Wat bij mij ook altijd helpt is een uurtje luisteren naar rustige muziek, warme melk drinken. En last but not least: een klap met de rubberen hamer
Als je te gespannen bent om je moeheid te voelen dan kan valdispert nacht je goed helpen.
Wat ook goed is tryptofaan, een natuurlijk eiwit wat de slaap regelt, wordt aangeraden aan mensen met jetlag, verkrijgbaar onder de naam slaap lekker.
normaal is het beter bekend onder de naam melatonine.
succes, slapeloosheid sucks
quote:In dat hoofdpijnentopic! Geen wonder met die coffeine dat je niet kunt slapen DUH
Veel te veel hoofdpijn plus migraine in de familie. Heb het dus lekker getroffen. Neem vaak dan gewoon een paracetamol 500mg en daar zit dan 50mg coffeïne in (merk van de apotheek, Etos, etc)......helpt bij mij goed.....
quote:Ik heb al een antwoord gegeven
Op 31 augustus 2000 12:19 schreef Vork het volgende:
Vraag oma ofzo..die weet vast nogwel van die typisch uit-haar-tijd-drankjes...
ik ben natuurlijk ook niet dom, studeer geneeskunde, dus ik zal dat waarschijnlijk ook wel weten.....daar let ik dus al op.....
Beste remedie is dus gewoon een uurtje later naar bed gaan.
quote:Melatomatine heet het Otaku-san.
Op 29 augustus 2000 08:03 schreef otaku-san het volgende:
normaal is het beter bekend onder de naam melatonine.
[Dit bericht is gewijzigd door Pisca op 05-09-2000 17:20]
quote:In de meeste gevallen misschien wel, maar niet bij mij dus.
Op 02 september 2000 13:18 schreef Aernout het volgende:
Onderzoek heeft uitgewezen dat de meeste gevallen van slapeloosheid te wijten zijn aan een teveel aan slaap/ rust. Daarom komt het ook vooral voor bij oude mensen die overdag af en toe slapen maar toch vroeg naar bed gaan.Beste remedie is dus gewoon een uurtje later naar bed gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |