[Dit bericht is gewijzigd door David Letterman op 23-06-2002 16:21]
quote:je hebt nou eenmaaaal mensen die dom geboren worden en nooit wat bijleren,zoals jij! en mensen die een vraag stellen aan medemensen en hulp vragen!
Op zondag 23 juni 2002 16:15 schreef David Letterman het volgende:
ik sluit me aan bij bovenstaande posters...de combinatie van je vraag en je nick is iets te voor de hand liggend om daar nog een opmerking over te maken...
quote:Niks van aantrekken. Hij is gewoon jaloers dat ie niet van die geniale topics als BIER BIER BIER BIER kan maken.
Op zondag 23 juni 2002 16:45 schreef rukstein het volgende:[..]
je hebt nou eenmaaaal mensen die dom geboren worden en nooit wat bijleren,zoals jij! en mensen die een vraag stellen aan medemensen en hulp vragen!
quote:heb je een antwoord gegeven...
je hebt nou eenmaaaal mensen die dom geboren worden en nooit wat bijleren,zoals jij! en mensen die een vraag stellen aan medemensen en hulp vragen!
plus natuurlijk een opmerking die ik niet kon laten....volgende keer eerst lezen dan pas antwoorden....
quote:Sommige mensen zijn te dom om de zoekfunctie te gebruiken op Fok!
quote:hahahahahahahaha
Op zondag 23 juni 2002 16:47 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Niks van aantrekken. Hij is gewoon jaloers dat ie niet van die geniale topics als BIER BIER BIER BIER kan maken.
quote:oooooooooooohwwwwwwwww bestaat die dan? nooooooooooooooooooooooooooooooooit van gehoord.
Op zondag 23 juni 2002 16:48 schreef _joepie_ het volgende:[..]
Sommige mensen zijn te dom om de zoekfunctie te gebruiken op Fok!
quote:zeker doof van het rukken..
Op zondag 23 juni 2002 16:53 schreef rukstein het volgende:[..]
oooooooooooohwwwwwwwww bestaat die dan? nooooooooooooooooooooooooooooooooit van gehoord.
quote:
Op zondag 23 juni 2002 16:54 schreef _joepie_ het volgende:[..]
zeker doof van het rukken..
neej wel een sterke linkerarm
quote:moet je af en toe eens rechts rukken, anders ga je zo scheef staan
Op zondag 23 juni 2002 16:54 schreef rukstein het volgende:[..]
neej wel een sterke linkerarm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |