abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4829456
Mijn eerste topic op Fok!. Ik weet eigenlijk niet of ik het wel moet vertellen, maar goed.

Het verhaal begint afgelopen zondag (gisteren dus) in de kelder van de Bijenkorf te Rotterdam. Ik was daar samen met m'n vader en broertje. M'n broertje was in een paskamer en ik liep daarbuiten wat rond.

Op een gegeven moment hoor ik een vrouw een naam roepen (deze naam zal ik maar even niet noemen, maar afkorten tot S.). Toen dacht ik al bij mezelf klinkt leuk, nu nog kijken wie daar bij hoort . Ik liep weer verder en even later zag ik echt een liev meisje.

Even tussendoor: je hebt van die meisjes waarvan je zegt: "die wil ik wel even nemen". Maar ook meisjes waar je gewoon mee wilt zitten/praten/knuffelen. Dit was dus een meisje van het laatste type, als iemand begrijpt wat ik bedoel.

Weer verder met het verhaal. Ik liep nog een paar minuten daar rond en keek naar haar en zei keek ook naar mij . Vervolgens ging ik met m'n vader en broertje naar de kassa en even later kwam zij met (waarschijnlijk) haar moeder achter ons staan. Wij liepen weg en ik keek nog een keer in haar richting. Onze blikken raakte elkaar echt een halve seconde, maar mijn hartslag ging van 100 naar 220 en sloeg zo'n 10 slagen over.

Nu weet ik dus alleen haar naam en verder niets. Hoe vind ik haar nu ooit terug? En ben ik nu heel erg stom bezig door dit allemaal hier te vertellen? Het lucht wel op om m'n verhaal te vertellen.
Ik kom natuurlijk wel weer over haar heen, maar toch...

pi_4829482
Uhhh

Zoiets kan je altijd hier vertellen.

Ik denk alleen dat het heel moeilijk is om iemand waar je alleen de naam van weet terug te vinden.

Dan zou je toch echt oproepen moeten plaatsten in kranten en op tv....

Ik denk dat je de volgende keer haar meteen aan moet spreken.

maandag 1 juli 2002 @ 11:04:26 #3
6317 Antikal
God is een ramptourist
pi_4829490
Klinkt als een gemiste kans

Je kunt natuurlijk een paar weken voor die paskamer kamperen, maar of je daar veul mee opschiet...

Ik heb geen idee. Oproepjes in populaire jongerenbladen misschien? Iets van: "ik zag je toen en toen, daar en daar..."

Volgende keer meteen op af stappen.

"That's what Britney Spears said before he died.."
pi_4829508
Met je slaapzak voor de Bijenkorf gaan liggen

Maar dit is idd kut ja, heb het zelf ook meegemaakt
Denk dat het beste is om je mind gewoon weer open te stellen voor andere vrouwen De kans dat je haar terugziet is nml errug klein

pi_4829518
misschien is ze actief op fok ???? dan komt er een echt fok huwelijk
pi_4829519
oowh oowh, ik weet er eentje:
in de Break Out! zetten
pi_4829545
Ik had d'r natuurlijk ook meteen moeten aanspreken, als ik nu niet zo f*****g verlegen was geweest. En dan waren ook nog m'n vader en broertje erbij. Die kan ìk daarbij niet zo goed gebruiken.
quote:
Op maandag 01 juli 2002 11:07 schreef VrAnKiE het volgende:
misschien is ze actief op fok ???? dan komt er een echt fok huwelijk
Bij deze dan: willen alle meisjes zich bij mij melden die op zondag 30 juni in de bijenkorf te Rotterdam waren

[Dit bericht is gewijzigd door Mateyo op 01-07-2002 11:10]

pi_4829561
quote:
Op maandag 01 juli 2002 11:09 schreef Mateyo het volgende:
Ik had d'r natuurlijk ook meteen moeten aanspreken, als ik nu niet zo f*****g verlegen was geweest. En dan waren ook nog m'n vader en broertje erbij. Die kan ìk daarbij niet zo goed gebruiken.
Maaruhh, dat lijkt me minder moeilijk dan de situatie nu...
pi_4829571
quote:
Op maandag 01 juli 2002 11:10 schreef Conflict het volgende:

[..]

Maaruhh, dat lijkt me minder moeilijk dan de situatie nu...

Weet ik ook wel, maar dat is allemaal naderhand
  maandag 1 juli 2002 @ 11:42:56 #11
21167 nrg
=meisje
pi_4829944
Je weet haar naam, geef die eerst eens. Ik woon vlakbij Rotterdam en kom er heel vaak, dus als je nu ook even een DUIDELIJKE omschrijving geeft van hoe ze eruit zag. Kleur haar, lengte haar, lengte gewoon, kleur ogen enz. eventueel ook een omschrijving van degene met wie ze was.

Misschien kent iemand haar...

Scary but true!
  maandag 1 juli 2002 @ 11:43:14 #12
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_4829950
quote:
Op maandag 01 juli 2002 11:12 schreef matthijn99 het volgende:
http://dating.fok.nl .
lijkt me het meest succesvol op fok!gebied ja
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  maandag 1 juli 2002 @ 11:48:26 #13
27535 Pulsemaster
Politiek en sociaal incorrect!
pi_4830020
quote:
Op maandag 01 juli 2002 11:09 schreef Mateyo het volgende:
[..]

Bij deze dan: willen alle meisjes zich bij mij melden die op zondag 30 juni in de bijenkorf te Rotterdam waren

Gelukkig zie je de ironie er van in ... maar goed, tis wel een probleem aan de ene kant, maar een kans aan de andere kant. Nu weet je tenminste dat je iemand dan maar even aan moet klampen. (verlegen zijn is niet erg, vinden ze meestal wel leuk. zolang je het natuurlijk maar niet over je postzegelverzameling gaat hebben )
Uit welke klei hebben ze jou getrokken? :?
pi_4830718
quote:
Op maandag 01 juli 2002 11:42 schreef nrg het volgende:
Je weet haar naam, geef die eerst eens. Ik woon vlakbij Rotterdam en kom er heel vaak, dus als je nu ook even een DUIDELIJKE omschrijving geeft van hoe ze eruit zag. Kleur haar, lengte haar, lengte gewoon, kleur ogen enz. eventueel ook een omschrijving van degene met wie ze was.

Misschien kent iemand haar...

Ok komt ie...

Naam is Stephanie / Stefanie (weet dus niet hoe je 't schrijft). Ze had een bruine broek en daarboven een rood/roze vestje aan. Blond / donkerblond haar in zo'n opgestoken staart, vrij lang haar dus, voorbij de schouders. Er zat een blauw / turqois elastiek in (niet zo'n dun dingetje, maar met van die franjes en glinstertjes). Ik schat 'r zo'n 1,70 / 1,75. Kleur ogen is, dacht ik, bruin, maar ik kan het ook fout hebben. Voor de rest ietwat rode wangetjes .

Ze was dus waarschijnlijk met haar moeder. Die had bruin krulletjeshaar en een bril . Voor de rest niet gezien.

Beetje duidelijk of niet? Ik word hier trouwens helemaal gek van * Mateyo ramt z'n hoofd tegen het bureau en heeft het helemaal warm

Het is echt precies mijn type, niet zo'n BrEeZaH-slet, die je trouwens te vaak ziet in Rotterdam op zondag, maar een liev meisje...

maandag 1 juli 2002 @ 13:29:20 #15
28862 Kutkop
Honda-holic
pi_4831336
quote:
Op maandag 01 juli 2002 11:01 schreef Mateyo het volgende:
Onze blikken raakte elkaar echt een halve seconde, maar mijn hartslag ging van 100 naar 220 en sloeg zo'n 10 slagen over.
eeeh, 220 - 10 = 210.
dacht ik zo.

sterkte trwns, I now the feeling.
Ik wist net iets meer, vorige week voor haar gekookt

Misschien wel de krent in JOUW pap.
pi_4832140
quote:
Op maandag 01 juli 2002 13:29 schreef Kutkop het volgende:

[..]

eeeh, 220 - 10 = 210.
dacht ik zo.

Bij wijze van spreke, beetje overdrijven om m'n gevoelens weer te geven mag denk ik wel .

Trouwens verder niemand die d'r kent?

[Dit bericht is gewijzigd door Mateyo op 01-07-2002 14:33]

pi_4874217
Even een bescheiden kick.

Kan je trouwens iets met die beschrijving nrg? Niemand die d'r kent? Broers of zussen van vrienden ofzo?

pi_4874523
Straks zit ze wel op fok! maar net niet in dit topic hehehe.
  woensdag 3 juli 2002 @ 23:04:12 #19
21167 nrg
=meisje
pi_4874652
Zegt me zo nog niets, maar ik ga het ff voor je rondmailen. I'll keep u informed!

Heb een mail rondgestuurd aan vriendinnen. Mijn emailadres er maar even bijgezet. Hoop dat het lukt!

Leeftijd? ongeveer...

[Dit bericht is gewijzigd door nrg op 03-07-2002 23:16]

Scary but true!
pi_4874872
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 23:04 schreef nrg het volgende:
Zegt me zo nog niets, maar ik ga het ff voor je rondmailen. I'll keep u informed!

Leeftijd? ongeveer...

Ik schat 'r op 17, misschien 18.
  woensdag 3 juli 2002 @ 23:19:57 #21
3767 Herald
Come get some
pi_4875012
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 23:13 schreef Mateyo het volgende:
Ik schat 'r op 17, misschien 18.
15 dus
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  woensdag 3 juli 2002 @ 23:23:37 #22
21167 nrg
=meisje
pi_4875088
Geef ff je mailadres Mateyo, of mail mij...

de_blauwe@planet.nl

Scary but true!
pi_4889628
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 23:19 schreef Herald het volgende:

[..]

15 dus

Dat zal wel meevallen. Ik ken genoeg meisjes in de leeftijdscategorie 13 t/m 16 en zij was ouder.

nrg bedankt voor je e-mailtje! Hopen dat er een serieuze reactie op komt Heb jij dat e-mailtje ook geforward?

donderdag 4 juli 2002 @ 22:54:42 #24
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_4889807
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 22:41 schreef Mateyo het volgende:

[..]

Dat zal wel meevallen. Ik ken genoeg meisjes in de leeftijdscategorie 13 t/m 16 en zij was ouder.

nrg bedankt voor je e-mailtje! Hopen dat er een serieuze reactie op komt Heb jij dat e-mailtje ook geforward?

Heb je dan al haar email adres?? ging snel dan.
Je leeft maar één keer...
pi_4889861
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 22:54 schreef cYbErTiM het volgende:

[..]

Heb je dan al haar email adres?? ging snel dan.

nee, nrg heeft een forward-emailtje gemaakt voor me En even goed lezen
quote:
nrg bedankt voor je e-mailtje! Hopen dat er een serieuze reactie op komt

[Dit bericht is gewijzigd door Mateyo op 04-07-2002 23:10]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')