Ik voel me sinds gisteravond kl*t* en ook wel blij. Ik zal uitleggen hoe dit komt.
Sinds een aantal jaar ken ik een leuk meisje. In het begin vond ik haar nog niet zo leuk, maar hoe meer ik met haar omging, des te leuker ik haar begon te vinden. Vooral de laatste tijd merkte ik dat ze mij ook leuk begon te vinden. Steeds meer trok ze naar mij toe, was ze vaker bij mij, enz. Afgelopen vrijdag een feestje, en dat was ook erg gezellig. Ik voelde me erg gelukkig, tot zondagavond. Ze belde mij toen op, of ik even langs wilde komen, want ze wilde serieus met mij praten. Dus ik ga naar haar toe, en toen zei ze dat ze nog niet toe was aan een relatie. Ze vind me wel een erg leuke jongen, maar ze denkt ook niet dat het gaat werken tussen ons. Ook omdat ik over 2 maanden ga verhuizen van omg. Rotterdam naar Enschede, zodat ik haar alleen maar in het weekend kan zien. Ik vind dit heel erg jammer, daardoor voel ik me ook erg kl*t*. Maar aan de andere kant ben ik ook wel blij dat ze gelijk zo eerlijk tegen me is, en met niet langer met valse hoop heeft opgescheept. Gelukkig blijven we wel goede vrienden, want ze vind het wel altijd gezellig. Daar ben ik ook wel blij om.
Misschien dat jullie dit niet intereseert, maar dit moest ik gewoon even van me afschrijven....
quote:Dank je wel
Op maandag 24 juni 2002 07:36 schreef maple-leaf het volgende:
kan me voorstellen dat je je daar klote om voelt, sterkte
quote:Dat is inderdaad waar, maar dat zal nog wel een aantal jaar duren. Ik woon alleen niet meer echt in de buurt, want de afstand Rotterdam - Enschede is niet echt klein.
Op maandag 24 juni 2002 08:40 schreef TripleM het volgende:
Balen, maar inderdaad netjes dat ze je niet aan het lijntje houdt.. Ach en je weet maar nooit toch?
Tuurlijk is het heel begrijpelijk dat je je ff klote voelt, maar je zult inzien dat je blij bent dat zij goed heeft gehandeld.
quote:Ik denk dat de afstand het grootste probleem is, maar ik voel me nu al een stuk beter, dat komt ook omdat ik de hele dag bezig ben, en er niet zo veel meer aan denk.
Op dinsdag 25 juni 2002 09:19 schreef beachmop het volgende:
het is natuurlijk niet leuk als een relatie voorbij is maar als ze er nog niet aan toe is is het wel zo eerlijk van haar om het te vertellen aan jouw.
en misschien vind ze de afstand wel te groot waardoor ze je alleen in het weekend zou zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |