Momenteel doet 't intro van Love at First Sight van Kylie Minogue me erg denken aan die van Point of View van DB-Boulevard.
quote:Da's knap. Die van "Lust for life" is toch wel heel apart...
Op zondag 23 juni 2002 13:01 schreef Zander het volgende:
Op de een of andere manier haal ik de intro's van 'Lust for Life' van Iggy Pop en 'Radar Love' van de Golden Earring altijd door elkaar..
Op welk Prince nummer lijkt de intro van Sussudio van Phil Collins ook alweer?
Silence is super en dan denk ik steeds dat als Sunshine komt, dat dan Silence komt maar dat is dan niet en dan ben ik teleurgesteld.
quote:juist
Op zondag 23 juni 2002 12:59 schreef calvobbes het volgende:
So Glad you made it van Kane (). Denk telkens dat het een U2 nummer is...
Hoe ze dat ooit uit hebben durven brengen...
And no one can mess with "eye of the tiger"!
quote:ik had vanochtend idd precies hetzelfde... ik was niet aan t kijken naar de tv en vervolgens dacht ik dus dat het het liedje was met dat kartonnen vrouwtje.. (was dus niet zo..)
Op zondag 23 juni 2002 12:56 schreef Arcee het volgende:
Bij welk nummer denk je steeds dat 't dat andere nummer is en omgekeerd als je 't intro hoort? Van welke nummers van 2 verschillende artiesten lijken de intro's sterk op elkaar?Momenteel doet 't intro van Love at First Sight van Kylie Minogue me erg denken aan die van Point of View van DB-Boulevard.
quote:1999
Op zondag 23 juni 2002 13:02 schreef calvobbes het volgende:
Op welk Prince nummer lijkt de intro van Sussudio van Phil Collins ook alweer?
Ik heb het zelfs heel erg met Just like heaven van The Cure en All the way van New Order
quote:
Op zondag 23 juni 2002 13:17 schreef deijsje het volgende:
Brainpower - dansplaat en dat nieuwe nummertje van Britney Spears, I Love Rock & Roll heet die lijkt mij
de ene begint met 'n beetje gefluister en een vreemd ritme, en de andere begint met voetstappen - "Is this thing on??! " en een zéér triest ruige gitaar-wannabe rifje
En waar ik het helemaal erg mee heb is met "Satisfy You" van R.Kelly en P.Diddy:r. Aangezien die beat een (onvergeeflijke) rip is van Luniz - I Got 5 On It heb ik bij die eerste paar tellen van dat nummer altijd "laat het luniz zijn, laat het luniz zijn"
quote:Excuse me????
Op zondag 23 juni 2002 13:17 schreef deijsje het volgende:
Brainpower - dansplaat en dat nieuwe nummertje van Britney Spears, I Love Rock & Roll heet die lijkt mij
quote:Nee joh. Dat heeft Britney toch zelfgeschreven dat nummer?
Op zondag 23 juni 2002 14:16 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Excuse me????
I love rock and roll is van Joan Jett!!!!
Britney Spears heeft er alleen een heeeeeeeeeeeeeeeele slechte cover van gemaakt
quote:inderdaad.. die is echt héél erg ja... ik heb me ook al een paar keer vergist..
Op zondag 23 juni 2002 13:03 schreef Alcatraz het volgende:
bij de intro van Shakira denk ik ook altijd dat het best een aardig nummer is..
quote:Die vergelijkenis zie en hoor k nouw egt helemaal niet hor!! Je weet zeker niet welk nummer van blink daar op lijkt (t begin dan)
Op zondag 23 juni 2002 14:01 schreef keeper het volgende:
Ik heb dat bij het nummer van Enrique Iglesias, volgens mij die met de Anna Kournikova clip. Dat begin-gitaar-rifje lijkt een beetje op een Blink182 nummer. Dus zit je op je werk, denk je "ha eindelijk eens een te verteren nummer op de radio, valt dat dus diep tegen"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |