abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_314938
Wie van de Fok!kers weet een goed middel tegen slapeloosheid.....ben al een hele week aan het kloten om in slaap te komen en te blijven.....ben het nu echt zat.....iemand een goed idee???
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_314948
Op dezelfde tijden naar bed gaan en op staan. Niet de ene dag om 22 uur naar bed en de andere 2 uur. Als je wakker bent/wordt eruit gaan, niet blijven hangen.

Wat bij mij ook altijd helpt is een uurtje luisteren naar rustige muziek, warme melk drinken. En last but not least: een klap met de rubberen hamer

pi_315035
Tell Sell kijken met een grote fles Whisky naast je op tafel...
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_315126
Mijn truc is een joint voor het slapen gaan, lig je soms ook nog wel wakker, maar dan ontspannen.
pi_315176
Na een uur of acht, negen 's avonds geen caffeine meer drinken.
Zorgen dat je slaapkamer goed geventileerd is, niet te warm, en niet te benauwd.
Geen zwaar vallende dingen meer eten kort voor het slapengaan.
Geen mentaal inspannende dingen meer doen kort voor het slapengaan (werken, studeren, ruzieen)
  † In Memoriam † dinsdag 29 augustus 2000 @ 08:03:37 #6
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_317235
Er zijn een aantal vrij verkrijgbare middeltjes die erg goed kunnen zijn.

Als je te gespannen bent om je moeheid te voelen dan kan valdispert nacht je goed helpen.

Wat ook goed is tryptofaan, een natuurlijk eiwit wat de slaap regelt, wordt aangeraden aan mensen met jetlag, verkrijgbaar onder de naam slaap lekker.

normaal is het beter bekend onder de naam melatonine.

succes, slapeloosheid sucks

The future is after you
  Admin woensdag 30 augustus 2000 @ 23:32:38 #8
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_319382
Het is hartstikke smerig maar werkt nog steeds beter dan een slaapmiddel,
warme melk met honing.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_320029
ik zorg gewoon dat ik een nacht echt heel laat naar m'n bed ga en dan 's ochtends heel vroeg opsta en de rest van de dag als een wazig wrak doorbreng met maar een motto -> niet in slaap vallen. Rond een uur of elf 's avonds rol ik dan m'n bed in en de volgende dag sta ik weer heel vroeg op etc. Maar goed ik doe dat eigenlijk alleen als ik mijn ritme van dag en nacht weer per ongeluk express heb omgegooid, ik weet niet wat jouw excuus is.
I'm way out of your league. If your league were to explode, I wouldn't hear the sound for another three days.
pi_320076
quote:
Veel te veel hoofdpijn plus migraine in de familie. Heb het dus lekker getroffen. Neem vaak dan gewoon een paracetamol 500mg en daar zit dan 50mg coffeïne in (merk van de apotheek, Etos, etc)......helpt bij mij goed.....
In dat hoofdpijnentopic! Geen wonder met die coffeine dat je niet kunt slapen DUH
I'm way out of your league. If your league were to explode, I wouldn't hear the sound for another three days.
  donderdag 31 augustus 2000 @ 12:19:45 #11
3878 Vork
Manisch creatief
pi_320080
Vraag oma ofzo..

die weet vast nogwel van die typisch uit-haar-tijd-drankjes...

pi_320087
Een lekkere vette joint wil nog wel eens helpen.
"Due to financial difficulties, the light at the end of the tunnel will be shut down until further notice"
  Admin donderdag 31 augustus 2000 @ 13:58:10 #13
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_320244
quote:
Op 31 augustus 2000 12:19 schreef Vork het volgende:
Vraag oma ofzo..

die weet vast nogwel van die typisch uit-haar-tijd-drankjes...

Ik heb al een antwoord gegeven
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_323207
GRAZ,

ik ben natuurlijk ook niet dom, studeer geneeskunde, dus ik zal dat waarschijnlijk ook wel weten.....daar let ik dus al op.....

“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_323244
Onderzoek heeft uitgewezen dat de meeste gevallen van slapeloosheid te wijten zijn aan een teveel aan slaap/ rust. Daarom komt het ook vooral voor bij oude mensen die overdag af en toe slapen maar toch vroeg naar bed gaan.

Beste remedie is dus gewoon een uurtje later naar bed gaan.

dinsdag 5 september 2000 @ 17:19:38 #16
5490 Pisca
Kijk eens naar mij.
pi_327212
quote:
Op 29 augustus 2000 08:03 schreef otaku-san het volgende:

normaal is het beter bekend onder de naam melatonine.

Melatomatine heet het Otaku-san.
Ik heb het gekocht omdat ik ook heel slecht in slaap kan komen.
2 Tabletten, 2 uur voor je naar bed gaat en je slaapt als een roos!
Een week of anderhalf heb ik het gebruikt en nu gaat het slapen een stuk beter.

[Dit bericht is gewijzigd door Pisca op 05-09-2000 17:20]

Vandaag is de dag...!
  dinsdag 5 september 2000 @ 17:22:19 #17
5490 Pisca
Kijk eens naar mij.
pi_327219
quote:
Op 02 september 2000 13:18 schreef Aernout het volgende:
Onderzoek heeft uitgewezen dat de meeste gevallen van slapeloosheid te wijten zijn aan een teveel aan slaap/ rust. Daarom komt het ook vooral voor bij oude mensen die overdag af en toe slapen maar toch vroeg naar bed gaan.

Beste remedie is dus gewoon een uurtje later naar bed gaan.

In de meeste gevallen misschien wel, maar niet bij mij dus. Een uurtje later naar bed gaan is wel heel erg simpel gezegd.
Vandaag is de dag...!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')