.
quote:*verheugt zich op kwalitatief hoge discussies*
Op maandag 24 juni 2002 20:06 schreef Jarno het volgende:
Watliev
van je, X-Ray! Hulde!!
*verheugt zich op nieuwe inzichten der wijsheid van deze twee wijsheren*
quote:Idd. Dit zal een topic worden om te bookmarken. Jaren na nu zullen vele wijsgeren dit topic nog immer analyseren en zal het stof voor discussie zijn op vele universiteiten, over de hele wereld!
Op maandag 24 juni 2002 20:08 schreef X-Ray het volgende:[..]
*verheugt zich op kwalitatief hoge discussies*
*verheugt zich op nieuwe inzichten der wijsheid van deze twee wijsheren*
Ik ben benieuwd.
quote:Wel.
Op maandag 24 juni 2002 20:09 schreef Jarno het volgende:[..]
Idd. Dit zal een topic worden om te bookmarken. Jaren na nu zullen vele wijsgeren dit topic nog immer analyseren en zal het stof voor discussie zijn op vele universiteiten, over de hele wereld!
Ik ben benieuwd.
RJC
quote:Op maandag 24 juni 2002 18:25 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:
Op maandag 24 juni 2002 20:15 schreef Jarno het volgende:
Ik zou graag willen weten van hun visie is op de alsmaar sterker wordende polarisering tussen verschillende culturen (zo zijn daar: het christendom, de islam, het atheisme) in het Westen van heden ten dage en hoe zij deze problematiek, als gewaardeerde filosofen, het hoofd denken te gaan bieden.
[..]
Artikel valt op vele punten te betwisten, conclusie (zie topictitel) die jij eraan vastknoopt is ronduit belachelijk. Humoristisch zelfs.
GLG
[Dit bericht is gewijzigd door X-Ray op 24-06-2002 20:31]
Ok, nog 1 dan: Hoe verklaren jullie het, dat de moslimgemeenschap in Nederland, na de gebeurtenissen van 11 september en die van mei j.l. amper moeite onderneemt tot verzoening, sterker nog, zich steeds verder lijkt te vervreemden van 'de Nederlanders'?
quote:Op maandag 24 juni 2002 18:10 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:
Op maandag 24 juni 2002 20:14 schreef Kaalhei het volgende:
Als jij je "discussie" zo leuk wil "hebben", met al je drogredenen dan moet dat zo. Ook de "moslims" zoals jij ze noemt vinden het vaak ook, terwijl ze het niet zeggen zo "te vinden". Ik zie dan ook niet waarop dat zo zou "moeten".RJC
Beetje krom, zo komt er nooit natuurlijk een oplossing. Tamelijk 'domme' redenatie.
GLG
quote:Op vrijdag 21 juni 2002 19:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Op maandag 24 juni 2002 20:18 schreef Jarno het volgende:
Hmmm.Ok, nog 1 dan: Hoe verklaren jullie het, dat de moslimgemeenschap in Nederland, na de gebeurtenissen van 11 september en die van mei j.l. amper moeite onderneemt tot verzoening, sterker nog, zich steeds verder lijkt te vervreemden van 'de Nederlanders'?
[..]
Helemaal mee eens, ze zouden eerst eens moeten kijken gedaan is daarom geprobeerd, dat is dus wel gebleken als nodig...
quote:Op maandag 24 juni 2002 19:07 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:
Op maandag 24 juni 2002 20:18 schreef Jarno het volgende:
Hmmm.Ok, nog 1 dan: Hoe verklaren jullie het, dat de moslimgemeenschap in Nederland, na de gebeurtenissen van 11 september en die van mei j.l. amper moeite onderneemt tot verzoening, sterker nog, zich steeds verder lijkt te vervreemden van 'de Nederlanders'?
[..]
Dat is jouw mening. Ik vind persoonlijk dat ik me prima kan 'verdedigen'. Maar daar noem je juist kern van het probleem, heet gaat niet om het kunnen 'verdedigen', het betrefd een discussie. Deze is nimmer zwart/wit. Jij borduurd voort op een soort van 'strijd' die gaande zou zijn.
[..]
Tegen alle mensen? Dat klopt niet, meestal richt ik het tegen een persoon.
Zoals dat ook tegen mij gezegd wordt zo nu en dan.
Terecht, in beide gevallen.
[..]
Intelligentie is een modewoord. Maargoed, het gevoel dat ik meer verstand van zaken heb op vele gebieden dan 'sommige' users aanwezig klopt inderdaad.
Het laten 'zien' daarvan is wederom subjectief. Jij stelt vast dat 'niet' te zien. Prima, maar hou het voor jezelf, en ga niet pretenderen dat je voor iedereen spreekt.
Je bent immers zelf de persoon die mij beticht voor het spelen van 'operator' whatever that might be. Doe het zelf dan niet dunnetjes over. Jouw mening volstaat voldoende, je hoeft "andere" users er niet bij te halen om je mening 'kracht' bij te zetten. Komt alleen maar onzeker over. En is nergens voor nodig.
[..]
Klagen is een groot woord. Als ik echt zou klagen dan moet ik naar buiten gaan en van het warme weer genieten en me niet druk maken om het wel en wee van Fokzine.
Wat betrefd niveau, die is van sommige users in mijn ogen inderdaad bedroevend laag. Maar dat laatste zal ongetwijfeld met leeftijd te maken hebben. Dat is mijn mening, daar zul je het mee moeten doen.
Er zijn ook genoeg users die wel degelijk goed debateren, en neen ook daar ben ik het lang niet altijd mee eens.
[..]
Je vervalt in herhaling. Je standpunt is allang duidelijk. En als antwoord op je vraag. Ik 'voel' me niet 'verheven'. Zo mag ik wellicht overkomen maar dat is niet mijn probleem. Daarbij draag jezelf ook geen enkele argumentatie aan. Het is louter een monoloog waarom ikzelf zo 'kinderachtig', 'arrogant' ben. Dat je die mening op nahoud is allang duidelijk. Herhaling is daarom overbodig.
[..]
Je begrijpt dat ik dit natuurlijk onzin vind.
[..]
Mening! Dat klopt ja. Dat is mijn mening.
[..]
Hysterische keukenmeid, voegt werkelijk niets toe aan wat je duidelijk wil maken. Dat is wat ik dus betitel als kinderachtige toevoegsels. Maargoed dat terzijde.
Je begrijpt het niet. Weet je wat drogredenaties eigenlijk zijn? Ik zal het je even uitleggen.
Het zijn 'bedrieglijke redeneringen'. Zie van dale voor verwijzing daarvan.
Een 'conclusie' vastspelden aan 'stukken' tekst die afkomstig zijn van 'schrijvers', 'collumnisten', (persoonlijke opmerkingen betreffen), is zo'n 'bedriegelijke redenering'. De schrijvers maakten 'extreem getinte' opmerkingen over Dhr. Fortuyn en dus 'bewijst' dat Dhr. Fortuyn 'gedemoniseert' werd.
Dat is een drogredenatie. Het 'klopt' dus niet. Net zo min als je zegt, het NOS journaal zegt het, dus het klopt. Het is een aanname, ik vind dat Dhr. Fortuyn 'gedemoniseerd' werd o.a. omdat '< rij teksten > dit zeiden, en omdat etc etc. Dat is inderdaad wel een onderbouwing maar meer dan dat is het niet. Een aanname.
Een groot verschil.
[..]
Als je dat vind, waarom schrijf je dan zulk monoloog?
[..]
De 'ander' van beschuldig. Vele beschuldig ik hier ook 'niet' van. Laat dat even duidelijk zijn. Je betoog valt wederom in herhaling. Het had veel korter gekund, maar dat terzijde. Ik onderbouw mijn stukken veelal wel, en wat betrefd bronvermelding, ik zie bij jouw monoloog hier ook geen bronvermelding dat jouw bewering dat ik niets onderbouw fundeert.
GLG
[Dit bericht is gewijzigd door X-Ray op 24-06-2002 20:32]
quote:*topic bookmarkt*
Op maandag 24 juni 2002 20:17 schreef calvobbes het volgende:
Goed initiatief X-ray!Nu moeten ze alleen dit topic nog weten te vinden en hier blijven
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 19:32 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:
Kinderachtige opmerking, mist tevens elk vorm van respect voor deze tragische gebeurtenis. Ik zou zeggen, vul je zandbak opnieuw en bouw daar maar iets constructiefs.GLG
quote:
-edit- offtopic -edit-
quote:
-edit- offtopic -edit-
quote:
-edit- offtopic -edit-
quote:
-edit- offtopic -edit-
quote:
-edit- offtopic -edit-
quote:
-edit- offtopic -edit-
quote:
-edit- offtopic -edit-
quote:
-edit- offtopic -edit-
quote:
-edit- offtopic -edit-
quote:
-edit- offtopic -edit-
quote:b]Op zaterdag 22 juni 2002 15:51 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:[/b]
Op maandag 24 juni 2002 20:36 schreef Strolie75 het volgende:
Kinderachtige opmerking, mist tevens elk vorm van respect voor deze tragische gebeurtenis. Ik zou zeggen, vul je zandbak opnieuw en bouw daar maar iets constructiefs.
GLG
[..]
Ga liever ontopic reageren door kinderlijk op de persoon te spelen. Met zulke reakties zet je jezelf alleen maar mee te kijk als onvolwassen kinderdelijke debator.
GLG
quote:Dat wist ik al, hij gebruikt regelmatig Stormfront als bron bij berichten.
Op maandag 24 juni 2002 20:47 schreef X-Ray het volgende:
Even wat in-side info over BasheeBoys ware aard: Is de Holocaust fake???
Ik haat Brechje (Kan ie wel! )
Eerste paar keer met een nieuwe dame!!! (neuken gaat wel.. )
Wat voor kleur onderbroek draagt de Fokker? (seks tekort? )
Wie vindt Femme ook een homofiele maagd? (X-ray niet geliefd )
Kappen met dat gekloon! (Pot verwijt? )
Scooterrijders doodschieten (X-ray slaat kinderen)
Rare dromen.... (Psychische hulp nodig? )
Ik heb mn bank kapot geneukt!! (opblaaspoppen zijn geen vrouwen)
Ik ben geil!!!! ( )
Ik ben een crimineel! ( )
Studenten die een grote bek hebben! (ongegrensde haat? )
quote:Allemaal leuke topics waarbij je niet de neiging krijgt om je vuist door de monitor te slaan, in tegenstelling tot topics waar GLG zich laat zien
Op maandag 24 juni 2002 21:05 schreef Youssef het volgende:
Even wat info over X-Ray
quote:Behalve bij die foto dan.
Op maandag 24 juni 2002 21:11 schreef Strolie75 het volgende:
Allemaal leuke topics waarbij je niet de neiging krijgt om je vuist door de monitor te slaan
quote:Alsof jouw topics spannend zijn
Op maandag 24 juni 2002 21:05 schreef Youssef het volgende:
-knip-
quote:Zijn topics krijgen na 5 minuten meestal al een slotje.
Op maandag 24 juni 2002 21:14 schreef Rood_schaap het volgende:
Alsof jouw topics spannend zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |