Mijn ouders vonden hem zelfs zo cool dat ze maar besloten hadden, dat dat mijn 2e voornaam moest gaan worden
oh ff voor de mensen die nu willen zeggen hoe hij heet, maar er net niet op komen.. Zijn naam is Emilio Salgari
Wat was de naam van die dame ook al weer.. was dat niet Marianne ofzo
Op de lagere school was er bij mij een jongen die altijd, als je met hem praatte, opeens uitbarstte in: Sandokaaahan, Sandokaaan, Dudu-du-dudududu
Ik dacht, wat is toch Sandokan?
Ben toen ook maar eens gaan kijken en heb er geen spijt van gehad.
quote:Not.
Op donderdag 04 juli 2002 01:51 schreef Mikula het volgende:
ik waarschijnlijk nog net niet op de basisschooloh ff voor de mensen die nu willen zeggen hoe hij heet, maar er net niet op komen.. Zijn naam is Emilio Salgari
Zijn naam is Kabir Bedi (Indiër) en hij speelde nog een kleine rol in James Bond's Octopussy.
quote:Ik dacht toch echt Kabir Bedi...
Op donderdag 04 juli 2002 01:51 schreef Mikula het volgende:
ik waarschijnlijk nog net niet op de basisschool
oh ff voor de mensen die nu willen zeggen hoe hij heet, maar er net niet op komen.. Zijn naam is Emilio Salgari
De DVD is trouwens te koop bij Bart Smit, zag ik vorige week. Heb er nog even over getwijfeld, maar ik heb nog eerst een paar andere titels met meer prioriteit
V.
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 04-07-2002 09:01]
quote:Dat zeg ik
Op donderdag 04 juli 2002 08:56 schreef Hawk het volgende:[..]
Not.
Zijn naam is Kabir Bedi
V.
quote:En een tijdje in The Bold and the Beautiful.
Op donderdag 04 juli 2002 08:56 schreef Hawk het volgende:[..]
Not.
Zijn naam is Kabir Bedi (Indiër) en hij speelde nog een kleine rol in James Bond's Octopussy.
waarom weet ik dit?
Overigens issie wel een peu veranderd...
Sandokan. Sandokan the pirate was the creation of Emilio Salgari (1863-1911), an Italian writer of adventure fiction. From Verona, Salgari produced many novels, not just of Sandokan but of other heroic and swashbuckling characters, including that of an Indian prince and his sidekick tiger, but never knew financial success during his life and died in heartbreaking poverty, committing suicide. His greatest creation was the corsair Sandokan. Sandokan appeared in eleven novels from 1895 to 1913: The Mysteries of the Black Jungle (1895), The Pirates of Malaysia (1896), The Tigers of Mompracem (1900), The Two Novels (1904), The King of the Sea (1906), To Conquer an Empire (1907), Sandokan's Return (1907), The Reconquest of Mompracem (1908), The Brahmin of Assam (1911), The Fall of an Empire (1911), and Yanez's Revenge (1913). Sandokan is the son of the former rajah of a prosperous (but nameless) Malaysian state, but when Sandokan's father and family are attacked and slaughtered, the guards--the personal guards of James Brooke, the English Governor of the island of Labuan--did nothing. Sandokan goes to live with his faithful old teacher, but after dreaming of the deaths of his family resolves to search out Brooke and find out why Brooke betrayed Sandokan's father.
quote:Ik hoop dat het is omdat je sinds mensenheugenis een devoot fan van Kabir bent en zijn carrière vanaf moment één op de voet hebt gevolgd...
Op donderdag 04 juli 2002 08:59 schreef yvonne het volgende:
waarom weet ik dit?
maar dat zal wel niet, vrees ik...
V.
quote:Hij is wel maar 19 euro
Op donderdag 04 juli 2002 08:57 schreef Verbal het volgende:[..]
Ik dacht toch echt Kabir Bedi...
De DVD is trouwens te koop bij Bart Smit, zag ik vorige week. Heb er nog even over getwijfeld, maar ik heb nog eerst een paar andere titels met meer prioriteit
V.
En wij hebben em al een tijd liggen
Ze mochten Sandokan nog wel eens uitzenden, is wel weer eens leuk om te zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |