Toch maar in de oven geschoven en geproefd.
Het eten van de PZA shoarma is te vergelijken met het naar binnen werken van een blok B-merk frituurvet, bedekt met een laagje kruidenboter van bedenkelijke kwaliteit. Het geheel is afgewerkt met wat GFT-afval dat we niet naar de derde wereld durfden te sturen.
Kortom, de PZA shoarma is niet te vreten. Wel leuke TV-commercial.
Op de grote advertenties op stations e.d. ziet 'ie er trouwens verdomd smakelijk uit......Erg verleidelijk.
quote:[off topic]
Op donderdag 27 juni 2002 08:20 schreefGHaven!!
het volgende:
Je vraagt je af
quote:Bedankt voor de tip, ik stond juist op het punt...
Kortom, de PZA shoarma is niet te vreten.
Dan moet je de Big American Pizza Hawai nemen. Die is echt goed te doen. Wat vinden jullie mensen van de Pizza Hawai van Dr Oetker.
quote:Nee, nog niet.
Op donderdag 27 juni 2002 10:40 schreef Eightball het volgende:Vakantie ofzo?
Kom maar op met dat recept! .
quote:Die vreet ik niet, maar de Mozzarella Pizza van Dr. Oetker is erg goed te doen.
Op donderdag 27 juni 2002 10:44 schreef jcartastic het volgende:
Dan moet je de Big American Pizza Hawai nemen. Die is echt goed te doen.Wat vinden jullie mensen van de Pizza Hawai van Dr Oetker.
quote:Jaaa
Op donderdag 27 juni 2002 08:20 schreef GHaven het volgende:
Wel leuke TV-commercial.
T_R_I_P gaat voor de Big Americans Pepperoni!
Ik moet nog 2 PZA shoarma's naar binnen werken.
quote:Uw review wordt met ongeduld verwacht...ben benieuwd of er nou eens iemand positief gaat reageren!
Op donderdag 27 juni 2002 12:32 schreef MeneerTim het volgende:
Goedenmorgen in "[Review.]De PZA shoarma.", ik ga snel ontbijten en daarna dit topic lezen.Ik moet nog 2 PZA shoarma's naar binnen werken.
quote:Da's dan denk ik toch een kwestie van effe een keer je tanden poetsen.
Op donderdag 27 juni 2002 10:44 schreef jcartastic het volgende:
en die lucht.... Die blijft gewoon een paar dagen in je huis hangen en ook in je mond.
V.
quote:Ik ben benieuwd of we ooit nog iets van MeneerTim zullen vernemen...
Op donderdag 27 juni 2002 12:34 schreef T_R_I_P het volgende:[..]
ben benieuwd of er nou eens iemand positief gaat reageren!
je kan véél beter de Wagner pizza's gaan eten, de boston (vegetarische pizza) en de tonijn of hawai pizza zijn veel lekkerder!!!
quote:ROFLMAO
Op donderdag 27 juni 2002 12:36 schreef GHaven het volgende:[..]
Ik ben benieuwd of we ooit nog iets van MeneerTim zullen vernemen...
.
The Look!: Ik zag de pizza voor me liggen en ik dacht heb ik wel de shoarma gekocht? na wat beter te hebben gekeken zag ik de shoarma toch liggen...en ik was weer happy maar overal gezien zag die er niet echt smakelijk uit..
Cijfer look: 6
De Geur!: nou normaal als ik aan shoarma denk dan loop ik al met een stijve rond...dus ik ging lekker boven mijn PZA shoarma hangen en haalde ff diep in...:{ het enigste wat ik kon rijken was de geur van knoflook. de 6 stukjes shoarma die erop lagen kwam geen geur vanaf....
Cijfer Geur: 6
The taste!: Nu pakte ik me mesje en ging ik lekker snijden in me PZA shoarma ik natuurlijk alle shoarma op 1 punt gedaan anders heb je op 1 stuk 1 stukje shoarma...:D en de eerste paar hapjes gingen wel redelijk. Als je een hap had met shaorma smaakte het wel aardig maar had je al hellemal niks (80% dus) dan was het niet echt te eten.....
Cijfer Taste: 6.5
TOTAAL CIJFER: 6.2
Conclusie:
nou ik vind em dus niet echt geslaag ik ga em ook zeker nooit meer kopen ik bestel em wel bij de pizzaria daar is die wel te snacken....kortom JE KAN EM EEN KEER TESTEN MAAR MEER NIET!!!
quote:Erg jammer dat ik dit niet mag eten, want ik eet geen ham.
Op donderdag 27 juni 2002 13:53 schreef postinggirl het volgende:
Gewoon Dr Oetker's Big American Hawai pizza nemen, die smaakt wèl lekker. Natuurlijke geur en smaak en lekkere grote lappen ham erop. En veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |