quote:Yep, ik ben de trotse bezitter van zo'n Xdoos
Op woensdag 17 juli 2002 03:35 schreef Hertog_Martin het volgende:
heb je een x-box dan? ik niet
quote:Is dat haar stem niet? Hmm, in de filmpjes hieronder lijkt het er namelijk best wel op... Al heeftie ook wel wat weg van de stem van Faith moet ik zeggen
ga misschien wel kopen als dat spel echt rocked..
helaas niet de stem van buffy.. -puntje voor sarah michelle gellar dat ze niet ff wat zinnen in wou spreken.. dacht dat zij dr juist wel voor in zou zijn.. de meesten van de scooby-gang en ook angel hebben wel hun stem verleend.. ik hoop drucilla ook! die heeft leuke stem!
quote:Hehe, dat zou inderdaad best wel stoer zijn
ook erg jammer dat het niet multiplayer is.. zou toch tof zijn als de 1 willow is, de een buffy, de 1 spike en de ander angel?
quote:Ben ik het volkomen mee eens.. Belachelijk dat het exclusief voor de Xdoos is.. Net als halo (die ik 2dagen gelee op moeilijkste stand heb uitgespeeld
ze hadden t of voor pc moeten doen of voor ps2.. xbox is denk ik de keus omdat microsoft meeste geld gaf (doen ze vaak hoor.. ze krijgen nu gvd alle toffe spellen exclusief)
want veeeeeeeeeeel meer mensen hebben een ps2 en nog meer mensen een pc en met pc kan je tenminste allemaal addons erbij doen..
quote:Dat zou denkik niet gaan.. Je kan beter elke dag een ¤uro opzij leggen tot er een emulator is, dan heb je eerder het geld bijeen om een Xdoos te kopen, wedden dat je Buffy dan eerder kan spelen!
ach ja x-box is bijna een gewone pc dus misschien is het makkelijk om te zetten naar pc en komt er nog een pc-versie
quote:Hehe, gevat! Net antwoord
Op woensdag 17 juli 2002 16:49 schreef WheeleE het volgende:[..]
In Sunnydale worden de signalen gestoord door de Hellmouth. Negatieve energie enzo.
Snap dat dan!
Buffy Xbox Game:
Hier staan een paar links naar filmpjes van Buffy the Game op de Xbox. Ik vind het er zelf errug goed uitzien, en kan niet wachten tot ik 's nachts voor de deur van de gamewinkel kan liggen om 's ochtends de eerste te zijn met de game
Eerste filmpje is in .wmf formaat, dus niet voor de mensen onder linux. De rest zijn allemaal .mov filmpjes waar je Quicktime voor nodig bent.
Filmpje 1 in wmf, officiele trailer
Filmpje 2 in mov
Filmpje 3 in mov
Filmpje 4 in mov, en dit is niet SMG haar stem?
Filmpje 5 in mov
Filmpje 6 in mov
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 17-07-2002 17:24]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |