quote:mmm strakke auto....jammer dat ie alleen (nog) in de USA te koop is..maarja...Amerika is Honda land........
Op woensdag 22 oktober 2003 17:23 schreef concac het volgende:
[afbeelding]
quote:dat is toch japan?
Op woensdag 22 oktober 2003 20:25 schreef Zapje het volgende:[..]
mmm strakke auto....jammer dat ie alleen (nog) in de USA te koop is..maarja...Amerika is Honda land........
geen extra plamuur benodigd af fabriek, misschien een subtiel spoilertje. Zowiezo verlagen en mooie velgen eronder prachtbak .
quote:deze bedoel je ?
Op dinsdag 6 januari 2004 22:57 schreef pwnd het volgende:Acura RSX met een Jackson Supercharger
geen extra plamuur benodigd af fabriek, misschien een subtiel spoilertje. Zowiezo verlagen en mooie velgen eronder prachtbak
.
quote:Dit rijdt waanzinnig goed, zit formidabel en vind ik eerlijk gezegd dus mooie auto (maar da's persoonlijk
Op maandag 29 december 2003 16:47 schreef RRRobert het volgende:
Mijn eigen auto: Honda Accord
Niemand wil em, niemand koopt em, maar het is één en al Degelijkheid, Betrouwbaarheid en Kwaliteit. Met hoofdletters geschreven ja
Eerst had ik een lpg-drinkende Accord 2.0-16v uit 1992. Mee door gereden naar een km-stand van 274.000(!!!) Nu rijd ik sinds begin december in een 1997 Accord 1.8i-16v, met G3-installatie en net geen ton op de teller, bij aanschaf. En voor beide auto's gold bij aanschaf: lááááng stonden ze te koop, want, zoals gezegd, niemand wil ze hebben. Is uiteindelijk wel erg prettig onderhandelen, als je dat eenmaal weet
ff wat gegevens:
Honda Accord 1.8i 16v Ascot 07-1997
85 KW / 116 pk
152 Nm @ 4200 tpm
top: 196 km/u
remmen: schijfremmen rondom (voor: geventileerd)
AG Systems DGC gasinstallatie (G3)
verbruikt 1:11,5 benzine / 1:9,5 op LPG
km-stand bij aanschaf: 99.444Ondanks dat de "Ascot" uitvoering formeel een "instapmodel" is, is deze auto dus zeker niet underpowered
Bovendien was de eerste eigenaar zo vriendelijk om er als extra LM-velgen, een mooie kleur èn airco bij te bestellen
[..]
Eén dingetje is wel een beetje jammer; het vorige model dat ik reed ('89-'93) had al koplampen met helder glas, en was daarmee een van de allereersten. Bij dit model heeft Honda echter weer voor de conventionele "ribbelglas"-lampen gekozen. Oogt nét ff wat minder (maar heeft wel veel betere lichtopbrengst )
[Dit bericht is gewijzigd door RRRobert op 07-01-2004 00:43]
De bovenste zwarte variant met bullbar en sidebars vind ik nog wel wat klasse hebben, afgezien van de velgen maar op een HR-V hoort écht een sports-pack (is een af-fabriek optie met o.a. zo'n spoiler/vleugel achterop; zonder spoiler is een HR-V niet af ). Jullie meningen?
quote:Accord is een degelijke comfortabele auto, maar welk model vond je beter rijden, die je nu hebt of het model ' 89 - ' 93 ?
Op woensdag 7 januari 2004 00:34 schreef RRRobert het volgende:
Eén dingetje is wel een beetje jammer; het vorige model dat ik reed ('89-'93) had al koplampen met helder glas, en was daarmee een van de allereersten. Bij dit model heeft Honda echter weer voor de conventionele "ribbelglas"-lampen gekozen. Oogt nét ff wat minder (maar heeft wel veel betere lichtopbrengst)
quote:Nou echt heel veel scheelt dat niet, dat komt voornamelijk omdat de "nieuwe" ('97er dus) technisch gezien erg veel lijkt op de "oude" (uit '92). De grootste verschillen en veranderingen, naast dus een volledig nieuw ontworpen carrosserie:
Op woensdag 7 januari 2004 16:47 schreef Zapje het volgende:[..]
Accord is een degelijke comfortabele auto, maar welk model vond je beter rijden, die je nu hebt of het model ' 89 - ' 93 ?
Conclusie: rijdt de nieuwe beter? Ja, maar echt heel veel scheelt het niet. Sterker nog, ik heb een heel lange proefrit (150km) kunnen maken, toen ik nadien weer in de oude stapte, viel het me eigenlijk pas op hoe goed deze nog reed, zeker met die 274.000 km op de teller (en nog steeds de eerste koppeling!).
[Dit bericht is gewijzigd door RRRobert op 08-01-2004 00:09]
quote:Ik neem aan dat dit wel een gschikte vraag is in een Honda topic...? Kom op mensen.. Ik kan het namelijk niet echt direct ergens vinden..
Op dinsdag 6 januari 2004 23:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen de DX en de SI?
quote:240pk
Honda komt in 2004 met een hybride versie van de Accord. Dit werd tijdens de presentatie van Hondas Asimo-robot in Detroit aangekondigd.Dit jaar nog komt Honda met een hybride versie van de Accord op de Amerikaanse markt.
Honda zal het IMA-hybridesysteem in de Accord sedan bouwen en de auto aan het eind van dit jaar nog op de markt brengen. De Accord heeft daarmee hetzelfde brandstofverbruik als een Civic, maar met meer vermogen: 240 pk. Over plannen met de introductie van een hybrideversie van de Europese Accord wordt nog niet gesproken, maar die staan ongetwijfeld op stapel..
quote:Hehe, die uitlaat is geil
Op donderdag 25 juli 2002 10:08 schreef -Spoon- het volgende:
Die rode dan...
Die coupé is van een maatje van mij!
quote:http://www.showoffimports.nl
Op vrijdag 9 januari 2004 11:19 schreef -Muse- het volgende:[..]
Hehe, die uitlaat is geil
Was het merk en type, als ik vragen mag?
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 21:45 schreef Koen het volgende:
Ik vind ze allemaal lelijk om te zien. Die CRX al helemaal komt er weer zo'n pannenkoek met een helehoop herrie aanscheuren om vervolgens met 1 km/h schuin over een verkeersheuvel te rijden.hoezo nutteloos
Idd, dan zie je van die 18 jarige "ik heb net mijn rijbewijs" gasten in een Honda Civic CRXie crossen, denken ze dat ze een vette bak hebben....
*rijdt Volkswagen
*Scirocco om precies te zijn...
quote:HB => ik neem aan dat je de driedeurs Civic bedoelt? Dat kun je toch gewoon proberen? Zoveel sleutelvaardigheid vergt dat niet.
Op vrijdag 9 januari 2004 13:33 schreef Wiseone het volgende:
Weet iemand of ikmijn koplamp kan vervangen zonder de voorbumper er af te hoeven halen? Het betreft een een honda uit '92 HB.
quote:Bij mij lukt het dus ook niet, als iemand zei dat het wel zou moeten kunnen zou ik het ff nog een keer proberen...
Op vrijdag 9 januari 2004 13:40 schreef RRRobert het volgende:[..]
HB => ik neem aan dat je de driedeurs Civic bedoelt? Dat kun je toch gewoon proberen? Zoveel sleutelvaardigheid vergt dat niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |