N.a.v. dit topic lijkt het me wel een leuk plan:
Doe hier de groeten aan ...
Voor alle mensen die gezellig met mij en Atrimar en Ripley in de zandbak hebben gezongen op de 2 jaar camping meeting hierbij een uitnodiging om gezellig een keertje 's nachts onder het genot van een borrel en kampvuur en liefst iemand met gitaar weer net als op de camping meeting de nodige klassiekers te gaan bleren..
wie is er voor?
oftewel wie komt er?
en wanneer?
meldt je aan op www.fokmeet.tk
Goed ff een update, ik denk maar dat het Bloemendaal gaat worden, thv stradtent MIREMARE. (meteen bij bloemendaal aan zee naar beneden, 1e tent, kan niet missen)
dus op 13 juli,
iemand idee voor een tijdstip?
's avonds tuurlijk, laten we zeggen om
{UPDATE] Na enig overleg besloten om hier een hapje te gaan eten en nog meer hapjes te gaan drinken tijdens de meeting: http://www.dekust.nl/restaurant/default.htm
Leuk meetingpoint meteen dus.
*meldt*
quote:Eigenlijk is het de bedoeling dat er alleen mensen komen die met de 2 jaar meet mee hebben gezongen in de zandbak,we vormen nl nogal snel kliekjes, omdat we elkaar allemaal toch al redelijk goed kennen,en ik denk daarom dat het voor iemand die er niet bij was wat minder leuk is,maar als dit je niet tegenhoudt ben je van harte welkom natuurlijk!
Op woensdag 03 juli 2002 17:48 schreef Seraphin het volgende:
Klinkt goed; ik ben wel eens benieuwd naar de FOK!-ers IRL.*meldt*
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 12:55 schreef Bolletje... het volgende:[..]
Eigenlijk is het de bedoeling dat er alleen mensen komen die met de 2 jaar meet mee hebben gezongen in de zandbak
quote:Mwja, is jammer. Maar: ik moet ergens beginnen met meets, toch?
Op donderdag 04 juli 2002 12:55 schreef Bolletje... het volgende:[..]
Eigenlijk is het de bedoeling dat er alleen mensen komen die met de 2 jaar meet mee hebben gezongen in de zandbak,we vormen nl nogal snel kliekjes, omdat we elkaar allemaal toch al redelijk goed kennen,en ik denk daarom dat het voor iemand die er niet bij was wat minder leuk is,maar als dit je niet tegenhoudt ben je van harte welkom natuurlijk!
quote:Zeg ook niet dat je niet moet moet komen, meer gewoon wat teneerste de bedoeling was, maar als je gezellig bent moet je tuurlijk komen
Op donderdag 04 juli 2002 15:11 schreef Seraphin het volgende:[..]
Mwja, is jammer. Maar: ik moet ergens beginnen met meets, toch?
Ik ben bovendien niet het type dat de hele avond alleen in een hoekje gaat zitten omdat de anderen al mensen hebben om mee te praten; ik ben spontaan (lees: lomp) genoeg om met de rest mee te lullen / bleren.
quote:jij mag wel
Op donderdag 04 juli 2002 13:41 schreef YPPY het volgende:[..]
*afmeldt* Het huisje was veel leuker.
quote:Gelukkig.
Op donderdag 04 juli 2002 16:24 schreef Bolletje... het volgende:[..]
jij mag wel
![]()
Ik was al bang dat ik de hele avond zielig thuis moest gaan zitten.
Ik zou graag ergens blijven slapen als dat zou kunnen. Ik neem aan dat het laat wordt enzo.
Kheb het ook op dat fokmeet.tk gezet maar voor de zekerheid ook nog ffies hier..
Ik heb met Barb en MrWilliams afgesproken dat ze 's middags naar mijn huis toerijden, en dat we een uur of 2 in Bloemendaal zullen arriveren.
Zij slapen overigens bij mij die dag, helaas Sweetie, meer plek heb ik niet ..
Ik weet dat yppy met de trein naar Haarlem komt, ik woon echt vlakbij het station, dus jij kan eventueel ook naar mijn huis komen, om vanuit daar verder te gaan?
Voor de overige dus: 14.00 uur Bloemdendaal aan Zee t.h.v. het eerste pad naar beneden naar t strand, da's t makkelijkst. Dit is meteen na de Piramiderestaurantjes, die vallen wel op
Ik wil er nog wel ff bijzeggen dat bij slecht weer de meeting wordt doorgeschoven naar een andere keer
Tot zaterdag
(voor vragen kan je altijd mailen)
quote:Met de trein ben ik meer dan 2 uur onderweg en met de auto maar de helft van de tijd. Ws wordt het dan toch de auto. Dan hoef ik ook niet al om 10 uur weg. (voorzorg voor missende trein)
Op maandag 08 juli 2002 09:05 schreef Bolletje... het volgende:
Nou update:Ik heb met Barb en MrWilliams afgesproken dat ze 's middags naar mijn huis toerijden, en dat we een uur of 2 in Bloemendaal zullen arriveren.
Ik weet dat yppy met de trein naar Haarlem komt, ik woon echt vlakbij het station, dus jij kan eventueel ook naar mijn huis komen, om vanuit daar verder te gaan?
Voor de overige dus: 14.00 uur Bloemdendaal aan Zee t.h.v. het eerste pad naar beneden naar t strand, da's t makkelijkst. Dit is meteen na de Piramiderestaurantjes, die vallen wel op
Ik wil er nog wel ff bijzeggen dat bij slecht weer de meeting wordt doorgeschoven naar een andere keer
Tot zaterdag
(voor vragen kan je altijd mailen)
quote:ja, ik mail het wel ff door naar je dolfijn adres
Op maandag 08 juli 2002 09:33 schreef YPPY het volgende:[..]
Met de trein ben ik meer dan 2 uur onderweg en met de auto maar de helft van de tijd. Ws wordt het dan toch de auto. Dan hoef ik ook niet al om 10 uur weg. (voorzorg voor missende trein)
Bolletje: nu kan ik dus ook meteen naar Bloemendaal komen, hoop ik.Heb je misschien een duidelijke routebeschrijving naar dat tentje? Ik ben pas 1 keer in Bloemendaal geweest en dat was met een bus, dus daar weet ik niet veel meer van en een meeting waarbij ik een keer niet fout rijd, zou ook wel eens leuk zijn.
quote:Dank je
Op maandag 08 juli 2002 09:40 schreef Bolletje... het volgende:[..]
ja, ik mail het wel ff door naar je dolfijn adres
Mea Culpa!
quote:
Op maandag 08 juli 2002 15:50 schreef DaBuzzzzz het volgende:*denkt*
Als het echt om 2 uur s'middags is dan moeten wij helaas afhaken, we hadden rekening gehouden met s'avonds en niet met de middag.
Wel jammer dat het eigenlijke idee , tot een normale meeting gaat verworden..
De bedoeling was dus een herhaling van de kampvuurgeberutenissen tijdens de 2 jaarsmeeting, en zoals het er nu naar uit gaat zien is het een gewone meeting alleen dan op het strand, mits mooi weer, en niet een meeting die s'avonds bij het kampvuur zal plaatsvinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |