quote:
ik zie het al weer, er zijn hier weer Fokkers die alle slechte daden, terroristische aanslagen en geweld afschuiven op het inmiddels gezuiverde Al-Qaida. Veel mensen proberen de mythe in stand te houden, maar ze zijn laatste tijd wel goed bezig, we moeten elkaar wat meer tijd gunnen en geduld hebben, het komt dan allemaal goed...
quote:
Keer op keer wordt Al-Qaida zwart gemaakt door hen verantwoordelijk te stellen voor dingen die ze absoluut niet hebben gedaan !!!
Al een aantal maanden is Al-Qaida bezig de naam te zuiveren door in het publiek te treden met de goede daden die ze verrichten in bv. de 3de wereld etc. ..
quote:
Al-Qaida heeft in het verleden wat fouten gemaakt, maar dat is menselijk, maar ngmaals, steeds vaker treden zij naar buiten met bv. giften aan de 3de wereld of de bouw van scholen etc. Dus zo slecht is die club niet denk ik...
quote:
Al-Qaida heeft in het verleden wat fouten gemaakt, maar dat is menselijk
11 September, menselijk?¿
quote:en nu mag hij zijn uitspraken onderbouwen. Ik ben nl erg benieuw waar hij dit soort meningen vandaan trekt.
Op donderdag 27 juni 2002 12:45 schreef Verbal het volgende:
En nu?V.
quote:Uit z'n dikke duim, zodat jij je erover opwindt.
Op donderdag 27 juni 2002 12:46 schreef eRR_ het volgende:[..]
en nu mag hij zijn uitspraken onderbouwen. Ik ben nl erg benieuw waar hij dit soort meningen vandaan trekt.
quote:En dat kan niet op het moment dat hij zijn opmerkingen plaatst in het desbetreffende topic?
Op donderdag 27 juni 2002 12:46 schreef eRR_ het volgende:[..]
en nu mag hij zijn uitspraken onderbouwen. Ik ben nl erg benieuw waar hij dit soort meningen vandaan trekt.
Daar moet een speciaal reltopic voor worden opgestart?
Gezelli...
V.
Was dat niet die mongool die een tijd terug onder de nick DextersLab van plan was om GoT over te nemen, en zodoende het godsganse forum in een deuk heeft laten liggen ?
quote:Wat is er dan niet duidelijk ???
Op donderdag 27 juni 2002 12:44 schreef eRR_ het volgende:
Dit is naar aanleiding van de diverse uitspraken van Bansheeboy. Met name omdat hij die uitspraken off topic voorbij laat komen, krijgt hij hier de ruimte zijn onzin te onderbouwen. Waarin de rest vervolgens de ruimt krijgt het onderuit te schoppen. Om te beginnen zou je eens een bron kunnen aanhalen. Succes, Banshee.
[..]
[..]
[..]
quote:Waarop je het baseert.
Op donderdag 27 juni 2002 12:49 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Wat is er dan niet duidelijk ???
...
quote:helaas is dit menselijk.
Op donderdag 27 juni 2002 12:46 schreef 0_o het volgende:[..]
[/b]
quote:dat moet jij toch weten als moderator, dat off topic opmerkingen worden verwijder.
Op donderdag 27 juni 2002 12:48 schreef Verbal het volgende:[..]
En dat kan niet op het moment dat hij zijn opmerkingen plaatst in het desbetreffende topic?
Daar moet een speciaal reltopic voor worden opgestart?
Gezelli...
V.
quote:Naar het schijnt was 11 september een creatie die was voortgekomen uit een complot-theorie, AL-Qaida was hier absoluut NIET verantwoordelijk voor !!!
Op donderdag 27 juni 2002 12:46 schreef 0_o het volgende:[..]
[/b]
quote:Bewijs. Argumenten. Bronnen. Links.
Op donderdag 27 juni 2002 12:53 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Naar het schijnt was 11 september een creatie die was voortgekomen uit een complot-theorie, AL-Qaida was hier absoluut NIET verantwoordelijk voor !!!
Onzin!
quote:Waarom denk jij dat ie geen moderator meer is?
Op donderdag 27 juni 2002 12:53 schreef eRR_ het volgende:[..]
dat moet jij toch weten als moderator, dat off topic opmerkingen worden verwijder.
quote:Kun je begrijpen dat je niet erg serieus wordt genomen als je zegt "naar het schijnt"?
Op donderdag 27 juni 2002 12:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Naar het schijnt was 11 september een creatie die was voortgekomen uit een complot-theorie, AL-Qaida was hier absoluut NIET verantwoordelijk voor !!!
quote:En dat zeg jij? Kloontroll.
Op donderdag 27 juni 2002 12:54 schreef Jarno het volgende:[..]
Bewijs. Argumenten. Bronnen. Links.
Onzin!
Bansheeboy, ik raad je sterk aan op hem niet te reageren. Jij zult moeite doen en vervolgens zal hij je teleurstellen door zelf geen argumenten te geven voor zijn uitspraken.
*ahum*
Bansheeboy == DextersLab
Concluding: niet serieus te nemen
Lekker clubje dat Al Qaeda!
Stelletje gevaarlijke gekken zijn het!
quote:sowieso iemand met opmerkingen als: Al Qaida helpt de derde wereld een beetje negeren.
Op donderdag 27 juni 2002 12:55 schreef Codin het volgende:
quote:LOL
Op donderdag 27 juni 2002 12:55 schreef Codin het volgende:
* Codin kucht opvallend*ahum*
Bansheeboy == DextersLab
Weer een kloon erbij LOl... hihihih
Ik ben Hicham/Youssef/Dexterslab/X-ray
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |