Aangezien dit de 250'ste post is en het topic dus eigenlijk officieel eindigt...
dus BansheeBoy...
you have lost...
concession accepted!
quote:Ik heb al meerdere malen bronnen gegeven, ik heb al meerdere malen feiten weerlegd, ik heb al meerdere malen mijn uitspraken beargumenteerd. Maar als je mijn uitspraken en VRAGEN simpelweg negeert kunnen we onmogelijk verder praten over deze verderfelijke theorie...
Op donderdag 27 juni 2002 14:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
aangezien BansheeBoy zijn stelling niet kan bewijzen en de historische feiten zijn beweringen tegenspreken, herhaaldelijk de vraag, om bewijs te leveren, negeren kan bij deze worden gezien als het teken dat BansheeBoy zichzelf en zijn stelling niet kan verdedigen.Aangezien dit de 250'ste post is en het topic dus eigenlijk officieel eindigt...
dus BansheeBoy...
you have lost...
concession accepted!
quote:Waarom moet er weer een zogenaamde verliezer (en ook winnaar) zijn in een discussie?
Op donderdag 27 juni 2002 14:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
dus BansheeBoy...you have lost...
concession accepted!
quote:Zo zie je maar waar het kugari-ken om gaat. Hij wil een leerzame discussie ten koste van alles winnen, geen argumenten, geen bronnen, continue vragen vermijden etc. ...
Op donderdag 27 juni 2002 14:34 schreef nikk het volgende:[..]
Waarom moet er weer een zogenaamde verliezer (en ook winnaar) zijn in een discussie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |