d.?

Ik moet nu eten dus ik kan straks pas reageren. Maar ik hoop dat er al minstens 20 reply's staan Dus kom maar op!

Als je het al zo goed met haar kunt vinden, kun je vast iets verzinnen wat je om kunt buigen. Een situatie aanhalen en terloops melden dat je vond dat ze er erg leuk uitzag of zoiets

waarom geef ik eigenlijk antwoord?

P.S. Pech voor die vriend

zaterdag 6 juli 2002 @ 19:16:15 #4
20641 portier
pi_4909742
quote:
Op zaterdag 06 juli 2002 19:13 schreef mabit het volgende:
niet aan beginnen....... krijg je alleen maar gezeik mee.. met haar en met je vriend.... speel het op safe..!
*onofficiele-nog-net-vlak-voor-het-eten-post*

Krijg ik geen gedonder mee, dat weer ik wel

GEILE VROUWPERSONEN!
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  zaterdag 6 juli 2002 @ 20:13:56 #5
20641 portier
pi_4910629
quote:
Op zaterdag 06 juli 2002 19:14 schreef Tranceptor het volgende:
waarom geef ik eigenlijk antwoord?
Waarom niet?

[edit]
Anderen nog?
[/edit]

GEILE VROUWPERSONEN!
pi_4910984
quote:
Op zaterdag 06 juli 2002 20:13 schreef portier het volgende:

[..]

Waarom niet?

Ik herinner me dat ik gister degene was die 10 minuten nodig had om iets fatsoenlijks te zeggen en vervolgens de kans werd ontnomen... Maar goed, I'm getting rusty but getting there...
pi_4916125
Ik zou gewoon beginnen te praten over vroeger ofzo, gewoon over nog meer persoonlijke dingen gaan praten en toegeven dat je haar altijd wel leuk vond en dat dat nog steeds zo is. Kijk hoe ze reageert en speel daarop verder.

Over die vriend moet je je niet druk maken, tis uit en daarmee is zij weer vrij! Hij moet dat kunnen begrijpen, maar je gaf zelf al aan dat dat geen probleem zou vormen!

Heel veel succes!

zondag 7 juli 2002 @ 22:46:18 #8
20641 portier
pi_4922981
Nouw, ik heb het min of meer gezegd. Vrij spontaan, dat wel. En daarna was het doodstil

Ik weet niet of dat een goed of slecht teken is..

GEILE VROUWPERSONEN!
  maandag 8 juli 2002 @ 02:28:37 #9
21167 nrg
=meisje
pi_4925625
Geef haar wat tijd...
Scary but true!
  maandag 8 juli 2002 @ 02:37:27 #10
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_4925675
Misschien geeft ze jou zo'n indruk omdat het net uit is, en sowisow steun nodig heb...
En als jij de nodige steun geeft, zal ze dat heel fijn vinden...
Misschien dat dat de indruk wekt dat ze je leuk vind...
Ik zou oppassen als ik jouw was, want het kan heel anders uitpakken dan als je zou denken...
Spreek tenminste wat af voor in de vakantie, zodat jullie elkaar nog zien, zodat het contact niet verwaterd...
En kijk na een tydje hoe het dan is...
Misschien dat de gok wagen...
Suck6!
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  maandag 8 juli 2002 @ 14:11:25 #11
20641 portier
pi_4928981
Tsja, ik wou het ook nog niet zeggen, maar zij vroeg het opeens... Ik ga dan ook niet zeggen dat ik haar nie leuk vind
GEILE VROUWPERSONEN!
  maandag 8 juli 2002 @ 21:26:37 #12
20641 portier
pi_4934213
*schop*

Is het nou goed of slecht als ze niets zegt?
Op zich denkt ze er nu wel over na denk ik, maar ik weet niet of het niet ook zegt. Ik wil het eigenlijk niet, want ze zegt ook nie meteen ja ofzo...

Iemand?

GEILE VROUWPERSONEN!
pi_4936829
het kan altijd zowel goed als slecht zijn.
Ik denk dat je ervan uit moet gaan en jezelf overtuigen dat het slecht is. Dan is de klap minder groot.
Ikzelf herken het wel een beetje, nog geen 2 weken geleden ook soortgelijk overkomen en toen was het dus ook slecht.
Mja, hoe je je er ook op voorbereid, het zal een grote domper worden als het dus slecht nieuws is.
Mocht het echter goed nieuws zijn, dan is de vreugde des te groter

Mja, ik denk dat je nu zo langzamerhand allang antwoord heb gehad, ik hoop voor je dat het goed nieuws was.

Pacta Sunt Servanda
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')